pondelok 21. októbra 2013

Aktuálni obľúbenci 3


Milé moje verné čitateľky, opäť sa po odmlke hlásim s aktuálnymi favoritmi, ktorí v tomto období kraľujú môjmu svetu. Nebude toho veľa, keďže momentálne mám také skromnejšie obdobie, hlavne čo sa kozmetiky týka, ale niečo dám :)

Takže najfavoritnejším favoritom z kozmetiky je očný krém REN Keep Young and Beautiful Anti-aging Eye Cream. Konečne krém, ktorý mi po vsiaknutí kožu nenaťahuje a nezvýrazňuje vrásky (áno, nejaké mimické potvory sa už u mňa nájdu, daň za to, že sa veľa smejem, chacha). Pokožka ostáva vláčna a dlhodobo hydratovaná, čo oceňujem nielen cez deň - pod korektor, ale hlavne v noci, pretože ráno sa budím s oddýchnutou pokožkou a nevyzerám aj po 8 hodinách spánku ako po preflámovanej noci.Veľmi príjemný krémik, odporúčam!



Ďalším kozmetickým favoritom je hydratačný krém, ktorý som tu už bola spomínala. Je to Trilogy Vital Moisturizing Cream. Trilogy je značka, ktorá si ma získava čím ďalej tým viac. Krém používam na deň ako podklad pod MU a aj na noc ako dodatočnú hydratáciu po olejčeku od rovnomennej značky. Veľká spokojnosť. Používala som ho aj na dovolenke na pleť, ktorá bola vkuse vystavovaná slnku a morskej vode a konečne som nemala žiadne šupinky.



Teraz prichádza obľúbenec z nekozmetického súdka. Je ním dyňa - ako inak :). Viem, že nie som sama, ktorá je postihnutá touto jesennou epidémiou. Že je oveľa príjemnejšia, ako tá chrípková hnusoba? Hokkaido, či muškátovú dyňu, ktorá je menej sladká, môžem na všetky spôsoby - ako polievku, pečenú, grilovanú, v risotte, pyré... proste jesenná pochúťka ako sa patrí. A ešte nemôžem vynechať jablká. Tlačím ich do seba stále, denne niekoľko ks :)
 



Čo tu ešte mám? Moje obľúbené čokoládky Reese's Peanut Butter Cups som objavila na letisku v gréckom Zakynthose, a to som bola presvedčená o tom, že nikde v Európe ich nenájdem (sú Made in USA). Keď som ich zbadala, zasvietili mi oči a bola som ochotná za nich vyhodiť naozaj nekresťanskú sumu. No, raz za čas si môžem dopriať, že? Navyše ich mávam tak raz za 3 roky, keď sa nejaká dobrá duša cestujúca z USA rozhodne mi ich priviezť :)




A ešte tu mám foto z dovolenky, ktorú sme absolvovali koncom septembra. Mojím ďalším favoritom je totižto leto a more. Síce nemusím teploty nad 30°C, ale toto čo je teraz, vonkoncom nemám rada. Zima a sneh OK, lyžovačka OK, Vianoce OK, ale prechod z leta do jesene je pre mňa fakt utrpením. Navyše tie choroby všade okolo... Aj u vás v práci sú všetci chorí, však? Grrrrr :/




No a úplne naj naj naj naj naj naj naj favoritom je niečo, čo sa skrýva v mojom brušku a kvôli čomu vás momentálne zanedbávam - priznávam, je to momentálne moja najväčšia priorita ;) Ale nemusíte sa obávať, s blogom určite nekončím, aj keď budem prispievať asi menej ako obvykle, ale dúfam, že sa zato na mňa nebudete hnevať :)



23 komentárov:

  1. Pôvodne som sa chcela povypytovať na všetky tie značky, kam na to chodíš, ani jednu nepoznám, ale v tom zrazu dočítam článok a juuuuuuuj, ty budeš mať mimčo....? :) To je nádhera, strašne ti to prajem.. :-) Konečne pozitívna správa v dnešný deň, takto som sa netešila už dávno a pritom sa ani nepoznáme. Juj, jupí.. Nemám slov.. Snáď len, dávajte na seba pozor a buďte zdraví.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzanka! Ďakujem za krásny komentár, netajím, že ma veľmi potešil a dojal - vždy som bola plačko, ale teraz je to úplný extrém :D Ďakujeme, držíme sa, bábätko bolo veľmi chcené a veľmi sa naňho tešíme :)
      Inak čo sa značiek týka - ja som bola vždy kozmetický maniak, dokonca som aj roky pracovala v tejto oblasti, takže keď som poskúšala všetky dostupné parfumérkové značky, začala som sa viac zaujímať o zloženia a prírodnú kozmetiku. No a pri tej som už ostala :) Ešte raz ďakujem a som rada, že sa tešíš so mnou :)

      Odstrániť
  2. Lenka velkaaaa gratulacia :D vela vela zdravia a pohody Vam prajem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Lucik, tak teba som už nečítala pekne dlho! Veľmi pekne ďakujem, dúfam, že bude všetko OK :)

      Odstrániť
  3. Jeeej tak to z celeho srdiecka gratulujem a prajem nech si vsetko krasne uzijes!!! To je skutocne velmi dobry dovod na zanedbavanie blogu,ja som uz myslela,ze ta to prestalo bavit:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli, veľmi pekne ďakujem a snažím sa užívať si toto obdobie maximálne ako to ide - t.j. keď mi momentálne nie je zle, nespím alebo nepadám únavou :D Priznám sa, že blog ma tak trochu aj prestal baviť - nie že by ste mi nechýbali vy baby a písanie, ale chápeš, ťažko sa bloguje o kozmetike osobe, ktorá sa ledva zvláda umyť sprcháčom bez toho, aby si jednou rukou nezapchávala nos, umývanie zubov je utrpenie (nikdy som si predtým nevšimla, aké sú zubné pasty hnusné a ako ma z pocitu kefky v dutine ústnej strašne napína), akákoľvek hoci jemne parfumovaná kozmetika v blízkosti tváre je nepredstaviteľná... ísť okolo parfumérie je môj najväčší stres (a nie preto, že som pre jednu sieť pracovala :D) a sedieť v lietadle vedľa navoňanej paničky je doslova des a hrôza :D Neuverí, kto nezažil (tiež som si ešte donedávna pri podobných historkách ťukala na čelo) a kto zažil, chápe :))

      Odstrániť
    2. :) Ja si neklepem na čelo, ale príde mi to strašne milé,aj keď ti samozrejme tú únavu a spol. neprajem. Inak to s tými vôňami mám občas aj ja. Neviem prečo, ale niektoré dni na sebe voňavku neznesiem a vyhýbam sa všetkým dámam, ktoré ju majú na sebe. A po iné dni, ktoré našťastie prevládajú sa môžem voňať od hlavy po päty... Jój prajem ti to, hlavne keď píšeš, že bábätko bolo veľmi chcené...už teraz mu závidím a akou dobrou kozmetikou bude iste ošetrované a aké dobrôtky bude papať:)))

      Odstrániť
    3. Hehe, tak si aspoň vieš predstaviť, aké to je nepríjemné, keď ti niečo stále smrdí :D a ako mi smrdí mäso, to ani nehovorím! Dokonca niekedy aj káva, ktorú inak milujem. No, divné je to obdobie veru.. fakt INÝ STAV :) A ďakujem ešte raz :) :) :)

      Odstrániť
  4. Tak koukám, že už to víme i oficiálně. :)

    Jo a mám pro tebe blbou zprávu - ty čokoládky se prodávají v Brně naproti Tranzistoru (té kavárně, jak jsme tam seděly na zahrádce). :D A mají i e-shop. http://www.candy-store.cz/subdom/eshop/sladke-tycinky/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak :) Teda, teraz neviem, či to mám brať ako dobrú alebo fakt blbú správu - je to totiž nebezpečné, obávam sa, že tam nakúpim hory sladkostí a budem si veselo priberať :))

      Odstrániť
    2. Takže příští týden společný nákup a oslava v Tranzistoru? :D

      Odstrániť
    3. Jo a co to máš na té fotce za náramek - to je něco jako měli v Lodi lásky? :D :D

      Odstrániť
  5. margaretkaaa, neuveris, ale ja som to tusila!!!!! napadla ma tato myslienka na miminko hned ako si po dlhom case uverejnila clanok s kolacikom a napisala odpoved na komentar Eli:))) moc moc blahozelam a nech je vsetko oukej. Budes uzasna mamina!
    Co sa tyka kozmetiky, opat perfektne tipy, REN a Trilogy chcem casom urcite tiez vyskusat:) Na fotke ti to velmi pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teeeeda Baška, ty si vedma! :D Ďakujem ďakujem ďakujem za priania a komplimenty a verím, že bude všetko OK :)

      Odstrániť
  6. Leni zlatko tesim sa s tebou....dalsia mamina v mojom okoli...velku pusu,vsetko dobre...kedy to bude????????

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Inge :) teším :) malo by to byť 1. mája, tak uvidíme, ako sa malé rozhodne :)

      Odstrániť
  7. Srdečne blahoželám a prajem tebe aj brušku krásne chvíle a ešte krajšie po tom, čo sa vaše malinké narodí:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Jani, zatiaľ je to veľmi krásne, ale už sa veľmi tešíme, kedy bude s nami :)

      Odstrániť
  8. Tak tedy oficiálně blahopřeji a hlavně ať je vše v pořádku! Myslím, že to zvládneš s přehledem. A jak píše Anna Ananasová nade mnou, ty čokoládky skutečně seženeš v Candy store (který já mám za rohem, ale raději tam moc často nechodím). Teď jsem si přečetla Tvůj tip na výrobu přírodního deodorantu a také tip na proticelulitidní peeling a olej od Alverde a oboje moc ráda vyzkouším! Měj se krásně! Pája

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Páji :) že vy s Annou chcete, aby som pribrala aspoň 20 kg? :D :D :D Deodorant určite skús, je skvelý! :)

      Odstrániť
  9. Gratulujem a zelam hlavne vela zdravia! a vitaj v klube ;) my ocakavame noveho clena rodiny v polovici februara :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zlatíčko moje Margitko, co to??? Chápu to správně, že budeš chovat??? Já se zblázním radostí - moc gratuluji!!!!! Ať jste oba nebo obě hlavně zdravé!!!! Tvoji oblíbenci se mi strašně líbí!! Já bych strašně chtěla ten REN vyzkoušet, ale když je něco nedostupné, tak mě to pak omrzí v tom lákání - třeba jako ta naše Ilcsi, že....ale zatím to s REN nevzdávám a očumuju sortiment a hlavně mě baví, že najdu u Tebe příznivé hodnocení. Jé dýně, to víš, že jsem nakažená epidemií Hokaido taky, miluju ji a budu asi nešťastná až sezóna skončí :-), nejraději ji teď zapékám v troubě, no jenom to čtu už se mi sbíhají sliny a asi si ji zase dneska upeču....A strašně Ti to sluší Margi - ty šaty a klobouk - jsi fakt krásná...a ještě když budeš maminka, joj taková krásná mamča! Měj se krásně - Tvůj článek mě dnes strašně potěšil!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. rieeeeesiiiis! mnaaaaam! Tesim sa z tej spravy a aj z novych nadchadzajucich postov, kt. budes hadzat....ze co pouzivas v tehotenstve, co ti robi dobre, co si napr. musela zo svojho rezimu vylucit atd..vseeetko ma zaujima :) pa-a

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)