štvrtok, 16. apríla 2015

Varím rýchlovky - tagliatelle s medvedím cesnakom so cherry paradajkami


Vždy som varila rýchlovky, ale v poslednom čase varím už len extra rýchlovky, také flashky. Musím to stihnúť, kým malá spí, popritom ešte naplniť práčku, umývačku, vyvesiť vypraté prádlo, poskladať, upratať kuchyňu (aspoň aby to tu nevyzeralo ako po výbuchu) lebo toto všetko za bdelého stavu dieťaťa proste nejde :))



Počas posledných Deluxe dní v Lidli (tuším boli pred Veľkou Nocou) som tam objavila zaujímavé tagliatelle - jedny boli s prídavkom chilli a ďalšie s medvedím cesnakom (aspoň som sa naučila, že anglicky je medvedí cesnak wild garlic :)) Také som ešte nevidela, tak som si povedala, že vyskúšam. A sú fakt dobré, škoda, že som nekúpila viac balení, ktovie kedy ich zase budú mať (možno o rok?).


Na recept budeme potrebovať veľmi málo ingrediencií (rozpis je pre 1 pažravú osobu, pre 2 menej pažravé):

250-300 g chutných cherry paradajok
1-2 lyžice ghí (obľúbila som si variť s ghí alias prepusteným maslom, veľmi mi chutí a vraj je aj veľmi zdravé)
1 cibuľa alebo 1 celá zelená cibuľka
1-2 strúčiky cesnaku
soľ
bylinky  podľa chuti - za hrsť medvedieho cesnaku a petržlenovej vňate (bazalky a pod.)
parmezán
cestoviny aké máme doma :)


Postup:

1. Cibuľu nakrájame, na panvici orestujeme na ghí (alebo na normálnom masle, či olivovom oleji), k takmer orestovanej cibuli prihodíme na plátky nakrájaný cesnak, pridáme na polovičky nakrájané cherry paradajky, osolíme a chvíľku spolu dusíme. Paradajky pustia šťavu, zmäknú a začnú z nich zliezať šupky :)

2. Medzitým si uvaríme cestoviny podľa návodu.

3. K paradajkám pridáme nakrájané bylinky, premiešame a pridáme uvarené cestoviny. A hotovo, na tanieri ešte posypeme parmezánom.

Takto vyzerajú tie lidlácke tagliatelle uvarené
Dobrú chuť! :)


10 komentárov:

  1. Aaaaa, toto a podobne lakocinky ladujeme uz dva tyzdne, odkedy sme vykupili od babky na trhu medvedi cesnak :) ..ale vcera sme uz ozaj dorazili aj poslednu viazanicku, cest jej pamiatke a nasmu dychu ;) lu.aljosa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ja som hneď po tom, ako sme dojedli košický, dostala ďalšiu várku, takže som sa ním natlačila statočne :D

      Odstrániť
  2. Jé, to zase vypadá skvěle!!! Já už se tak těším na sezónní zeleninu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A v lidlu jsem tento týden narazila na zelený chřest:-) tak zítra si ho dáme k vajíčkům na hniličku na snídani.
      Držte se i s malou princeznou a užívejte si jara!

      Odstrániť
    2. Áno áno, každý týždeň v Lidli kupujem minimálne 2-3 balíčky, musím sa ho dosýta nabažiť :) malej chutí tiež, na polievku vykrikuje ham, ham! :D Ďakujeme :-*

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Veru chutí, je to presne taká rýchlovka, čo zvládne každý takmer hocikde, aj na intráku :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem, chutí to ešte lepšie ako vyzerá :D

      Odstrániť
  5. Vypadá to moc dobře :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)