štvrtok, 28. novembra 2013

Ázia vs. Európa - 2 BB krémy nielen so skvelým zložením - konečne!


BB krémy som nikdy nemala veľmi v láske. Nikdy som sa nevedela trafiť do vhodného odtieňa, tie ázijské síce pekne kryli, ale kvôli našedlému alebo žltému nádychu som ich musela miešať s make-upmi, u niektorých som po 2-3 dňoch používania zaznamenala alergické reakcie (zrejme kvôli bieliacim a iným chemickým zložkám, ktoré sú medzi aziatkami také obľúbené). Európske BBčka mi vždy pripadali ako obyčajné tónovacie krémy, ktoré tie pravé vlastnosti BB krému nevideli ani z rýchlika, na mojej pleti boli buď totálne neviditeľné, oranžové alebo lesklé ako diskoguľa. Keďže neustále hľadám make-up s prírodným zložením, tekutý, dobre rozotierateľný, dlhotrvajúci, s pekným prirodzeným odtieňom, dostatočne krycí, nevysušujúci, nerobiaci mapy, neusádzajúci sa v póroch a vráskach, atď atď, veľmi som sa potešila, keď sa mi do rúk dostali 2 BBčka, ktoré majú vlastnosti make-upu a ich zloženie je naozaj skvelé.

Prvým z nich je ázijský Gino McCray Heritage BB Premium Magic Cream (odtieň No.1 Light Beige), ktorý som dostala k narodeninám od Anny Ananasovej :) Je veľmi ľahučký, krásne krémikovo vonia (ak máte rady vôňu Shiseido krémov, tak nejak podobne), perfektne sa rozotiera. Na pleti vytvorí príjemný, takmer neviditeľný film, takže máte pocit, že ste si nenaniesli vôbec nič, ale pri pohľade do zrkadla zaznamenáte, že vyzeráte zrazu upravenejšie, oddýchnutejšie, homogénnejšie a jednofarebnejšie :) Mám odtieň, ktorý je ihneď po nanesení dosť svetlý, ale po pár minútach sa perfektne prispôsobí môjmu farebnému tónu pleti. Krytie je ľahké, takže ak máte problémy typu akné, zrejme to pre vás nebude to pravé orechové. Aj keď podľa mňa na krytie je oveľa vhodnejšie použitie korektora ako hrubá vrstva krycieho makeupu. Vhodným korektorom a púdrom sa dá zakamuflovať skutočne všeličo :) Ešte som vám dlžná zloženie, ktoré naozaj chválim, nenájdete v ňom žiadne ropné deriváty, silikóny, parabény a pod. Naopak, sú to väčšinou oleje.



 
Zloženie:
Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Oil, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Rosa Canina Fruit Oil, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopherol.... tu zloženie z krabičky končí. Dúfam, že tými bodkami nechcú naznačiť, že sú tam nejaké sajrajty, lebo to by ma vážne naštvali :)


Vľavo rozotrený, vpravo hrubšia vrstva. Nechápem, prečo mám takú fľakatú ruku na fotkách :)

Obsah: 35 ml, SPF 37 PA+++. BBčko odporúčam, aj keď budete mať zrejme problém s jeho zháňaním, pokiaľ nežijete v Kórei alebo Thajsku. Ak by ste sa predsa rozhodli ho skúsiť, myslím, že sa ešte dá kúpiť u Anny v blogsale, inak už ostáva len dovolenka a shopping do Ázie :).


Teraz prichádza na rad môj osobný "top of the tops" medzi BB krémami, na kúpu ktorého som sa dlhšie odhodlávala a poctivo študovala recenzie, kým som si ho kúpila. A veru, oplatilo sa. Hneď dopredu poviem, že som z neho absolútne nadšená a keď ho miniem, určite sa vrhnem na ďalší. Ide o francúzsky So' Bio Étic BB cream Perfecteur de teint. (Kúpila som tu.) Toto BBčko by som s pokojným svedomím mohla zaradiť medzi make-upy, pretože má veľmi slušné nemaskoidné krytie a bonusové prírodné zloženie. Avšak splňuje všetky atribúty BB krému, t.j. 1. hydratuje (pre mimoriadne suchú pleť ako mám ja však odporúčam ešte klasické nakrémovanie sa, pretože hydratácia vám nemusí stačiť, hlavne teraz v zime), 2. má minerálny SPF, síce len 10, ale to mne úplne stačí, 3. pôsobí liečivo na akné, začervenania a iné hnusnosti, čo sa nám zvyknú sem-tam povyhadzovať, 4. má spomínané vysoké krytie, 5. obsahuje antioxidanty, ktoré chránia našu pleť pred predčasnými prejavmi starnutia. Navyše nádherne, skutočne prekrásne jemne vonia, koláčikovo-kvetinkovo-bylinkovo-neopísateľne. Môj citlivý tehotenský nos si rochní blahom. Žiaľ, vôňa po nanesení už nie je vôbec cítiť, čo v iných prípadoch kvitujem, v tomto som však trochu rozčarovaná, nevadilo by mi cítiť ju aj počas dňa :) Niekomu sa môže zdať, že je tuhý a ťažšie sa rozotiera, ale je to len otázka zvyku a cviku (neobsahuje silikóny a je hustejší, preto je lepšie najskôr si vytlačiť malé množstvo do dlane, chvíľku nechať rozohriať a až následne nanášať). Kúpila som si odtieň č. 2, ktorý je trošinku tmavší ako moja pleť, ale po rozotretí nerobí žiadnu oranžovú masku, naopak prispôsobí sa vlastnému odtieňu pleti. Pre snehulienkovské typy, ako bývam aj ja v zime, však bude určite vhodnejší odtieň č. 1. Prípadne je možné kúpiť obidva a miešať si podľa potreby :) Obsah: 30 ml. Btw, existuje aj v light verzii, ktorú určite plánujem skúsiť na leto.









Zloženie:
Anthemis Nobilis Flower Water*, Aqua (Water), Dicaprylyl Ether, Dicaprylyl Carbonate, Coco-Caprylate/Caprate, Cocoglycerides, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Hydrogenated Castor Oil, Acacia Decurrens/Jojoba/Sunflower Seed Wax/Polyglyceryl-3 Esters, Lauroyl Lysine, Zinc Oxide, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Trihydroxystearin, Sodium Levulinate, Iris Germanica Root*, Oryza Sativa (Rice) Hull Powder*, Parfum (Fragrance), Punica Granatum Seed Oil*, Aluminum Hydroxide, Sodium Benzoate, Bisabolol, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Undecylenate, Glycerin, Silica, Sodium Lauroyl Glutamate, Phytosphingosine, Lactic Acid, Lysine, Magnesium Chloride, Geraniol, Tocopherol, Citronellol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Extract*. MAY CONTAIN: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDES), MICA, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES). 

* Ingrediencie z ekologického hospodárstva
99% všetkých ingrediencií je prírodných
37% všetkých ingrediencií pochádza z ekologického hospodárstva


Ako ste na tom vy, používate BB krémy, alebo uprednostňujete radšej make-upy?


22 komentárov:

  1. Ahoj Leni, já mám momentálně s BB stop stav. Ne, že bych zanevřela, jen jsou momentálně na vedlejší koleji. Až zase budu mít potřebu, mrknu minimálně po tom So'BioÉtic. Takže díky za tip! Měj se fajn a hlavně zdraví Ti teď přeju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem drahá :) Ja som tiež mala stop, vlastne som už strašne dlho žiaden BB nemala, v lete som nepoužívala nič, potom tónovák a sem tam make-up, ale teraz používam tieto a som rada, že som sa k nim dostala :)

      Odstrániť
  2. Margaretka, ani nevies, ako si ma velmi potesila s tymto prispevkom. S kupou BB kremu stale otalam, cakam, vyckavam a pevne som dufala, ze sa niekto objavi s recenziou nejakej BBckovej pecky!! A je to tu :))))) A samozrejme od koho ineho, ako od proficky a tebe ja verim:) Dakujem za uvedenie stranky a este k tomu taka delivery friendly to Slovakia :) Nad tym SO Bio budem urcite premyslat, po vyplate intenzivnejsie, zatial sa nejdem drazdit a pozerat si co pekne by som este na tej stranke nasla :D Ale ukladam si!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe Bashi :) tak som ti padla do noty? :D Inak ak nakúpiš nad 39 €, poštovné je zdarma a donesie ti to domov kuriér za 2-3 dni. Mne sa to vždy nazbiera, farba na vlasy, šampón, balzam a ešte zopár kraviniek a hneď som na 50 € :D Mám rada ten shop, lebo tam majú značky, ktoré inde nezoženiem, takže určite je dobre mať ju v záložkách :))

      Odstrániť
    2. Ano, ved to, ze za 40 eur clovek nakupi raz dva, cize je to uplne super:) Pozriem tomu na zubok :D

      Odstrániť
    3. Presne presne :) inak, mám ešte jeden tip na neskutočnú pecku z tejto stránky :D bude článok ;)

      Odstrániť
  3. uuu, vyzera super, dakujem za recenziu :) najma ten druhy, kedze do Azie sa nechystam :) ...ja som sa nechala nachytat na BB od Pupy..a lesknem sa ako diskogula po nom..takze len na zimne slnecne dni a s predchadzajucim nanesenim zmatnovaca ako hydratacie...a asi ho dam mame, kt. ma suchu plet. pa-pa :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pupácky BB som chcela kedysi vyskúšať, ale nakoniec ma zloženie presvedčilo o tom, aby som ho nekúpila. Teraz už fakt zvažujem, kým si niečo obstarám, čítam recenzie, študujem zloženia, aktívne látky, účinky. Nie som taká bohatá, aby som si mohla kupovať lacné veci (resp. kopu zbytočností, ktoré potom letia do koša). Momentálne mám kozmetickú zbierku dosť triezvu a malú. Zbavila som sa neúčinných somarín a obzvlášť v tomto období si dávam pozor, čo na seba hodlám napatlať. Som na seba naozaj hrdá, že som dospela do tohto štádia :D Hoci z blogov sa neustále valí kopa lákavých informácií a noviniek, ja sa nedám :D Aj za tú cenu, že potom nemám o čom písať.

      Odstrániť
  4. ja si aktuálne(cca posledného pol roka) dávam make up, len keď niekam idem a chcem byť pekná...na bežné dni mi postačuje BB, CC alebo ľahké pretretie minerálnym make upom...ale mala som celkom intezívnu bb mániu z ktorej mám doma asi 8 európskych bb:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som momentálne makeupy odsunula, pretože toto BBčko je najlepší makeup :) nemá žiadne parabény, silikóny, parafíny a pod, a moja pleť je z neho nadšená. Vydrží celý deň. Predtým som európske BB nekupovala, stačili mi na vyskúšanie nejaké vzorky a žiaden ma nenadchol. Tento je úžasný a navyše prírodný, čo viac si môžem priať :)

      Odstrániť
  5. Pan Asiat že nekryje? Zkus ho navrstvit. Když se "naťupká", schová mi i pihy. :) A s tím So Bio jsi mi nasadila brouka do hlavy - to se dělá? :D Beztak ale pro mě bude i odstín č. 1 tmavý (doufám)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala som ho vrstviť, no potom sa mi príliš zlieva vo vráskach a póroch, takže dávam len ľahkú vrstvu. Ale je super!

      Odstrániť
  6. BB-čka u mňa idú hlavne v lete, teraz na jeseň a v zime dávam prednosť klasickému make-upu, ale budem na ne myslieť znova o pár mesiacov :-) U nás je ťažké nájsť dobrý európsky BB-krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš veru pravdu, tie drogérkové typu Garnier sú pre mňa o ničom a navyše plné chémie. Toto leto som mala výnimočne peknú pleť, takže som si vystačila s púdrom a korektorom. Uvidíme čo bude o rok, keď porodím :))

      Odstrániť
  7. Ahoj, máš tu zajímavé články a tvůj blog mě zaujal :). Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se zabývám především problematikou poruch příjmu potravy, veganstvím, kosmetikou, recenzemi, vlastními recepty, jídlem atp...alespoň se mezi těmi všemi fashion blogy neztratím. Určitě si tam najdeš to "svoje".Krásný zbytek dne :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ppp síce nie je moja šálka kávy, ale určite nazriem :)

      Odstrániť
  8. to je zaujimave, vzdy ked nad niecim zacnem premyslat, niekto hore mi toposle do cesty... k veci, nikdy v zivote som nemala bb krem, pouzivam uzasny mejkap chanel vitalumire aqua, ale bohuzial, mam suchsiu a suchsiu pletm v zivote som nemyslela, ze toto niekedy napisem. no a ten VA je na mna teraz suchy, a este som prisla k zaveru, ze je krajsia plet len s minimom nanosov a ze viac mi asi bude vyhovovat nieco ako bb,. navyse pouzivam inak hlavne prirodnu kozmetiku. takze tento bb vyzera ako super volba :) ale ked pises, ze je tam este jedna bomba, tak ja si pockam a potom objednam aj to. :)
    pipka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pipka, teba som už dávno nečítala :) ešte chodíš na ružovú stránku? Maj sa krásne! :)

      Odstrániť
  9. Leni vdaka tvojej recenzii som si spominany bb krem objednala, aj ten legere a este k tomu miceralku od tejto znacky, uz sa tesim ked objednavka dorazi :-),urcite napisem svoj nazor, ale zatial ma tvoje odporucania nesklamali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee Gabika, fakt? Tak som naozaj úprimne zvedavá, čo povieš! A ďakujem! :)

      Odstrániť
    2. Ahojky :-), hlásim sa asi po mesiaci testovania bb krémov od SoBio Ethic a su fakt užasne Leni :-)

      Odstrániť
    3. Veľmi sa teším, že si spokojná! A som rada, že nie som sama, čo si myslí, že sú to úžasné produkty :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)