pondelok, 16. júna 2014

Ňjú in a kam som sa stratila


Ahojte, moji milí. Tento príspevok plánujem napísať už aspoň 3 týždne, fotky mám dávno nafotené (dalo sa aj lepšie, ale čo už), ale nebola som schopná napísať k nim pokec. Na 110% denne ma zamestnáva moje dieťa. Pozná to každá novopečená mamička - točíme sa dookola v cykle papanie, prebaľovanie, ležanie a pozeranie (prípadne vrešťanie) a spanie. Áno, síce spí niekoľko hodín denne, ale uspať ju je občas celkom tvrdý oriešok :) A samozrejme v čase, keď spí, si človek potrebuje navariť, upratať, trošku zrelaxovať, alebo to úplne najlepšie - tiež spať. Takže na blog neostáva veľa času a som rada, keď si aspoň raz do týždňa prejdem blogger a prečítam aspoň čo-to z nových príspevkov :) Na komentovanie mi už čas žiaľ neostáva, ale nezabudla som na vás ;)

No ale teraz k jadru veci. Chcela som vám predstaviť nejaké novinky v mojom svete - kozmetické, jedlé aj iné. Takže poďme na to :)

Ešte pred pôrodom som si urobila radosť a využila zľavy na eshopoch feelunique a lookfantastic. Objednala som si celkom dosť vecí, takže nateraz mám kozmetiky dosť a myslím, že ďalšiu budem potrebovať najskôr po lete. Využila som napr. zľavu na Caudalie a objednala si prípravky, ktoré som už poznala, napr. Beauty Elixir alebo Divine Oil. Micelárna voda akurát pekne vonia, ale to je asi tak všetko. Na Sensibio sa absolútne nechytá. Očný krém Pulpe Vitaminée som už tiež kedysi mala a bola som s ním spokojná, žiaľ momentálne je pre mňa nepostačujúci, čo sa hydratácie týka. Holt, som už stará korčula. Odporúčala by som ho kočkám do 30tky. Taktiež som do košíka prihodila testovaciu sadu Polyphenol C15, ktorú som medzičasom už stihla aj otestovať. Keďže celkom kvalitnú recenziu som zachytila na blogu u Lucky a moje dojmy sa s tými jej takmer navlas zhodujú, nebudem sa k nej nejako príliš rozpisovať. Čo sa mi z celej sady páčilo najviac bol Overnight Detox Oil, ktorého ale v mojom prípade bolo žalostne málo - iba malá vialka. Suma sumárum - plné balenia by som si nekúpila, pretože som nezaznamenala žiadne extra pozitívne účinky na moju pleť. Z toho vyplýva, že už sa teším na vyskúšanie zase niečoho nového :)



Ďalšie vecičky, ktoré sa ocitli ako nováčikovia v mojej kozmetickej zbierke, sú produkty značky MyChelle, konkrétne Fruit Enzyme Mist, Fabulous Eye Cream (áno, rátala som s tým, že sa po pôrode príliš nevyspím, takže som sa zásobila očnými krémami :D) a ešte testovacia sada Hello Beautiful Age Defence. Taktiež som využila zľavu na značku Antipodes a konečne si objednala masku Aura Manuka Honey a Divine Face Oil. K testovaniu som sa zatiaľ ešte nedostala, ale ak vás budú zaujímať moje dojmy, dajte mi vedieť a neskôr by som ich snáď mohla zrecenzovať.




Čo sa ešte objavilo v mojej kúpeľni? Tieto milé sovičkové vatové tyčinky som obdivovala u Dandelijon a veľmi som sa potešila, keď som ich našla v DM drogérii. Takže teraz sovy hniezdia aj u mňa na poličke :) 


No a toto je absolútna bomba a objavila som ju vďaka mojej dcérke. Detské čistiace tampóny z DMky sú totižto najlepšími odličovacími tampónmi, aké som kedy mala! Jednak sú príjemne mäkké a okrem toho sú VEĽKÉ. Kde inde nájdete odličovacie tampóny s rozmerom 9x11 cm?? Ideálne na odstraňovanie čistiacich balzamov, mliek a masiek. Vrele odporúčam! :)


Čím sa momentálne odličujem? Na odstraňovanie očného makeupu používam dvojfázový odličovač od Mixy - čítala som o ňom chválospev u Ananasky a keďže som chcela vyskúšať iný odličovač namiesto vysušujúcej micelárky, skočila som po ňom. A áno, som spokojná. Už som takmer na dne a s najväčšou pravdepodobnosťou doňho pôjdem znova.


Na odličovanie tváre používam Oskia Perfect Cleanser s konzistencou čistiaceho balzamu, pričom funkčne je akoby fúziou čistiaceho balzamu a penového odličovača. Najskôr si ho na tvári rozmasírujem nasucho, potom pridám trochu vody, čím sa vytvorí penová emulzia a teplou vodou pomocou vyššie spomínaného úžasného vatového tampónu zmyjem. Ak sa vám pozdával Balm Balm Frankincense Deep Cleansing Balm, tento cleanser si zamilujete. Príjemne vonia, pleť zanecháva vláčnu a obrovským plusom je jeho zloženie: obsahuje minerál MSM, mandľový, sezamový, slnečnicový, šípkový olej, prebiotiká, vit. E... Obsah je 125 ml, takže vydrží dlhoooo.


Ďalšie produkty som objavila zase vďaka môjmu dieťaťu. To som raz tak šla decku kúpiť do kamenného obchodu Brána k dětem látkové plienky, a na čo som tam nenatrafila - v predajni majú okrem iného aj celkom kvalitný výber prírodnej kozmetiky, medzi inými značky ako Alva, Lavera, Weleda, Eone, a tiež Natura Siberica a Kivvi. Takže už aj ja patrím medzi tie, ktoré podľahli blogomasáži a vlastnia telovú marmeládu Kivvi :) Nevedela som sa rozhodnúť medzi úžasnými vôňami a nakoniec som zvolila vôňu, ktorú mám veľmi rada, ale príliš sa v mojej kozmetickej výbave nenachádza - bergamot a litsea cubeba (to fakt netuším čo je). No a ako by som to zhrnula - keďže gro tejto marmelády tvorí bambucké maslo, tak je mastná a do pokožky sa veľmi nevsakuje, naopak je to ten prípad, keď máte pocit že vás krém ešte viac vysušuje. Takže, nanášať jedine na vlhkú pokožku, inak vonia krásne, ale raz stačilo :)


Už dlhšiu dobu som tiež túžila vyskúšať šampón a kondicionér Natura Siberica. Zvolila som si verziu pre farbené vlasy. Keďže si vlasy umývam cca 1x do týždňa, tieto 400 ml balenia mi vydržia naozaj dlho. Úplne nadšená z nich síce nie som - vôňa nie je ktoviečo a zdá sa mi, že až tak dobre neumývajú - šampón je akoby mastný alebo čo (napr. moja mama po vyskúšaní hovorila, že jej rýchlejšie zmastneli vlasy). Ale tak čo už, nevyhodím ich...


Čo sa týka starostlivosti o pokožku tela, už v pôrodnici sa mi osvedčilo toto combo - Palmolive krásne osviežujúco vonia, detto Alverde, no a na intímčo hygienu je fakt skvelý Hádkov hydrofilný umývací olej.


No a teraz trochu z iného ako kozmetického súdka. Aj vy patríte medzi straky? Tak skúste mrknúť na tento eshop http://www.appleineye.com/. Vkuse tam majú nejaké zľavy a mne sa podarilo ukoristiť napríklad tento náhrdelník (je dosť veľký a aj trochu ťažký, ale vďaka farebnosti ho zladím takmer so všetkým).


A nebola by som to ja, keby som nedala tip na niečo prudko jedlé. Ak patríte medzi milovníčky dobrých syrov, tak skúste giuncatu s rucolou z predajne Gran Moravia. Neviem sa jej dojesť, buď ju zobem len tak, alebo s pečivom, či pridávam do šalátov.


Tí, čo ma sledujú vedia, že zbožňujem vanilku a že do všetkých dezertov pchám vanilkový extrakt. Používala som dlho ten z M&S, ale odkedy som skúsila tento, už iný nechcem. Skúste mrknúť sem.


No a na záver ešte tip do domácnosti, ktorý si ako maniak na pranie neodpustím. Mám rada vôňu levandule a v Rakúsku som zvykla kupovať levanduľový prášok na pranie a gel Dixan. Neskutočne ma potešilo, keď Persil začal robiť gel na nerozoznanie od Dixanu. Prádlo vyprané v tomto geli a vysušené na vzduchu - to je jedna báseň :)


Majte sa krásne! :)


17 komentárov:

  1. Ahoj, stratená mamina:-), to je prosím návrat (článok), ako sa patrí! S poriadnou dávkou kozmetiky:-). A sovičky!♥ Jééj! Syr (s rukolou?! ó!) by som si dala hneď (a zaraz), no a po tých čistiacich tampóniskách sa budem musieť poobzerať veru... od Babylove mám voňavú (levanduľovú:) penu do kúpeľa a šampón, ale vidím, že je čas rozšíriť Babylove zbierku, ďakujem za tip!
    P.S.: A ak je to pusinkové na fotkách to, čo si myslím, že to je, tak potom to máme rovnaké.;-) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatko, sovičky musia byť! Ja som asi úchyl, ale ešte aj plienky pre malú mám so sovičkami :D Syr je výborný, fakt. A tie tampóny úplne zbožňujem, nechápem, prečo sa takéto veľké nevyrábajú normálne :) A to pusinkové je určite to čo si myslíš :DD

      Odstrániť
  2. Neboj, keď bude drobec vedieť písať, treba ho naučiť blogovať a budete si pekne písať spolu :)
    Zaujímavá kozmetika. Dosť z nej nepoznám , ale nečudujem sa. Ja tej kozmetike veľa nedám, ale snažím sa. Najviac sa mi páčia sovičkovské tyčinky a to pusinkové na fotkách. Ja som chcela takú košeľu, lebo vyzerá úžasne, potom som si to rozmyslela, lebo som ju videla na veeeeeľa blogoch, ale stále ju mám v hlave. Teraz som si kúpila aspoň pusinkové tričko ako mini náhradu. Aj ten levanduľový persil ma zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, už má takmer 7 týždňov, čas letí, o chvíľu si veru aj písať budeme :) Kozmetiku ja rada, hlavne stále nejakú novú :D A sovičkové a pusinkové veci proste musia byť :))

      Odstrániť
  3. Hello mamina! No pekný článoček si nám pripravila. Si konečne prvý človek, ktorý píše, že pokožka po Kivvi ostáva mastnejšia. Inak som sa s týmto názorom vôbec nestretávala, tak som už myslela, že aj som divná:))) Ale zas u mňa som si musela pretrpieť, že pokožka je mastnejšia, ale potom bola krásne hladká a vyživená, takže aj som bola veľmi spokojná. A syrček som už myslím mala na návšteve:) A bol výborný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Eli, je to ten typ krému, ktorý sa hneď nevsiakne a ostaneš po ňom mastná, nie je ako napr. Alverde maslá. Je príjemný, ale za tú cenu si ho už nekúpim, až tak ma nenadchol. A rukolový syr je veru dobrý :)

      Odstrániť
  4. Krásne nákupy si spravila:) Caudalie beauty elixír v dobrom závidím, tiež by som ho rada skúsila. Na leto určite super. Ja som si kúpila sprejové tonikum Jason s vitamínom C úplne len tak naslepo, tak som zvedavá, čo z toho bude :D Nejak vždy prepásnem zľavy, musím viac sledovať. Rovnako ma čaká aj premiéra so šampónom Natura Siberica, no siahla som po hnedom obale - energia a spevnenie pre poškodené vlasy, ale na balzam som zabudla a nechápem jak, úplná trubka :D Tak to asi len nejakým Alverde skombinujem zatiaľ. Hadkov olej potvrdzujem, ten je fajný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beauty elixir je na leto super, výborne osvieži, len treba dať pozor na oči, trošku štípe :) Jason kozmetiku veľmi nepoznám, mám od tejto značky akurát deodorant, tak daj vedieť čo je to tonikum za zázrak :) ja som na NS kukala a vybrala som si podľa farby obalov :D a že trubka :D

      Odstrániť
  5. super, tolko zaujimavych veci. Budem zvedava na tvoje dojmy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa snažiť niečo spísať, keď to všetko poskúšam :)

      Odstrániť
  6. Nádherný náhrdelník :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak caudalie mi udelalo na pleti peknou neplechu, musela jsem ke koznimu. Je to plne eterickych oleju a jinych alergenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No EO, obzvlášť v určitých koncentráciách a kombináciách veru môžu na citlivej pleti narobiť neplechu :/

      Odstrániť
  8. Oh ten masivny narhdelnik je paradny! Ale ako sa divam na stranku, vaham, ci by som zan dala 30$ bez skusania (ja si aj nahrdelniky, kabelky a ine doplnky rada skusam :D)
    A dik za recenziu Caudalie, ochranila si ma pred nakupom :)) Dlho som na tu znacku pozerala a tusim som uz mala nieco v kosiku :))
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Siu :) vieš čo, ja som ho vymákla za 15, tiež som sa ho trochu obávala (aj ja radšej skúšam), ale je fakt super a hodí sa takmer ku všetkému jednofarebnému. Beauty Elixir si kľudne kúp, ten je skvelý :)

      Odstrániť
  9. Hmm teda tvoje kosmetické zásoby jsou nádherné :) Ty obaly a celkově všechno bych ráda otestovala :D Krásné věcičky. Nejvíc mě zaujala sada MyChelle...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)