streda, 2. apríla 2014

Rozdávačka a Facebook...


Ahojte, dnes len také malé upozornenie pre tie, ktoré sa zúčastnili giveaway. Ako iste viete, zapojiť sa môžete 2 komentami v prípade, že ma odoberáte cez GFC aj cez Facebook. Všimla som si, že niektoré ste sa síce zapojili 2x, ale na FB vás bohužiaľ ako odberateľov nevidím. Prosím skontrolujte si to, aby som vás nemusela diskvalifikovať :) 

Len pripomínam, že odberateľom na FB sa stanete tak, že kliknete na modrú ikonku f - viď obrázok, odtiaľ vás to hodí na môj FB a tam už len kliknete na Like (alebo Páči sa mi, alebo niečo iné, podľa toho, v akom jazyku na vás FB rozpráva :)
 
 
Odberateľom sa v žiadnom prípade nestanete tak, že kliknete na tento Like:
 
 
 
Tým len odporučíte svojim priateľom na FB môj blog :)
Ďakujem za pochopenie a prajem veľa šťastia! Zapojiť sa ešte stále môžete do 4.4.2014 :)




1 komentár:

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)