pondelok, 26. januára 2015

Moje kabelky ku kočiaru/prebaľovacie tašky a ich obsah


Moja milá Mária a ešte zopár kamarátok ma inšpirovalo k tomuto príspevku, keďže sa pýtali akú nosím prebaľovaciu tašku a kde som ju kupovala. Takže by som vám rada predstavila moju milovanú Laylu od Il Tutto, ktorú som kupovala tu. (Žial, za vlastné peniaze, nikto ma nesponzoroval :D) Podotýkam, že Layla už je starší model, takže zohnať sa dá už len na niektorých zahraničných eshopoch, prípadne z druhej ruky. Ale Il Tutto má miesto nej nové, krásne modely, z ktorých by som si veru vedela vybrať :) Kabelka je kožená, takže sama osebe je dosť ťažká. Ak by som si vyberala tašku ku kočiaru teraz, určite by som siahla po nekoženej, ktoré sú ľahšie a ak potrebujem niekam vybehnúť bez kočiara (čo je takmer vždy), radšej by som na pleci ťahala menej kíl. Odhliadnuc od tohto faktu je skvelá, priestranná a narvem do nej všetko čo potrebujem, vrátane hračiek či menšieho nákupu.






Na fotkách vidíte veci, ktoré som z kabelky vyložila:

- puzdro, ktoré patrí ku kabelke a v ňom nosím doklady, zdravotný preukaz malej, kartu poistenca a pod.
- peňaženka, mobil
- jednorázová prebaľovacia podložka Babylove (ku kabelke je aj prebaľovacia podložka, avšak zaberá dosť veľa miesta a smrdí gumou, takže radšej nosím tieto jednorázové)
- to tmavodmodré s bielymi bodkami je "zástera" na kojenie :D pre prípadné kojenie na verejnosti, ale takmer ju nepoužívam, mám dobré topy :)
- náhradné oblečenie pre dcérku
- rúž či prípadné šminky, písacie potreby, malú lekárničku (paralen, ibalgin), vzorky krémov proti zapareninám, prípadne iných krémov, parfémov a pod, človek nikdy nevie, čo sa môže hodiť
- papierové vreckovky
- krém/y na ruky
- nejaké hračky
- vlhké utierky na zadok :)
- snack pre malú
- samozrejme plienky
- Aquaint - 100% prirodzená dezinfekčná voda - pri lezúcich a všetko si do pusy strkajúcich deťoch nepostrádateľná vec
- antibakteriálny gel na ruky
- nákupná taška/y
 Ku kabelke ešte patrí termoobal na fľaše, ktorý ale zatiaľ nepoužívame, keďže dcérka okrem MM ešte iné tekutiny nepije.

Kabelka sa dá šikovnými popruhmi, ktoré sa dajú schovať, pripnúť na kočiar. Na fotke je ešte aj látková plienka, ktorá je tiež povinnou súčasťou výbavy a na predchádzajúcich foto som na ňu zabudla.


Okrem tejto veľkej kabely mám ešte malú prebaľovaciu taštičku/peňaženku, ktorú nosím v prípade, že potrebujem niekam ísť na hodinu-dve, Margarétku mám v šatke a nepotrebujem so sebou vláčiť všetky haraburdy. Je to Melochoc od značky Melobaby a má len jeden jediný nedostatok, a to chýbajúci cross body popruh. Ak by ho mala, bol by to úplný ideál. Zmestí sa do nej akurát všetko potrebné, t.j. kľúče, doklady, peniaze, mobil, zo dve plienky a náhradné oblečenie. Prebaľovacia podložka je prateľná a pripína sa magnetkami, rovnako zapínanie je na magnet, takže sa ľahko otvára aj jednou rukou. Ku kabelke patrí aj roztomilé puzdro na vlhčené utierky a prívesok, ktorý zabaví dieťa počas prebaľovania :) taštičku som tiež kupovala na mimmo.cz, konkrétne tu.




Ak bude záujem, rada pripravím ďalšie baby tipy do budúcna :)



11 komentárov:

  1. No nádhera! Si si vždy myslela, že nemôže byť ťažšia taška, ako dámska kabelka, však? Ale môže. taška ku kočiaru :-D Ja viem, divočina, a ako to máš pekne upratané, ako dlho to tak vydrží? Ja to vkuse upratujem a jedna poradňa a sme tam, kde sme boli, piate cez deviate. Mňa nikdy nejako nenapadlo, mať tašku univerzálnu. Mám aj moju kabelku, aj tašku ku kočiaru. Ty to máš praktické, len mne sa nechce potom prekladať tie moje najpotrebnejšie veci, keď idem niekde sama, raz za ten uhorský rok :-D Separačná úzkosť rulez :-D A to obojstranná, aj z mojej strany :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, taká napchatá taška je poriadne ťažká :) A musím sa priznať, že jediné, čo je u nás doma takto pekne upratané, je táto taška, inde akoby buchol granát :)) Ona má veľa priehradiek, takže všetko má svoje miesto. A ak niekam idem sama (chodím ja vôbec niekam sama? vlastne ani nie :D) tak vyberiem len plienky, prebaľovaciu podložku a oblečenie, ostatné nevyberám nič. A o separačke radšej pomlčím :D

      Odstrániť
    2. Neboj mojka :-* Nakoniec aj zuby vsetky vylezu, aj deti si zvyknu na ine osoby, aj podrastu. A potom, v ten skvely den sa poberieme spolu na wellnes vikend. A umyjeme si vlasy. Haha. Suhlas?

      Odstrániť
    3. Jasne... a slávnostne si pri tej príležitosti aj nohy oholíme :D

      Odstrániť
    4. Xaxaaa :-D Pssst, ved nam narobis hanbu :-D Urcite si vsetci mysleli, ze nevieme, co skor od dobroty.

      Odstrániť
    5. Odpadnem z Vás dvoch :-D Idem si opakovať mantru - Samozrejme, že chcem byť matkou, samozrejme, že chcem byť matkou,... :-D

      Odstrániť
  2. Vzpominky... ovsem takovou krasnou tasku jsem nemela. Nosila jsem batoh a bylo to asi docela prakticke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, ja mám ešte jednu tašku, u ktorej sa dá popruh zapnúť tak, aby vznikol batoh a je to niekedy veľmi praktické :)

      Odstrániť
  3. Ty ji, takovy poradek :D ja v tasne mam samozrejme taky plenky, ubrousky, krem... A plno dalsich veci, ted jsem v ni asi dva tydny nosila seminka bylinek, ktere jsem zapomnela po nakupu vytahnout :D
    My sme meli prebalovaci tasku ke kocarku, ale byla k nicemu... Ty tasky na mimmo jsou uzasne, ale prislo mi to jako draha sranda... Takze mam klasickou z DM.

    Onnimik.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty ji, takovy poradek :D ja v tasne mam samozrejme taky plenky, ubrousky, krem... A plno dalsich veci, ted jsem v ni asi dva tydny nosila seminka bylinek, ktere jsem zapomnela po nakupu vytahnout :D
    My sme meli prebalovaci tasku ke kocarku, ale byla k nicemu... Ty tasky na mimmo jsou uzasne, ale prislo mi to jako draha sranda... Takze mam klasickou z DM.

    Onnimik.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale fakt mám poriadok len a len v tejto taške, inak všade bordel :DD
      Tašky na mimmo sú super, už mám zálusk na ďalšiu :D a skvelé na nich je, že vyzerajú ako normálne kabelky, takže sa dajú nosiť aj neskôr bez kočára a plienok :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)