štvrtok, 31. októbra 2013

Darčekovanie pre moje milé odberateľky :)


Po pár dňoch neprítomnosti som zavítala na blog, a čo nevidím - počet návštev presiahol číslo 50 000!!! Táto skutočnosť ma tak dojala a rozcítila, že som sa hneď rozhodla vám, mojim čitateľom, poďakovať. A ako inak sa blogerka najlepšie poďakuje, ak nie vyhlásením giveaway (áno, stále ma to slovo irituje, ale čo pre vás neurobím :D)

Tentokrát som pre vás vybrala špeciálny, úžasný, skvelý produkt - REN Bio Retinoid Anti-Aging Concentrate, ktorý na mňa provokačne a zároveň smutne poškuľuje z poličky v kúpeľni. Prečo? Z jedného prostého dôvodu - v tehotentstve sú produkty obsahujúce retinol alias vitamín A zakázané kvôli teratogénnym účinkom na plod. Hoci neobsahuje syntetický retinol, predsa len sa bojím ho používať. Kúpila som si ho ešte v lete, celá nažhavená, že ho začnem používať s príchodom chladnejších dní. Samozrejme som ho už vtedy otvorila a vyskúšala, či je taký, ako si pamätám :) Áno, bol, ale žiaľ od otvorenia má záruku iba 9 mesiacov (ho-ho-hoooo). Takže sa s ním chtiac-nechtiac musím rozlúčiť :) Je to jeden z najlepších prípravkov s antioxidačnými, anti-age a anti-pupákovými účinkami, čo som skúsila. Také slávne sérum EL Advanced Night Repair sa oproti nemu môže zakopať. Je to prírodný produkt a vekové obmedzenie nemá, ale samozrejme sa mu viac potešia dámy nad 30 rokov ;) Je vhodný pre všetky typy pleti, dokonca aj pre citlivú pleť. Nádherne vonia - je to zmes prírodných olejov, ľahučko splynie s pleťou a vstrebe sa, a ako po použití každého retinolového prípravku aj tu je vhodné pleť následne hydratovať nočným krémom. Navyše na rozdiel od syntetického retinolu, ako napr. Skinceuticals, sa nebudete šúpať ako šúpolienka :)




K nemu pribalím ešte 2 laky od Orly a kozmetickú taštičku plnú vzoriek luxusnej francúzskej značky Sisley - tu si opäť prídu na svoje hlavne bojovníčky s neúprosným zubom času :)

Zapojenie do súťaže má jednoduché a tradičné podmienky - sledovanie cez GFC alebo Facebook. Za oboje máte významné plus, ktoré môžete zužitkovať v podobe ďalšieho hlasu, takže sa môžete zapojiť 2x :) A keďže mám čitateľky aj v zahraničí, tentokrát nedávam podmienku, že musíte byť z ČR alebo SR! Stačí napísať komentár POD TENTO ČLÁNOK a nechať na seba mailový kontakt, prípadne pod akým menom ma sledujete na FB.

Víťaza vyhlásim 15.11. Veľa šťastia :)


48 komentárov:

  1. Velmi pěkná giveaway :) Ta taštička je hrozně cute :D
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji i na Facebooku :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ::) Sledujem na oboch.
    k.rybovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj na fb :) k.rybovicova@gmail.com pod menom Klaudia Rybovicova

    OdpovedaťOdstrániť
  5. peknucka giveaway ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak tomu sa povie nadielka! Ja viem, ze som uz u teba raz vyhrala, ale ako "bojovnicke so zubom casu" mi neda nezapojit sa :)
    viacstylu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milé dárečky. hned bych je vyzkoušela.

    stringsofmybreath@seznam.cz


    OdpovedaťOdstrániť
  8. co dodat, krasa:) Bashi, barbora.kollarova@gmail.com. Az lutujem, ze nemam blogFBprofil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na gfc tě sleduji jako Gleys a výhra vypadá úžasně :) katka.sk@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sledujem cez gfc :) alenkakrivosudska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Leni predbehla si Mikulaša...velmi mile mamina....sledujem na FB...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ježíš, to jsou boží věci! Prosím, ať vyhraju jáá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zub casu porazim, ked vyhram :) hihi :) a strasne sa tesim z mimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super GA :)
    rpattz2498@gmail.com
    Na FB Kika Florová

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ten ren bio ,to by bolo niečo pre mna ,bojovníčku s časom :-)
    sledujem cez GFC
    henulka@gmail.com
    a prajem pohodove očakavanie a hlavne vela,vela zdravíčka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne ceny... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ale tak zasa krajší dôvod, pre ktorý sa treba zbaviť krému hádam neexistuje :)
    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. a na FB: Dalila Insummerrain
    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Fuuu to vyzera zaujimavo, hlasim sa ku Skinceuticalsovym supolienkam takze zmena by mi bodla, rada citam tvoj blog a tesim sa, ze som ta objavila cez Lady.sk, moja adresa je lucia.dobisova@yahoo.com, cez frcbook sledujem pod Beautesse von Hainburg

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ups, oprava adresy : luciadobisova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. tie laky ma zaujaly, obidve odťiene super, a to ostatné by som tiež rada vyskúšala takže sa zapájam
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. milá Lenka, opäť si neštandardne štedrá :D ja som v tehotenstve používala asi len mydlo, po pôrode som sa dlllho nemalovala, až kým som nenarazila na bio a prírodnú kozmetiku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jé Margi, takové nádherné a velkorysé dárečky, ta expiračka 9 měsíců, to mě fakt pobavilo :-). Když si o tomto séru psala, tak jsem na něho dostala neuvěřitelnou chuť a Ty ho teď dáváš k dispozici..jéé to se musím připojit. Na fb už mám i Tvůj blog pro pořádek, sleduju soukromým očkem :-)...Jinak přeji Tvému babetku i Tobě krásných a šťastných devět měsíců, ať jste zdraví!
    mailík: mfrohlichova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Och no to je skoda, v tehotenstve sa vela veci nesmie :-) jana.parimuchova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Já to taky zkusím, výhra je opravdu lákavá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. joj a vlastne aj fcb poznas :)
    ceny su lakave

    OdpovedaťOdstrániť
  28. fííha, tak toto mi nedá nezapojiť sa..... prírodnú kozmetiku a navyše s anti-age efektom by som brala všetkými desiatimi ....a ešte k tomu moje zbožňované Orly laky. ... tak si teda idem držať palce, papaaaa
    ginny19@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. oooh, snad sa na mna usmeje stastie :) neviem co sa mi paci viac - rozplyvam sa na striedacku nad tastickou, lakmi a REN (stavim sa, ze mi prave vyrasili aspon 3 nove vrasky!) a vsetkymi vzoreckami a samozrejme aj nad blogom ako takym :D

    priznavam, ze komentujem malokedy, ale tentoraz sa mi neda inak a kricim: som tuuuu, vyber mnaaa :D
    sonulienocka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ráda sleduji tvůj blog. Moc pěkná giveaway. retro.kissaci@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. skusim to aj ja, mozno budem mat stastie, som rada že som si Vas nasla ,tooolko dobrej kozmetiky a mnamiek som pokope nevidela ....mpredna@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. aj ja sa zapájam, sledujem už dlhšie :)
    littleworld76@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. takze uz aj ja na FB ako Lifeparade by Bashi. A teraz to vyzera, ze som si zalozila profil kvoli rozdavacke :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. zapájam sa aj ja :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tak to je super soutěž o lákavé ceny! :) Zavítala jsem k tobě díky hledání receptu na meruňkový koláč (který byl mimochodem nej),
    sleduji tě přes GFC i fb, který moc nepoužívám, škoda, že nemáš bloglovin,
    petabr2@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Za bojovničky s neuprosným zubem času se hlásím i já. Na druhou stranu bych nerada pokoušela štěstěnu, už jednou se u Tebe na mě usmálo štěstí a teď by se slušelo, aby se usmálo na někoho jiného. Ale povím Ti je to boj zůstat stranou, když vidím jaké skvělé dárkování jsi připravila.
    A teď k tomu nejpodstatnějšímu! Gratuluju k těhotenství, přeju hodně zdraví a držím palce, ať všechno dopadne podle Tvých představ!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. No sakra, až te´d jsem zjistila, že sice sleduju ba Bloglovinu, ale na GFC ne a o Tvém FB nemám tušení!! hned jsem to všechno napravila ;)

    Jinak, je to hrozně pěkná GA - takový dárek by mě potěšil i pod stromečkem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. A na FB sleduju též jako Mitsuuko de Ak =)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Milujem pleťové olejčeky a veľmi rada by som vyskúšala aj tento :-) Sú to skutočné zázraky pre pleť, ja som si používaním olejčekov krásne zahojila moju pleť, ktorú dlhé roky trápilo akné...Len som na to musela prísť až po patnástich rokoch!!!
    plichtovaz@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. sledujem n gfc a fb ako Miriama Polakova..

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sledujem ako Miriama Polakova na gfc a fb .email dulcemimiq@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. jeeej, to vyzera vsetko super, to vazne niekomu posles? vsetko? boze ty si dobra dusha! obdivuhodne teda ozaj..ja tiez rozdumujem a preklikavam z gow na feelunique a na amazon a nie a nie sa rozhodnut, ktory retinol, co a kde..no spekulantka vecnaaa, vsak vies :))
    uzivaj si priberanie a tesim sa na dalsie prispevky o tom, co pouzivas v tehotenstve, co objavis a ta zaujme, papa :)
    zuzka.zavodska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)