piatok, 28. marca 2014

Testujem Inlight... a?


Áno, aj ja som sa nechala zlákať na túto novinku na našom trhu a objednala som si testovaciu sadu z www.biorganica.cz. Viete ako to je, akonáhle niekde zachytím, je že niečo bio a má skvelé účinky, tak to musím mať :)) Očakávam, že to bude ďalší blogový boom. Inlight je, ako som sa dozvedela, taliansko-britská značka, jej autorom je známy homeopat Dr. Spiezia (áno, poznáte aj značku Spiezia Organics) a vyrába sa v UK. Základom týchto produktov sú 100% bio oleje, bylinky a včelí vosk.

Testovacia sada pozostáva z krásnej malej ňuňu krabičky, v ktorej sú 4 krásne malé ňuňu vzorky.






Nebudem to naťahovať a prejdem rovno k veci, t.j. k mojim dojmom z testovaných výrobkov.

1. Face Cleaner - je klasický čistiaci/odličovací balzam. Jeho konzistencia je veľmi podobná balzamu, o ktorom som písala v článku o mojej aktuálnej odličovacej rutine - Balm Balm Frankincense Deep Cleansing Balm. Má aj podobné účinky, v podstate medzi nimi nevidím rozdiel. Pleť je po odlíčení krásne jemná, čistá, vláčna, príjemná na dotyk. Je určený pre všetky typy pleti.

Zloženie kopírujem zo stránky biorganica.cz:
  • Cocos nucifera (kokosový olej) – zvláčňuje a vyživuje
  • Sesamum indicum (sezamový olej) – vyživuje, antioxidant
  • Simmondsia chinensis (jojobový olej) – vyživuje, podporuje pružnost pleti
  • Olea europaea (olivový olej) – zklidňuje pleť
  • Butyrospermum parkii  (bambucké máslo) – vyživuje, podporuje pružnost pleti
  • Cera alba (včelí vosk) – zklidňuje a chrání
  • Lavandula angustifolia (výtažek z levandulových květů) – zklidňuje pleť a chrání buňky
  • Lavandula angustifolia (levandulový olej) – zklidňuje a chrání buňky
  • Camellia sinensis (výtažek z listů zeleného čaje) – zpevňuje, antioxidant
  • Citrus medica limonum (výtažek z citronové kůry) – zpevňuje, zabraňuje přílišnému maštění pleti
  • Rosa canina (výtažek ze šípků) – antioxidant
  • Eugenia caryophyllus (olej z květů hřebíčku) – proti stárnutí, tonizuje pleť
  • Cupressus sempervirens (olej z listů cypřiše) – zpevňuje
  • Oenothera biennis (olej z pupalky dvouleté) – regeneruje, antioxidant
  • Rosmarinus officinalis (olej z květů rozmarýnu) – stimuluje, antibakteriální účinky
  • Rosmarinus officinalis (výtažek z listů rozmarýnu) – stimuluje, antibakteriální účinky 
  • Zingiber officinale (výtažek z kořene zázvoru) – stimuluje, tonizuje pleť
Linalool*, eugenol*, limonen*, geraniol*, isoeugenol.*
*Přírodní součást esenciálních olejů.

  

Balzam vonia príjemne, hoci mi trošičku pripomína vietnamskú mastičku :), výrazne z neho cítiť rozmarín a klinčeky. Možno si v budúcnosti kúpim aj plné balenie, keď domíňam ostatné odličovače. (Momentálne mám okrem iných aj Oskia, o ktorom určite ešte napíšem viac.) Jeho cena je dosť vysoká, 975 Kč, ale keď si prepočítam ceny odličovačov, ktoré si objednávam napr. z feelunique (napr. už spomínaný Oskia), tak to zase až taký rodziel nie je. Navyše balzam dosť dlho vydrží. Balzam si beriem so sebou do pôrodnice, ani tam nechcem totiž vyzerať ako strašidlo :))


2. Floral Face Tonic - kvetinový toner. A čo k nemu, hm. Na nejaké extra posúdenie vlastností je ho dosť málo, vyšiel mi na 2,5 použití, navyše dosť nevábne vonia. Neviem prečo, vôňou mi pripomína octanovú masť. V tomto prípade asi radšej uprednostním moje obľúbené kvetinové a ovocné vody od Garden of Wisdom, alebo napr. Trilogy hydratačnú hmlu, či klasiku - ružovú vodu. Cena vody je 700 Kč. Je vhodná pre všetky typy pleti vrátane citlivej, zapálenej a začervenanej.

Zloženie:
  • Rosa damascena (čistý vodní destilát z růže) – tonizuje, zpevňuje
  • Anthemis nobilis (čistý vodní destilát ze rmenu římského) – zklidňuje
  • Lavandula angustifolia (čistý vodní destilát z levandule) – chrání buňky, zklidňuje
  • Centaurea cyanus (čistý vodní destilát z chrpy) – zpevňuje
  • Citrus grandis (výtažek ze semínek grepu) – tonizuje, zpevňuje, přispívá k harmonii pleti.
*Pro vodu použitou při destilaci extraktu z květů, byť v té nejčistší kvalitě, nelze použít označení bio.


3. Daily Face Oil - do tohto oleja som sa zamilovala. Ak už kvôli ničomu inému, tak kvôli jeho vôni. Vôňa je nádherne kvetinovo-vanilková a mám chuť sa jej nadychovať znova a znova :) Moja pleť je na používanie olejov zvyknutá, takže to pre ňu nie je žiadna novinka a tento je veľmi príjemný, ľahučký a krásne sa vstrebáva. Nezanecháva pleť mastnú, takže je vhodný aj pod makeup. Používam ho ráno aj večer. Nespôsobuje mi žiadne začervenanie, ani iné pleťové nepríjemnosti som nezaznamenala. Opäť je vhodný pre všetky typy pleti.

Zloženie:
  • Simmondsia chinensis (jojoboý olej) – vyživuje, podporuje pružnost pokožky
  • Rosa rubiginosa  (olej ze semínek růže) – antioxidant
  • Rosa damascena (výtažek z květů růže) – zpevňuje
  • Oenothera biennis (olej z pupalky dvouleté) – regeneruje, antioxidant
  • Vanilla planifolia (výtažek z vanilky) – zpevňuje, desinfikuje
  • Malva sylvestris (výtažek ze slézu lesního) – zklidňuje, působí protizánětlivě
  • Rosa canina (výtažek ze šípků) – antioxidant
  • Lavandula angustifolia (levandulový olej) – působí protizánětlivě, ochraňuje buňky
  • Rosa damascena (růžový olej) – zpevňuje
 Linalool*, geraniol*, citronelol*, limonen*.
*Přírodní součást esenciálních olejů.


Čo ma trochu mrzí, je fakt, že značka Inlight nemá vo svojom portfóliu hydratačné sérum pod olej, napr. na báze kyseliny hyaluronovej, ako sú napr. séra od GoW. Olej totiž sám o sebe nestačí a obávam sa, že bez hydratácie by ma po pár dňoch vysušoval (zatiaľ sa mi to stalo u všetkých olejov). Cena oleja je 975 Kč, rada by som ho vlastnila v plnom balení :)


4. Line Softener - posledným zo štvorky je balzam proti vráskam. Jeho konzistencia je podobná odličovaciemu balzamu, vonia podobne ako olej, ale oveľa viac mi pripomína Ecological Compound od Sisley, ktorého vôňu priam zbožňujem. Upozorňujem však, že niekomu môže do nosa bijúca vôňa esenciálnych olejov prekážať. Ak si balzam nanesiem na pleť pri večernom ošetrovaní, ešte ráno ho totiž dosť výrazne cítim. V popise výrobku sa uvádza, že je vhodný k prevencii a vyhladzovaniu vrások, ako aj na ošetrovanie jaziev, strií, popraskanú pokožku a pigmentové škvrny od slnka. Je vhodný na všetky typy pleti, aj na pleť citlivú, s akné, s rosaceou a pod. No čo ja viem... zatiaľ z neho až tak odvarená nie som, ráno bývam po ňom fľakatá, dokonca sa mi objavili drobné pupáčiky v nosoústnej oblasti, kde som ho nanášala. S mojím obľúbeným krémom od Original Atok mávam ráno pleť oveľa krajšiu. Ale možno je to len momentálna indispozícia, ktovie. Budem ho ešte dlhšie testovať a uvidím, či pomáha na drobné mimické vrásky okolo očí, potom sa rozhodnem, či si kúpim aj plné balenie, keďže 30 ml kelímok stojí krásnych 2065 Kč. Je však koncentrovaný a stačí ho naozaj máličko, takže určite vydrží dlho-predlho.

Zloženie tohto balzamu:
  • Simmondsia chinensis, (jojobový olej) – podporuje pružnost a vyživuje
  • Macadamia integrifolia (makadamový olej) – obnovuje a vyživuje
  • Olea europaea (olivový olej) – zklidňuje
  • Cocos nucifera (kokosový olej) – zvláčňuje a vyživuje
  • Helianthus annuus (slunečnicový olej) – antioxidant, vyživuje
  • Cera alba (včelí vosk) – zklidňuje a chrání
  • Oenothera biennis (olej z pupalky dvouleté) – regeneruje, antioxidant
  • Butyrospermum parkii (bambucké máslo) – podporuje pružnost, vyživuje
  • Daucus carota sativa (výtažek z mrkve) – antioxidant
  • Lavandula angustifolia (levandulový olej) – zklidňuje, chrání buňky
  • Rosa damascena (růžový olej) – zpevňuje
  • Calendula officinalis (výtažek z měsíčku lékařského) – chrání buňky, přispívá ke zdraví pokožky
  • Rosa canina (výtažek ze šípků) – antioxidant
  • Pelargonium graveolens (výtažek z muškátu) – proti ucpávání pórů
  • Centella asiatica (výtažek z pupečníku asijského) – podporuje pružnost a obnovu tkáně, regeneruje
  • Equisetum arvense (výtažek z přesličky rolní) – přispívá k rovnováze minerálů
  • Plantago major (výtažek z jitrocele většího) – podporuje obnovu tkání
  • Vaccinium myrtillus (výtažek z brusnice borůvky) – antioxidant
  • Urtica dioica (výtažek z kopřivy dvoudomé) – čistí, přispívá k rovnováze minerálů
  • Citrus medica limonum (výtažek z citronové kůry) – zpevňuje
  • Pogostemon cablin (olej z pačuli) – stahuje, zpevňuje
 Linalool*, citronellol*, limonen* geraniol*, citral*
*Přírodní součást esenciálních olejů.

Spolu s testovacím balíčkom mi prišli aj 2 masky - Super-food Face Mask a Chocolate Face Mask. Zatiaľ som skúšala iba tú Super-food. Maska je tmavozelenej farby a keďže je opäť na báze olejov, tak je aj logicky mastná, čo je fajn, pretože na pleti nezaschne ako ílové masky. Má zvláštnu trávovo-rozmarínovo-kadidlovú, ale nie nepríjemnú vôňu, obsahuje prášok z baobabu (na pohľad v nej vidíte drobunké rozomleté zrniečka, ktoré vám zároveň pri zmývaní urobia veľmi jemný peeling), je bohatá na antioxidanty (áno, na toto ja počujem) a zanecháva naozaj peknú, rozžiarenú, hebkú pleť. Celkom silno nad ňou uvažujem, jej cena je 1320 Kč, ale kedže ten malý sáčok mi vyšiel na 2 použitia, tak za 50 ml je to primeraná cena. Už sa teším na otestovanie druhej čokoládovej masky :)


Tak čo, necháte sa zlákať aj vy, minimálne na túto testovaciu sadu? :))


18 komentárov:

  1. Tak túto značku nepoznám, ale ani sa nečudujem. Ty si neskutočná znalkyňa, skláňam sa pred tebou a tvojimi znalosťami bio a prírodnej kozmetiky. Fakt máš obrovský prehľad, aj kozmetiky, aj samotných zložiek. Najviac ma asi zaujal cleaner a ten protivraskovy balzam. Ale je toho tolko, ze clovek nevie, co skor vyskusat!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte sa o nej určite dočítaš, začína rozhadzovať svoje siete :) A ďakujem, ale ja mám do znalkyne skutočne ďaleko, som skôr taký amatérsky nadšenec :) Máš pravdu, je toho toľko, čo by sme chceli vyskúšať, síce ja si wishlist nepíšem, ale ak by som, tak by to bol niekoľkozvitkový epos!

      Odstrániť
  2. Jojo, už jsem nad tímto kouzelným testovacím balíčkem slintala u Luc..Balení totiž vypadá opravdu luxusně.ale.. no, já Ti nevím, sice to zní všechno hrozně zajímavě a krásně, ale nezdá se mi, že by byl ingrediencemi natolik unikátní, aby stál takové prachy.. (za ty prachy bych čekala nejmíň zlatý krém a sérum z živé vody) =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD tá živá voda by bodla :D máš pravdu, možno pre niekoho, kto nikdy predtým nevyskúšal kvalitnejšiu prírodnú kozmetiku ako Saloos to môžu byť ohurujúce prípravky, ale my už sme veci na báze týchto zložiek mali a veru, žiaden zázrak to nie je. Dokonca tými éterákmi je to miestami až preplácané, čo môže byť aj na škodu, keďže na EO je veľa ľudí alergických, a ani o tom nemusia vedieť. Nakoniec skončím ako ty a začnem si "variť" sama :)

      Odstrániť
    2. No právě Leni, já to nechtěla ani zmiňovat, ale všechny ingredience, co tu čtu, jsou běžně dostupné a není vůbec žádné umění je smíchat a plácat si to na obličej. Navíc, doma to uděláš líp, protože si to ještě přizpůsobíš konkrétně jen Tvým požadavkům. Sice si už připadám jako hodně velká lesana, ale zas na druhou stranu, nikdy jsem nebyla tak spokojená s kosmetikou jako do teď a navíc neměla tak příjemný bonus v podobě povědomí o účincích různých látek, bylinek a silic.. je to i velmi zábavná a poučný koníček =)

      No, trochu navážu na Renin komentář - mně právě přišlo, že jak zmiňuješ silnou vůni éteráku a ve složení je toho teda docela dost, tak se to právě pro těhotné ani nehodí - chtěla jsme se zeptat, jestli Ti tak silné vůně nevadí..? Navíc, co znám lidi z okolí, vezmu třeba ženské z kanclu, tak jsou odmalička zvyklé na komerční běžně dostupnou kosmetiku a stačí, když si k mým krémům jen přivoní a buďto necítí nic (zatímco já málem padám pod stůl nad koncentrovanou vůní růže), nebo naopak jim to smrdí, protože nejsou zvyklé na přírodní vůně.. takže pro mainstream to asi taky nebude ideální značka, bo je drahá jako sviňa a velice specifická..

      Odstrániť
    3. No ani nehovor, už som taká nalomená, že až... a verím tomu, že raz sa k tomu dostanem... neviem, ako budem na tom s časom na materskej, ale snáď si nejakú tú chvíľku nájdem a pustím sa do toho :) Nejaké pokusy už kedysi dááávno boli, tak snáď na nich úspešne nadviažem :)

      Vieš čo, do takého 4.mesiaca som nemohla cítiť ani len sprchový gel a zubnú pastu, všetko mi neskutočne smrdelo a vadilo, všetko muselo byť takmer bez vône. Teraz je to už v pohode, navyše ja mám vône EO rada, takže mi vôbec nevadia. Jediné, čo mi fakt smrdelo bol ten toner. Ale máš pravdu, ľudia čo na to nie sú zvyknutí, tak im to smrdí, napr. môj drahý ma takmer vyháňal postele pri biofáze, kdežto ja som sa tých vôní nemohla nabažiť :)) Takže pre mainstream určite ee :)

      Odstrániť
    4. no právě, pro mainstream ne a kdo z přírodomilovníkůl bude ochotný za v podstatě úplně běžné složky dát zhruba 4násobek?? =D

      jéé, na vůni biofází vzpomínám.. moc mi voněla, měla jsem je ráda. Až teda na bazalku, ta ze všech těch pěti mnou používaných mi smrděla asi fakt nehezky, ostatní jsem měla moc ráda =) no, s těmi vůněmi je to fakt vachrlaté, já bych do sebe třeba nikdy neřekla, že bude mým nejoblíbenějším spojením čajovník s levandulí =D

      Odstrániť
    5. Tak oni sa tvária ako strašne hoch a luxus, takže myslím, že svoji klientelu si určite nájdu, možno nejaké celebrity :D

      Ja som bazalku nemala, ale hrozne mi smrdel santal :DD A čajovník s levanduľou sú super! :D

      Odstrániť
  3. Já bych tě jenom chtěla trochu varovat před nějakými většími nákupy kosmetiky během těhotenství a těsně po. Mně se po obou porodech stalo, že cca do 6 měsíce (dokud děcko nezačalo normálně jíst) všechno dobrý a pak si začala pleť vymýšlet a většinou všechno, co do té doby bylo v pohodě, muselo jít z baráku. Čím to bylo, fakt netuším, ale bylo to u obou dětí stejný. Nemělo to žádnou souvislost s kojením (hormonální hladina se prý začne definitivně srovnávat až po definitivním ukončení kojení), moje děti s radostí pily téměř až do tří let. Naopka po ukončení kojení jsem žádnou změnu nepoznala (kromě toho, že jsem přestala vypadat jako zombie, protože se občas už i vyspim :-) ). A teda vypadá to dobře, ale tak nějak nevím, jestli by se mi do toho chtělo investovat, věcí na tomto základě už jsem zkoušela docela hodně a nemůžu říct, že bych mezi účinky viděla takové rozdíly, aby se mi za něco chtělo platit třeba 3x víc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni ďakujem, rozhodne teraz väčšie nákupy neplánujem, musím pomíňať to čo mám. Uvidím potom, ako bude moja pleť reagovať a budem asi začínať s nejakými jednoduchšími, menej prekomplikovanými receptúrami. A som zvedavá, či budem vyzerať ako zombie :D každopádne by som chcela tiež kojiť, tak dúfam, že bude všetko v poriadku. No a investovať sa mi tiež veľmi nechce, ešte si to poriadne premyslím :))

      Odstrániť
    2. Třeba budeš mít dítě, který v noci spí :-)

      Odstrániť
    3. Je to moje zbožné prianie, ale podľa toho, ako vystrája teraz, veľký spachtoš asi nebude :D

      Odstrániť
    4. :-D Dieťa, ktoré v noci spí, také existuje? :-D Ale viem, že áno, jedna kamoška takú dcéru má. Leni, vraví sa, že už teraz má svoj cyklus a rytmus, takže si všímaj. Ak skáče každý deň ráno o siedmej, potom napríklad o 13.0h at´d, takto sa vraj bude budiť na kojenie. Zo skúsenosti- je to pravda :-)

      Odstrániť
  4. Toto sa mi páči..:) Inak ja sa chystám na testovaciu sadu práve značky Spiezia- ale tú menšiu, kde je iba odličovací balzam a olejček na pleť..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Recenze se mi líbila28. marca 2014, 22:24

    Ahoj, já se nalákat nenechám, páč ta CENA :) a hlavně mi nepřijde to složení nějaké extra super na to, aby to stálo tolik. Je fakt, že některé složky jsou mmmmm :), ale taky je fakt, že zdaleka nejsou na předních místech, takže bych to viděla na to, že si něco podobného namíchám o dost levněji sama. STEJNÉ to nebude, já vím :) Ale moc bych za to nedala, že některé složky tam budou fakt v 0.1% .. Škoda, že to není povinnost uvádět.
    Můžu se mýlit, ale nemyslím si :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenze se mi líbila28. marca 2014, 22:30

      Já se omlouvám, psaly to už holky nade mnou, no já si to přečetla až teď, tak se nezlob, že tu máš podobný komentář už po několikáté.

      Odstrániť
  6. Tak koukam,ze mam podobny nazor jak holky nade mnou :)
    Je videt,ze se vyznas,paradni clanek!
    A at to v porodnici dobre dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já jsem na to taky koukala u Lucky, vypadá to nádherně, ale ty peníze... radši si koupím třeba ten Saloos nebo Hadka. navíc teda co koukám na složení, tak dvě z těch věcí bych nemohla použít, kokosák mi na obličej nesmí, to samé včelí vosk, toho se taky bojím jak čert kříže :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)