streda, 12. marca 2014

V perinách - TAG da cara tuttobene :)


Dnes mám konečne čas na čítanie vašich blogov a postov, ktoré som v poslednom čase zameškala. Takto som narazila aj na tag, na ktorý ma nominovala jedna z mojich naj blogo obľúbenkýň a virtuálnych kamošiek - tuttobene :) Tak sa doňho hneď pustím, aby na mňa tutto náhodou nezanevrela, a samozrejme ani vy :) Takže, kde bolo, tam bolo... príjemné čítanie :)


Bez čoho neodchádzam do perín?


Hm, no... ako rozmýšľam, tak rozmýšľam, ale asi žiadnu extra špecialitku ako moje blogokolegyne typu ponožky, termofor, pes, kocúr... nemám. V ponožkách spať neviem, ako som tu už kedysi v inom tagu spomínala, nohy musím mať bosé a spodnú polovicu tela neoblečenú. Jediné, čo si pred spaním neodpustím, je poriadne ponatriasanie periny a gombíky na obliečke nesmiem mať pod bradou. Inak by som proste nezaspala, v noci by som sa celá upotená a vystresovaná prebudila a musela by som preorganizovať posteľ :) A ešte mi napadá jedna "vec", bez ktorej veľmi nerada zaspávam - je to môj partner :) Jeho ramená sú pre mňa tým najlepším uspávacím prostriedkom :) No a keďže som momentálne v 8. mesiaci tehotenstva, tak je mojím dobrým spoločníkom tento multifunkčný vankúš - je to vlastne vankúš na dojčenie, ale slúži aj ako podpora pri spaní pred pôrodom. Je naplnený niečím ako polystyrénovými guličkami, ktoré sa dokonale prispôsobia môjmu ťažkotonážnemu bruchu a spím potom ako v oleji (samozrejme, len kým ma v noci nezobudí chudák stlačený močový mechúr :)) Vždy si pri tomto vankúši spomeniem na film The back up plan, kde ho naštvaný priateľ JLO vyhodil :)




Zvodné sansoussi alebo pohodlné pyžamo?


Pravdupovediac, žiadne ultrasexy zvodné košieľky sa v mojej garderóbe nenájdu. Najradšej mám bavlnené nočné košele, alebo tenulinké košele z modalu s prídavkom kašmíru z Intimissimi, tie sú aj pekné aj pohodlné vďaka neskutočne príjemnému materiálu. Slizké umelé saténové pyžamá nemám rada vôbec, keď už, tak nech je to poriadny hodváb. Ta ňe? :) No a v lete? To nepotrebujem absolútne nič, stačí prázdna obliečka :) 


Kniha?


Kedysi som v posteli čítavala hrozne veľa, kníh samozrejme. V poslednom čase však dávam prednosť môjmu minibooku, t.j. internetu, alebo čítam rôzne mamičkovské časopisy. Nejaká tá kniha sa ale pri posteli tiež nájde :)




Nejaký kozmetický rituálik?


No, ani veľmi nie. Do postele totiž vstupujem už kompletne zreštaurovaná a všetkými masťami mazaná z kúpeľne. Krém na ruky však pri posteli mám, dokonca aj pilníček, keby som náhodou pocítila akútnu potrebu si opilovať necht :) 


Pohárik niečoho dobrého pred spaním?


Asi vás opäť sklamem, ale pred spaním si dám tak maximálne pár hltov vody. V priebehu večera, nie tesne pred spaním a keď momentálne nie som tehotná, si s priateľom radi dáme pohár vína. V tomto období si dávam tak maximálne horúcu čokoládu Whittard - je to vlastne skôr kakao, ale je fakt dobré :)
 



Chrápem?


No tak pardón, dáma predsa nechrápe, a ak by jej náhodou nedopatrením niečo ušlo, tak sa k tomu nikdy neprizná. Priateľ mi ale prezradil, že sa mi už zopárkrát chrápať podarilo - tu sa ale musím vyhovoriť na dýchacie ťažkosti, spanie na chrbte a suchý vzduch v miestnosti :) 


Raňajky do postele?


Cez víkendy veľmi často a hoci ich väčšinou pripravujem ja, vôbec mi to nevadí, naopak, je to pre mňa relax a užívam si tie chvíle, keď sa nikam neponáhľame a môžeme si dopriať poriadne výdatné raňajky. Občas sa ale aj môj drahý pochlapí a pripraví nejakú dobrotu :)


Tak, dúfam, že som uspokojivo prevetrala svoje periny a ďalej štafetu nepredávam menovite nikomu, vítané ste všetky :)




13 komentárov:

  1. Leni, no ešte že si ten tag napísala, inak by som si vôbec nevšimla, že aj mňa Tutti navrhla ho napísať. A je to zábavná téma, takže zajtra sa do toho dám aj ja :-) To bolo super, ako J LO hľadala vankúš v tom obrovskom smetiaku :-) V niektorých veciach sa zhodneme a v niektorých to mám trošku inak, takže sa o to radšej toho zhostím a ukážem to moje posteľové tajomno :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, to sme boli dve slepé :) Ja si asi ten film zase pozriem, to je teraz aktuálna téma :D A tvoj tag bol skvelý :))

      Odstrániť
  2. No tak to jsem ráda, že si taky provětrala peřinky, krásné a milé čtení, téda ten polštář! proč ho nevyráběli před těmi x lety, co jsem byla těhotná, jsem trpěla jak pes s velkým břuškem a špatně se mi poslední měsíce spalo a holky byly nejakčnější právě večer :-), jé no a močový měchýř...pamatuju si !-). To kakao vypadá opravdu mňamózně...ty tu máš vždycky nějaké super chutné tipy! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo Emíí, ja sama sa teraz v baby shopoch nestačím diviť, aké všelijaké veci, zlepšováky a vynálezy existujú... niektoré ani neviem identifikovať, na čo slúžia :)) ale ten vankúš je fakt super. Kakajko je dobré,len to nesmiem prehnať s množstvom, potom je príliš hor(ř)ké.

      Odstrániť
  3. Díky, díky. Početla jsem si:)
    Polštář byl skvělý a u nás teda byl víc v pohotovosti před narozením než po. Kojení jsme nějak zvládali lépe bez něj, ale dokud byly děti hodně malé a nepřevracely se, tak do konce druhého měsíce určitě, se jim v němteda spíš na něm dobře spalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) Čo sa vankúša týka, tak to ešte uvidíme, ako ho využijem po, či sa v ňom bude malej páčiť :)

      Odstrániť
  4. Knoflíky pod bradou nesnáším! Jsem schopná si v noci postel přeorganizovat, když se mi náhodou peřina pootočí :o))
    A to horká čokoláda... v té nádherné plechovce! Děláš mi chutě! :o))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne presne, moje heslo je: GOMBÍKY K NOHÁM!!! Ďakujem, rada vám robím chute :D

      Odstrániť
  5. Ja mám zafixované, že keď náhodou zaspím s gombíkmi pri hlave, tak druhý deň budem mať nešťastie:D Neviem kedy sa mi to objavila v hlave, ale mám to tam zafixované:)))...čo s týka nápoja pred zaspatím, tak vždy si urobím čaj a ráno ho nedotknutý vylievam, proste môj rituál:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaaa, sranda, v tejto súvislosti som si to nikdy nespojila, ale budem na to pamätať :D S tým čajom to máme podobne, hlavne je to špecialitka môjho drahého.. potom sa super umývajú šálky od tých fľakov :D

      Odstrániť
  6. Ahojky, tak to bolo veľmi milé čítanie ... presne si mi pripomenula moj predporodný stav :o) nočný polohovací pomocník alla kojací vankúš a vstávanie v noci na toaletu a keď som dostávala kopance pod rebrá...hm Už som na to skoro zabudla, a to ma ten moj malý iba 8M :o) No najviac ma dostal výrok "Ta ňe? :) " ta hej moja - keď šumna košulka tak jedine z pravého hodvábu :)) ( nebodaj si od nás z východu?...) pa a kľudné spanie až do dňa D, potom už je to ťahšie :=(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujem, ja zatiaľ kopance pod rebrá nedostávam, malá je jemná dáma, ale tanečné kreácie nacvičuje všelijaké :) A jasnééééé že som z východu, zos Košicoch ňe? :D a ďakujem pekne, som zvedavá, aké to bude potom...

      Odstrániť
    2. jéééj tak to sme rodáčky :D... akurát ak je moj úsudok správny a 75 je RN - tak si ročník mojho brášku... Jemnú dámu ti závidím, ja mám dvoch akčných chlapíkov ... dávajú mi poooriadne zabrať :=) veď čo nech sa mama nenudí, keď si materstvo nechala na poslednú chvíľu :))) vieš ako tu MUDr hovoria takým starším mamičkám? ... "pozdní zběr") ...xixi

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)