štvrtok, 13. februára 2014

Aktuálni obľúbenci 4


Opäť raz prichádzam s postom o tom, čo mi v momentálnej dobe robí najväčšiu radosť a čo v poslednom čase točím dookola. Tentokrát to sú:


Čiapka s brmbolcom

Našla som ju v pánskom oddelení Peek & Cloppenburg a kúpila mi ju mamka. No nie je roztomilá? :) Síce vonku nepanuje až taká zima, aby som ju dôkladne vynosila, dnes bolo dokonca vyslovene teplo, ale bola by škoda, keby stála v skrini... Veď v lete ju hádam nosiť nebudem :)




Výrazné rúže

Aj vy si v zime občas pripadáte (resp. ste) bledé, s našedlým nádychom pleti a la myš z múky a potrebujete ju trochu oživiť? Ja svoju prirodzenú farbu riadne odstátej zombice rada oživujem výraznými farbami oblečenia - fialovou, cyklámenovou, mandarínkovo oranžovou, červenou, bordovou a tiež mám rada výrazné farby na perách.



Kalciová mastička

Keď už som pri tých perách, nedá mi nespomenúť môj najobľúbenejší "balzam" - kalciovú masť. Je to jediné, čo mi udržuje pery v zime hladké a nepopraskané. Síce zloženie nie je práve bio a prírodné, ale čo už, keď funguje :)




GoW Goji Berry Hyaluronic Acid Serum

Zato úplne prírodné je toto hyaluronové sérum od mojej obľúbenej značky Garden of Wisdom. Používam ho ráno aj večer pod krém alebo olej a moja pleť ho úplne zbožňuje. Veľmi dobré a s podobnými účinkami bolo aj sérum Acai.




Špaldové palacinky 

Neviem prečo (resp. viem, som pažravá), ale nejako som si obľúbila palacinky z celozrnnej špaldovej múky pečené na kokosovom oleji, s jahodovým džemom a poliate čokoládou roztopenou v šľahačkovej smotane. Ehm, viem, kalorická bomba, ale kedy si ju mám dopriať, keď nie v 7. mesiaci tehotenstva? :) Tie na fotke sú dizajnovo nič moc, ale verte mi, že boli výborné! :)




Nakupovanie bábätkovského oblečenia

Nakupovanie výbavičky ma úplne pohltilo. Môžem ja za to, že bábätkovské veci sú tak nákazlivo roztomilé a že keby som mohla, tak asi vykúpim všetko čo nájdem v kamenných obchodoch a eshopoch? Ešteže ich už nemám kam dávať, takže momentálne som to stopla :))




Oriešky

Netuším, či mi chýbajú nejaké látky nachádzajúce sa práve v rôznych druhoch orieškov, ale jem ich každý deň s veľkou chuťou. A môj drahý za mnou vôbec nezaostáva, takže sa míňajú rýchlosťou svetla :)




A čo obľubujete v poslednom období vy? :)



33 komentárov:

  1. Tak sedmy mesic tehotenstvi je asi palacinkovy, ja je musim mit skoro obden:-) :-) Pobavilo me slovo -brmbolcom- :-) A hyaluronove serum jsem si koupila od Nobilis Tilia, mela jsem ho na seznamu prani na rok 2014, tak jsem zvedava:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt, aj ty? :)) No sranda. Brmbolec - môj drahý mi povedal, že čo som si to zase vymyslela za slovo :D V češtine to asi musí znieť divne. To HA sérum od Nobilisu je super, určite budeš spokojná :)

      Odstrániť
  2. tie palacinky vyzeraju mnamozne! A na nakupovaciu maniu babetkovskeho oblecenia si pamatam velmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Luci :) tým nakupovaním si asi prešla každá tehula, proste to k tomu patrí :)

      Odstrániť
  3. Oříšky jsou skvělé na pleť maminky i miminka! Ty palačinky jsem teď před večeřé neměla vidět. A nad čím se rozhodně rozplývám jsou ty nádherné syté rtěnky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oriešky musia byť, aj dnes boli na raňajky :) A ďakujem, je to pre mňa poklona, ja vždy obdivujem tie tvoje :))

      Odstrániť
  4. Cožee, vždyť ty palačinky vypadají právěže božsky!! Vy si s mimčem dopřáváte :) Tak ať se vám dobře daří!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabiii, ďakujem, práveže to bolo iba tak narýchlo poliate, aby som mohla rýchlo jesť, ale viem to aj krajšie :D Jasne, my si papkáme dobre :D a ďakujeme! :)

      Odstrániť
  5. Och,ja prave vyjedam zdravu brokolicu a popri tom vidim tie tvoje palacinky...no dakujem pekne:D teraz musim ist hladat nieco sladke:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, brokolica vs. palacinky - volím palacinky :D aj keď brokolicu mám inak rada. A bolo sladké? :D

      Odstrániť
  6. ahoj slniečko
    ako vidim chute rastu,ale tak to ma byt
    prezradis aj recept na špaldove palacinky?????

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Inge :) no nielen chute rastú, aj ja rastiem :)) Palacinky robím úplne klasicky - mlieko, troška trstinového cukru, štipka soli, vanilka, 1-2 vajíčka a špaldová celozrnná múka od oka - dosypávam na požadovanú hustotu.

      Odstrániť
  7. A teď mám chuť na sladké! :D Palačinky vypadají úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Brmbolcové čiapky som si nejako obľúbila aj ja *_* môžem sa opýtať čo to je za rúž naľavo od toho Kate? krásnu farbu má ! :)

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mám rada, sú také roztomilo infantilné :) Rúž je Shiseido The Makeup Lipstick, odtieň č.13 Red Currant, ale myslím, že táto rada už nie je v predaji.

      Odstrániť
  9. Lenočka, čiapka je krásna a brmbolec asi v Česku nie je známe slovíčko :-) Tie palacinky ani neukazuj, som rada, že som prešla do zdravšieho režimu, z donedávneho obžerstva :-) To sérum je určite skvelé, to verím, keď si ty s ním spokojná. Calcium panthotenicum sme začali používať, ked bola Juli maličká, je super aj na zapareniny a odvtedy si ho vždy dám, aj keď sa napríklad porežem a až potom prelepím leukoplastom. Zahojí sa to minimálne o polovicu času skôr. Proste na kožu je super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Juli :) hej, asi je :D Ja nejak extra veľa nejem, teda nie viac ako som jedávala predtým, len jednoducho tie palacinky musia byť. Zase nie každý deň, že :) A veď nič nezdravé v nich nie je, akurát sú kalorické ako svinka :D Séra od GoW sú skvelé všetky. A kalciová masť je proste klasika, na zimu na popraskanú kožu je pre mňa ideálna.

      Odstrániť
  10. presne také palacinky mám najradšej, poliate čokoládou a zo zdravej múky:-)) skúšala si ju už skombinovať s kukuričnou múkou? tiež je to veľmi chutné a do cesta dávam namiesto cukru med. vyskúšaj, bábo si mlsne:-)).... a ja si tiež idem niečo pohľadať v špajizi, keď už si ma dokonale navnadila,,,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak palacinky s kukuričnou múkou som ešte neskúšala, ale napr. s cícerovou hej - nechutili, s gaštanovou boli skvelé. Robila som aj s mandľovou, ale urobila som asi veľmi husté cesto, takže to až tak nevyšlo. Med a javorový sirup dávam občas tiež :)

      Odstrániť
  11. Čiapka je jednoducho krásna :) a už som aj dostala chuť na palacinky! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Milá Margi, vždycky si ráda přečtu, co Ti dělá radost :-) a máš tady samé skvělé věci....Mňamky - jéé ty palačinky vypadají úžasně a vůbec mě to nepřekvapuje, všecky mlsky od Tebe bych si dala, hmmm a oříšky ty miluju, jsem úplná veverka :-)....a máš pravdu, i já se snažím nějak zamaskovat svůj zombie obličej :-), ovšem ta čepice je boží!!!!! Jo a kalciovku máme doma pořád a používáme na ekzém, suchá místa-je výborná a u těhle věcí složení taky neřeším... Tak si užívej krásné miminkovské roztomilosti a hlavně ať jste obě v pořádku!!! Páá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marcelka, tvoj komentár ma vždy zohreje na duši, ty veverko :D :) malá kope odušu, tak ťa asi pozdravuje :D

      Odstrániť
  13. ano palacinky som jedla aj ja dneska mňaaam :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahojky,
    tak si ma navnadila na to serum ... len musim vypatlat tie čo už mám nasyslené
    Baby vecičky mám veľmi rada z GAP - su nespratelne a sušičkou nezničiteľné - oplatí sa nákup v akciách http://www.gap.eu/browse/division.do?cid=56780 No a tiež ich mám toľko, že ich nemám kam davit. Akurát z vlastnej praxe som ich kopu ani nevyužila - rastú tie babatka dost rýchlo .... najvačšia spotreba je podbradnikov a one-pieces ... pa
    PS : dala som sa inšpirovať a kupila vitamin C serum ... tak som zvedava

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásná čepička :) ale ty palačinky, mňam, úplně se mi sbíhají sliny na ně :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ááá ty palačinky, mňamka:) .. já jsem si teď hodně oblíbila tyto náušnice Rivoli, jsem do nich zamilovaná, musím je nosit pořád:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)