streda, 9. apríla 2014

Toasty - tip na rýchle jedlo


V posledných týždňoch mám naordinovaný kľudový režim na lôžku. Neznamená to, že musím v jednom kuse ležať, ale nemala by som sa namáhať. No jesť niečo musím a keďže nemôžem vystávať hodiny pri sporáku a zároveň sa nechcem odbíjať nejakými polotovarovými sajrajtmi, vyberám si jedlá jednoduché a rýchle na prípravu. Varím tak, aby toho bolo aspoň na 2-3 dni, väčšinou nejaké husté polievky a k tomu potom už len doplníme nejakú drobnosť. Snažím sa, aby každé jedlo obsahovalo bielkoviny, sacharidy a zdravé tuky, aby bolo bohaté na vitamíny a minerály, napr. železo, ktorého mám nedostatok. 

Tieto toasty máte hotové za 5 minút a môžete si ich dať napríklad na raňajky, "svačinku", či trebárs rýchlu večeru (len ma neukameňujte, že chleba na večeru :D)

Potrebujete k nim - čo chladnička dá, v mojom prípade napr.:



avokádo
paradajky
uhorka
syr
cibuľa
pesto
rukola (či iný šalát)
orechy
olivový olej, na dochutenie soľ, bylinky...
+ samozrejme hrianky alias plátky opečeného chleba


Hrianky pokvapkáme olivovým olejom, natrieme pestom, na jednu navrstvíme všetky ingrediencie, druhou prikryjeme a dobre pritlačíme, aby všetko nepovypadávalo a môžeme chrumkať :)

Výsledok vyzerá asi takto (viem, foodstylista zo mňa nebude):


 
Dobrú chuť! :)



21 komentárov:

  1. Pánečku, či sa to vôbec zmestí do úst :-D To by si potešila Marcela, on má takéto mega obložené chlebíky rád. Len samozrejme by nariekal, kde je mäso. Ja by som to asi nevládala. Ja len tak zobem tie posledné týždne. Ale je to úžasne zdravé a dobré. A pesto, mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to iba vyzerá veľké, ale ten chlebík je taký mini, skoro ako bageta, takže by si to v pohode dala... ja tiež nemôžem teraz veľké porcie, lebo hneď som plná a mám reflux :/

      Odstrániť
    2. Ach, ani nehovor, posledné dni večer pred spaním sa idem z toho zblbnúť. A keď si ľahnem, ešte horšie.

      Odstrániť
    3. Presne aj ja, a to už spím pomaly na kopci, čo mám tak podloženú hlavu.

      Odstrániť
  2. Mňááám, tak pro mé chuťové buňky foodstylistou být klidně můžeš :-D vypadá to baječně a ta kombinace chutí je přesně něco pro mě... až z toho mám hlad :-D
    S pozdravem Gleys

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi, tak ďakujem, potešila si ma, že nie som až taká nemožná :D a áno, je to aj moja kombinácia chutí :)

      Odstrániť
  3. Suhlasim toasty su vzdy dobrou zachranou a chutnou!


    Ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway o nove telove mliecka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, toasty zachránia vždy :) ďakujem, ale ja a Nivea ee :))

      Odstrániť
  4. Téda Margi, já toasty miluju!!! Sice nemám klidový režim ale věčně není čas stát u plotny a toasty klíďo i na oběd, nejradši s rajčátky a rukolou, ale prostě jak píšeš, co je doma, sýr, salám...ten Tvůj bych si dala hned!!!:-) Tak opatrně holky, pěkně odpočívejte !-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Marci, toasty kedykoľvek a s hocičím, čo sa doma nájde :) ja keď už neviem čo, tak aj suchý opečený chleba mi stačí :D Neboj, opatrujeme sa a hýčkame, už to nejak musíme doklepať do konca :))

      Odstrániť
  5. Jakýpak fůdstajlista, tyhle náhodou vypadají prudce jedle. Jsem po večeři a přesto slintám. Miluju pekanové ořechy i avokádo a v podstatě všechno, co na tom chystacím talířku vidím. Ráda si udělám toasty podle Margaretky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Teeda, mňa vždy fascinuje, ako dokážem s napchatým žalúdkom, napr. po večeri, ešte uvažovať o ďalšom jedle :) Toastíky si udělej, bude to pre mňa pocta :)

      Odstrániť
  6. Ahoj pozyvam ta ku mne na blog na GA o pekny shamballa naramok
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/04/giveaway-s-womanologysk.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tousty miluju na všechny způsoby :-) Jsou super rychlé a výborné, a hned je něco teplého do bříška! Má top ingredience je losos, v závěsu jsou rajčata+mozzarella+pesto. Ale neurazí mě ani šunka+sýr,klasika.
    Ale ořechy by mě nenapadly (ale taky bych u nás v lednici určitě žádné nenašla...). Jinak si myslím, že chleba na večer - není třeba to brát až zas tak dramaticky, pokud nejsi v nějakém přísném dietním opatření a nebo se tím neláduješ denně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ....jinak já tedy dělám ty tousty klasické splácnuté v toustovači, trojúhelníčky :-) Takže se mi ten losos upečer a sýr rozpustí.... ááááá :-)

      Odstrániť
    2. Mmm, tak plátok údeného lososa by sa tam aj celkom hodil, a neboj, ani ja nedržím pekany v chladničke, trošku blbo som to napísala :D Ja s chlebom večer nemám problém, ale vieš, nájdu sa takí, pre ktorých sacharidy na večeru je niečo nepredstaviteľné :D Jj, toastovač ten trojuholníčkový sme mali tiež, ale už doslúžil, tak teraz máme iba ten vyskakovací.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)