nedeľa 17. novembra 2013

.... kto vyhral? :)


Dnes je, aspoň u nás, krásny slnečný deň, ako stvorený na dobré správy. A ja som vám dlžná vyhlásenie výsledkov súťaže, takže sem s ním. Tentokrát som sa rozhodla nezveriť do rúk žiadnym elektronickým vynálezom, ale som si vás pekne vypísala na lístočky a vyžrebovala ručne stručne tradičným spôsobom, boli aj zatvorené oči :) a "štátny notár" - partner, ktorý overil priebeh žrebovania.






Moja ruka tentokrát priniesla šťastie GFC odberateľke Nicka, alias Nikola Straková - budem ťa kontaktovať mailom a srdečne blahoželám :)



http://anotherlookbookreviews.blogspot.cz/2012/06/blog-hop-winner-congratulations.html




3 komentáre:

  1. no dokelu! tak dufajme, ze to znamena, ze budem mat stastie v tej laske! ale hreje ma, ze vidim svoje meno napisane v kopke :) Tak nech si to Nicka uzije, blahozelam jej :) dufajme, ze si to od samej radosti nesupne vsetko naraz na tvar..to by sa mohlo stat mne napriklad...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vitazke gratulujem :))) Lenka uz cakam co noveho nam sem daš .....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)