utorok, 10. septembra 2013

Liebster blog award


Áno, už ste sa s ním na mnohých blogoch stretli. Ocenenie Liebster Award sa ku mne dostalo od milej Zuzky Stanko, za čo sa jej chcem veľmi pekne poďakovať a pokúsim sa odpovedať na jej záludné tagové otázky :)




1. Čo vám najviac vadí na ostatných blogerkách a čo si na nich naopak najviac ceníte?

Otázka na telo. Vadí mi veľa vecí. Napr. sponzorované príspevky, keď vidím na 10 blogoch článok o jednom konkrétnom produkte alebo značke vo veľmi krátkom čase, alebo články o Ladyboxe, tie jednoducho preskakujem. Cením si najmä blogerky, ktoré sú originálne, píšu o produktoch, ktoré skutočne vyskúšali na vlastnej koži a ich recenzie a postrehy sú tým pádom naozaj relevantné. Vážim si blogerky, ktoré bezhlavo nepristupujú na každú spoluprácu (osobne som 2 spolupráce, ktoré mi za môj krátky blogerský život boli ponúknuté, odmietla, pretože sa nestotožňujem s filozofiou daných značiek a nedokázala by som články o ich produktoch zo seba vyprodukovať). Mám rada zrelé osoby s dušou, ktorú je cítiť aj z každého slovíčka a fotky na blogu. Musím sa priznať, že vzhľadom na svoj vek a potrebu riešiť iné pleťové (ale aj životné) problémy a starosti vyhľadávam najmä blogerky nad 30 rokov, no mnohokrát aj mladšie dievčatá ma dokážu príjemne prekvapiť a mám medzi nimi svoje obľúbenkyne. Čo ma absolútne irituje, sú gramatické chyby, pomoooc hrúbky.... a napr. písanie diakritiky v polovici slova a v ďalšej časti slova už diakritika chýba, absencia interpunkčných znamienok ma tiež občas potrápi. Viem, že aj ja určite robím chyby, ale na niektorých blogoch sú jednoducho neprehliadnuteľné. Oveľa menej mi vadia štylistické chyby, nemám vyštudovanú žurnalistiku a viem, že štylistika nie je moja silná stránka, takže ju prepáčim aj inde :)


2. Myslíte, že vás blog bude baviť aj keď si založíte rodinu (manžel, deti, pes..)?

Zatiaľ ma baví a zvládam s blogom zladiť domácnosť, priateľa a pracovné povinnosti. Do budúcna sa však môže hocičo zmeniť, viete ako sa hovorí, človek mieni - pánboh mení :)


3. Za čo ste na seba ako blogerku najviac hrdé?

Hmmm, ťažko povedať, som hlavne rada, že som sa pred 5 mesiacmi k blogovaniu dokopala, a veľmi ma teší, že mám už akú-takú sledovanosť a návštevnosť. Na písanie čohosi podobného som sa odhodlávala asi 10 rokov, a ľutujem, že som nezačala už skôr... Toľko kozmetiky, čo som ja poskúšala... toľko recenzií tu mohlo byť :D A mám obrovskú radosť, že som tu spoznala úžasných milých a pozitívnych ľudí, ktorých priorita v živote nie je kozmetika :)


4. Vedeli by ste si svoj život predstaviť bez blogu?

Samozrejme. Blog mám krátko a je to moja radosť, ale tak, ako som sa bez neho zaobišla pred pár mesiacmi, zaobišla by som sa pokojne aj teraz. Ale chýbali by ste mi :)


5. Čo urobíte ako prvé keď sa ráno zobudíte? 

Ešte v mrákotách pohladím spiaceho partnera (vstáva neskôr), fňukajúc, prečo už je ráno, sa domotám na toaletu a idem si pripraviť pohár teplej vody s citrónom. Ak mám chuť, čo väčšinou mám, tak aj kávu. Nasleduje hygiena, líčenie, obliekanie, malé raňajky (malý chlebík alebo jogurt) a šup do práce. Na zbytočnosti nie je čas.


6. Uvedomujete si svoje nedostatky? Ktoré to sú?

Môj hlavný nedostatok je podceňovanie sa a porovnávanie sa s inými, čo sa ale vekom zlepšuje. Čím som staršia, tým menej sa stresujem kvôli zbytočnostiam a snažím sa pozerať do vlastného taniera. Nechodíme predsa v nikoho topánkach, okrem svojich vlastných, takže nemôžeme vedieť, čím si iný človek musel v živote prejsť a aké prekážky a problémy musel preskákať. 


7. Čo pre vás znamená priateľstvo? Považujete svoje čitateľky za priateľky?

Priateľstvo pre mňa znamená to, že aj keď sa s niekým nevidím a nepočujem dlhý čas, stále na seba s dotyčnými osobami myslíme a vždy keď sa stretneme, máme si čo povedať. Priateľstvo pre mňa znamená to, že keď od zúfalstva neviem, čo robiť a o jednej v noci súrne potrebujem lístok na najskorší ranný IC vlak z BA do KE, priateľ (bez auta) mi ten lístok v noci prinesie. Podobné situácie dokážu, komu na vás skutočne záleží. V tomto zmysle svoje čitateľky považujem skôr za kamarátky, hoci si dovolím tvrdiť, že ak by sme sa poznali naživo, s mnohými by sme sa priateľkami určite stali. Mojím najlepším priateľom je určite môj partner, ktorý ma dokonale pozná a vie ako na mňa :))


8. Stretli ste sa už osobne s inou blogerkou/blogerom?

Áno.. ciao Anna! :) A Juli poznám už veľmi dlho, to sme ešte boli mladé, pekné, a hlúpe (hlúpou myslím samozrejme seba) :D 


9. Ako vznikli názvy vašich blogov?

Vlastne už ani presne neviem. Chcela som najskôr niečo iné taliansky, ale to, čo som chcela, bolo už obsadené. Tak som použila názov "útržky (čriepky) z môjho života", keďže tento blog mal byť o mne a z rôznych oblastí, nielen o kozmetike. Ale uznávam, že je to pre niekoho dosť dlhý a nezapamätateľný názov.


10. Myslíte si, že existuje niečo, čo by ste mohli na sebe a svojom blogu zmeniť?

Určite áno. Dizajn nie je moja silná stránka, fotografovanie takisto a určite by sa našli aj ďalšie veci. Som otvorená návrhom, nápadom a zlepšovákom :)




Keďže som sa nevedela rozhodnúť, ktorú z mojich obľúbených blogeriek pod 200 odberateľov nominovať, rozhodla som sa pre papierikové žrebovanie a nakoniec to schytali Helen, eM a Bashi a tu sú moje otázky na vás baby :): 

1. Prečo si sa rozhodla založiť si blog?

2. Čím ťa tvoj blog napĺňa, čo ťa poháňa ďalej v blogovaní?

3. Čím si chcela byť, keď si bola malá a čím si sa nakoniec stala (alebo v prípade Helen - staneš :D)

4. Čo ťa v živote najviac motivuje?

5. Obľúbený kozmetický produkt, jedlo, súčasť oblečenia?

6. Myslíš si, že súčasní ľudia sú lepší, alebo horší ako v minulosti?

7. Čo je najväčšia chyba vo výchove detí, prečo sú mnohé súčasné deti drzé a nevychované?

8. Klasika - ktorých 5 vecí by si si so sebou vzala na opustený ostrov? :)

9. Riadiš sa heslom - nie som taká bohatá, aby som si mohla kupovať lacné veci?

10. Posledná - nepovinná otázka - váš tip na bio-eko vec do domácnosti, kuchyne, kúpeľne :) Som zvedavá :)


Dúfam, že moju nomináciu prijmete :)



16 komentárov:

  1. Ach, ty moja koza! Samozrejme, ze ked hlupe, tak obe naraz, akoze len ty? :-DDD Veru, to boli casy, kedysi, davno, ved ty si len nastupila po vyske do prace a ja som este ani nemala odmaturovane :-) Neskutocne, ako ten cas leti.
    Skvely prispevok a super odpovede :-) O tom rane mi ani nehovor, ked moj drahy sa prevali na druhy bok a ja musim vstavat, lebo samozrejme mam kopu dolezitych starosti, ako make-up, vlasy, pripadne pozerat do blba a zívat...
    Dievcata nominantky, uz som zvedava na vase odpovede!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj kozička :D No, bolo to dávno veru, ani sa mi veriť nechce! A vlastne, ty si sa skôr poznala ešte s mojou sestrou.. niekde na fotke z nejakého kurzu ste ešte také dievčatká... no sranda :))
      Och, ranné vstávanie o pol 6 je des nad des! Nikdy by mi ani len nenapadlo, že takto dopadnem :D
      Ďakujem, a už mám prečítané aj tvoje :)) dobre som sa pobavila, ako vždy :D

      Odstrániť
  2. Som rada, že si sa k blogovaniu dokopala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné, líbí se mi hlavně jednička :)

    Přiznávám, že pro mě je název tvého blogu absolutně nezapamatovatelný. Pamatuju si, že začíná na F a že je v něm MM a VITA, ale to je absolutně vše, stydím se...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Sabi :D a nič si z toho nerob, chápem, že pre netaliančinárov to musí znieť ako nejaký jazykolam :D

      Odstrániť
  4. prijata :) dobre otazky si vymyslela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hahaha Margitko, je vidět, že kdo pozdě chodí sám sobě škodí a teď mluvím o sobě, protože už jsem po třetí nominovaná a všecky holky, co bych chtěla nominovat, už tag napsaly - haúúúú, no to bude fakt švanda děvčátka....No dnes to spáchám a sama si říkám, co to bude za hybrid, ale slibuju, že si určitě počteš Margi :-D. Díky za Tvou přízeň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každopádně já jsem si tady moc hezky početla, moc se mi líbily Tvé odpovědi na otázky, akorát mě utvrdily v názoru, že jsi prostě skvělá ženská, která už něco zažila, ví, co hledá a udržuje si mladého ducha - prostě jedním slovem - jsi sympatická!!

      Odstrániť
    2. Milá moja, čítala som u teba, čítala :D teda, musel to byť boj, odpovedať na toľko otázok, ale dala si to, si úžasná! :D
      A ďakujem za krásny kompliment - sympatie sú vzájomné! ;)

      Odstrániť
  6. pekny tag, ved jasne ja to beriem že sa ti nepači ked su niekde gramaticke chyby alebo hocičo ine tak ale každy neni dokonaly a v tomto určite vela ludi neni a ja knim patrim tiež narobim vela chyb ale ja som aspoň rada že som stihla ten članok niekedy napisať, nič v zlom ale treba to brať trochu s rezervou ved blogovanie je len zabava a nie zamerane sa na gramaticke chyby a diakritiku:);)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Konečne som si našla čas aj na iné blogy ako ten môj a tak som hneď zavítala k tebe, aby som si našla tento článoček. Som veľmi rada, že si ho spravila, vďaka čomu ťa poznáme trošku bližšie. Už pri prvej otázke som začala súhlasne prikyvovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Margaretko, mockrát děkuji za nominaci, byla jsem teď delší dobu mimo, ale už na tom pracuji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)