utorok, 12. mája 2015

Novinky z dekoratívky - So' Bio Étic, Lavera atď

Zase po neviem akom dlhom čase, ale s nepravidelnou pravidelnosťou, prišiel rad na novinky z prírodnej dekoratívky, bez ktorých za posledné 2-3 mesiace nedám ani ránu.

Momentálne mojím najobľúbenejším produktom na pleť je najnovší počin z rodiny BB krémov od So' Bio Étic. Tentokrát s oslím mliekom Mon lait d'Anesse. Už som písala o tom, že materské si dávam aj do masiek, tak som si povedala, že skúsim aj oslie :DD Toto BBčko je úplne iné, ako Prefecteur de teint. Konzistencia nie je taká hutná, naopak oveľa tekutejšia, tým pádom je krycia schopnosť o dosť nižšia. Ale ak nemáte veľa čo zakrývať, iba zjednotiť farbu a dodať pleti prirodzený jas a šťavnatosť, je pre vás ako ušitý. Používam ho už vyše 2 mesiacov a myslím, že celé leto po inom nesiahnem :) Textúra je veľmi príjemná, ľahko sa nanáša, hoci tým, že neobsahuje silikóny má odlišnú kĺzavosť, ako klasické tekuté makeupy a treba si dať pozor, čo si nanesiete pod neho, lebo v kombinácii s niektorými krémami môže robiť žmolky. Veľkým plusom je aplikátor, ktorým si presne vytlačím množstvo, aké potrebujem.


Spolu s týmto BBčkom do mojej kozmetickej taštičky pribudli 2 novinky od Lavery - kompaktný púder Mineral Compact Powder a lícenka So Fresh Mineral Rouge Powder. Lavera predčasom kompletne zrenovovala dekoratívku, z čoho popravde až tak nadšená nie som. Púder, ktorý predtým mal labutienku a zrkadielko (písala som o ňom tu, znovu sa ospravedlňujem za zmazané fotky, tie už nanešťastie nenájdem :( ), teraz nemá nič, čiže k nemu potrebujete vláčiť ďalšie inštrumenty. Ale inak je stále fajn a platí všetko čo som o ňom napísala, zloženie sa asi veľmi oproti pôvodnému nezmenilo (obal som žiaľ už vyhodila, tak nemôžem porovnať).

Lícenka v odtieni Plum Blossom 02 je krásnej tmavoružovej farby a obsahuje rozjasňujúce pigmenty (nie trblietky), takže po nanesení vytvára efekt šťavnatého ovocia na líčkach. Veľmi príjemne vonia, ľahko sa nanáša dobrým skoseným štetcom a má jednu chybu - oproti lícenkám typu Nars a spol. nevydrží celý deň, resp. mne vydrží tak 3-4 hodiny a potom by si to žiadalo opäť naniesť (čo sa mi ale nechce a zase až tak úplne sa nestratí). Toto platí po nanesení na BB krém. Skúšala som ju aplikovať aj na makeup (od svadby v decembri som ho mala na sebe až 2x) a púder a vtedy je výdrž omnoho lepšia, vydržala napr. celú narodeninovú oslavu mojej dcérky.




No a jeden absolútny fail. Mascara So' Bio Étic Audacieux. Veľmi som ju túžila skúsiť, pretože od Talianok mala neuveriteľne nadšené recenzie aká je skvelá, prírodná, úžasne zahusťuje, robí efekt umelých mihalníc atď. Ale tak neviem no. Buď už tak zle (ne)rozumiem taliančine, alebo mám vadný kus, alebo mám mihalnice z inej planéty (je pravda, že s talianskymi mihalniciami sa tie moje 4 vlákna v dvoch radoch porovnávať nemôžu ani omylom). Takže z mojej strany celé zle. Nerobí totiž absolútne nič, v podstate takmer ani nevidno, že som si niečo dala.


Na druhej strane tu mám 2 maskary, s ktorými som naopak veľmi spokojná. Maybelline Lash Sensational a Bourjois Volume 1 seconde. Tá druhá je o chlp (alebo aj dva) lepšia, Maybelline mi riasy pekne zahustí, Bourjois aj predĺži a oddelí. Trúfnem si napísať, že je to jedna z najlepších maskár aké som kedy mala a určite po nej siahnem znova. Kto ma pozná, vie, že Bourjois značku nemám vôbec v láske, ale toto sa im vážne podarilo. Obe majú jedno spoločné - ťažšie sa odličujú, takže je potrebné vatový tampón s micelárkou na oku držať dlhšie ako zvyčajne, nie je to však žiadna tragédia.



No a ešte vecička z kategórie "neviem čo si mám o tom myslieť". Bronzer Bahama Mama od the Balm. Zase som podľahla oslavným recenziám a popravde, som sklamaná. Akože hej, roztomilá ťuťu ňuňu krabička, krásny retro dizajn. Ale obsah je príliš tmavý, malý, práši horšie ako nejaký lacák z drogérky. Ale drží dobre, to mu treba uznať. No, asi som mala radšej siahnuť po lícenke, možno by som sa bola lepšie trafila. Tak, nevyhodím ho, no. Ale na môjho favorita sa nechytá.



Najbližšie sa chystám prudko prevetrať svoje zásoby a povyhadzovať čo nepoužívam. Určite sem potom hodím foto, bude toho pekná kôpka :)


7 komentárov:

  1. Tá Bourjois riasenka má láka už dosť dlho a po tvojej mini recenzii ci ju asi naozaj kúpim ;)
    Tiež mám Bahamu bronzer, kúpila som si ho len nedávno a zatiaľ mám z neho tiež zmiešané pocity, i keď nemám pocit, žeby prášil až nejako veľmi. Uvidíme no, možno si k nemu nájdeme cestu časom :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvářenky a to všechny mě moc oslovily.
    Také chválím řasenky.
    Celkově pěkný článek
    Zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto Bourjois maskaru uz chvalili viacere, tak sa na nu asi odhodlam, ked domynam to, co mam doma. Lash Sensational mi vyhovovala velmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kriste aka hrubka. Dominam samozrejme :)

      Odstrániť
  4. Aj mňa Bourjois Volume 1 seconde láka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Za mňa Maybelline riasenka, u mňa aktuálne top ;) a BB vyzerá skvelo, rozmýšľam postupne nahrádzať niektoré produkty prírodnejšími s lepším zložením. The Balm fakt práši? A toľko ho chválili, mala si radšej siahnuť po rozjasňovači či lícenke, tie majú skvelé alebo tiene sú kvalitka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievčence ďakujem vám za komentáre a ospravedlňujem sa, že reagujem takto s krížikom po funuse :) Prajem krásne leto všetkým :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)