nedeľa, 8. septembra 2013

Aktuálni obľúbenci 2


Svojich momentálnych favoritov som v podstate už zverejnila v prechádzajúcom článku tu. Všetky uvedené produkty stále používam a nemôžem znovu nevynachváliť Trilogy Rosehip Oil Antioxidant+. Nemám k nemu v podstate viac čo dodať, snáď len to, že som stále viac a viac spokojnejšia a určite si ho kúpim znovu - míňa sa, míňa, potvora...




Ďalším obľúbencom je NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer. Ešte stále sa nevraciam k hutnejším make-upom, ale na toto prechodné obdobie som si veľmi obľúbila tónovací krém. V podstate ak by firma NARS chcela, pokojne ho môže nazvať aj BB-krémom. Osobne totiž nevidím rozdiel medzi niektorými BBčkami a týmto krémom, ktorý sa ku mne dostal dosť kurióznym spôsobom. Dostala som ho totiž od Anny Ananasovej, ktorej nevyhovoval odtieň, tá ho zase dostala od Mitsuuko, ktorej nevyhovovalo už neviem čo, a tá ho vlastne tiež dostala od kohosi :D Takže až u mňa tento putovný krém ukončil svoju odyseu a konečne zakotvil. Je veľmi ľahký a samozrejme nekryje, keďže je to iba tónovací krém. Krásne však zjednotí odtieň pleti a dodá jej svieži vzhľad, je naozaj rozjasňujúci, nerobí dojem mastnej pleti natretej bravčovou masťou. Prípadné nedokonalosti stačí zamaskovať korektorom. V priebehu dňa normálne drží, žiadne stekanie som nezaznamenala. Takže za mňa maximálna spokojnosť, ďakujem baby :D






Potom tu mám maskaru Maybelline Volum'Express Big Eyes. Natrafila som na ňu v DMke cca pred mesiacom, keď ešte bola čerstvou novinkou a nemala som o nej ani potuchy. Šla som si kúpiť pôvodne úplne inú maskaru, ale táto ma zaujala v stojane noviniek, tak som si povedala, že ju skúsim. Prvé dni používania som na ňu dosť nadávala a ľutovala vyhodené peniaze. Nedala som sa však odradiť a cca po týždni-dvoch sa konečne "rozpísala" a teraz som s ňou veľmi spokojná. Maskara je dvojzložková, ale nie klasická dvojzložková s podkladovou bielou časťou a vrchnou čiernou. Tentokrát je jedna strana určená na spodné mihalnice, kefka je úplne malinká, druhá strana je určená na vrchné mihalnice a táto kefka je označená ako push-up, čiže má mihalnice vydvihnúť a dodať im objem. A áno, je to naozaj tak. Mihalnice krásne nadvihne, predĺži a zahustí. Efekt je však viacmenej prirodzený, nie sú to mihalnice a la umelé, zdajú sa mi však výraznejšie ako s Rocketkou. Preto ak máte radšej totálne dramatický look s obrovskými mihalnicami, stačí ju ešte pretrieť napr. YSL Faux cilskou alebo inou prudko zhusťujúcou maskarou, prípadne dať podkladovú maskaru a je z vás vejárová umelina :)) Malá kefka na opačnom konci pekne predĺži a oddelí spodné riasy, ale tento efekt podľa mňa dosiahnete s akoukoľvek inou maskarou, okrem tých s konskými hlavami, ktorých sa ja už na pohľad bojím :)








Ďalšia vec, bez ktorej sa posledné dni nezaobídem je Korres Lip Butter, odtieň Plum z posledného Ladyboxu. Tento mesiac si už Ladybox neobjednám, pretože v tom poslednom ma nič okrem tohoto masla a ešte vlasových prípravkov Pure Fiji nezaujalo, produktov bolo málo a aj to väčšinou samé vzorky. Ale toto masielko stálo zato! Nikdy predtým som ho neskúšala a som naozaj veľmi prekvapená a spokojná. Lepší odtieň som si ani nemohla priať, konzistencia je skvelá a nie je to len taký obyčajný farebný balzam, pery dôkladne hydratuje, nerobí také tie hnusné biele "sople" na perách ako niektoré iné balzamy a dokonca aj čo-to vydrží, teda nejaké to menšie jedlo alebo pitie. Alebo možno to len ja viem tak slušne jesť, ale proste mne drží :)) jediné negatívum, ktoré by som mu vytkla je kelímok, z ktorého je nanášanie dosť nepraktické, keďže ide o farebný balzam a prstom sa mi nikdy nepodarí trafiť presne kontúry pier, takže vždy skončí všade okolo. Ale aj na toto som si našla fígeľ - nanášam ho štetcom na rúž, takže týmto som jeho jedinú negatívnu vlastnosť eliminovala a už sa nemôžem vôbec na nič sťažovať :)






Čo sa týka ceruziek na oči, tie takmer vôbec nepoužívam, až na čiernu vo výnimočných prípadoch. Občas však použijem bielu alebo telovú ceruzku na vnútornú linku. Momentálne denne používam ceruzku od Alverde Kajal Eyeliner, odtieň 07 Pearly White, na ktorú som nikde v Alverde stojanoch nevedela natrafiť, ale poslala mi ju moja milá tuttobene, ktorej týmto ešte raz a verejne ďakujem :)) Ceruzka je skvelá, mäkká, neštípu z nej oči, prejasní a opticky zväčší oko (aj keď ja ich až tak veľmi zväčšovať nepotrebujem :) ) Nevydrží celý deň, ale nerozmaže sa, presunie sa iba ku korienkom mihalníc, takže nejaké zbytky je stále vidieť.






Prajem krásny zvyšok leta :)


16 komentárov:

  1. Jeeej, odpadavam, ze putovny tonovaci Nars ma konecne spokojnu majitelku :-D Ta ceruzka od Alverde vyzera super, presne o nejakej bielej rozjasnovacke teraz uz par dni uvazujem, ale kde vravis, ze sa akosi neda zohnat...O tom Korres sa tolko vsade pise, ze by som si ho zadovazila? Ja balzamova maniacka. Ale urcite v inom odtieni. Inak, presne taku fotku z auta mame, len na nasej je 47´C :-O. pred par rokmi pri Duty free shope na Macedonsko- Greckej hranici.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ceruzku možno v KE majú, len ja som ju v Brne nikde nevidela, ale možno som len bola vždy v nesprávnom čase na nesprávnom mieste :) Ja balzamová maniačka niesom, práve naopak, milujem rúže a balzamy iba na zimu klasické bezfarebné ako podklad. Úplne ma obišla mánia všelijakých butterov a chubbystickov. Ale tento je super, fakt! Ja ešte chcem leto, aaaaaaaa!

      Odstrániť
    2. Ja balzamova maniacka musim byt z nutnosti, vzhladom na moje pery, ktore nemaju zjavne ani 1% schopnosti samovyzivenia :-/

      Odstrániť
    3. No presne toto som mala, keď som sa mazala všelijakými labellami a pod. Odkedy používam balzamy len minimálne, je to o dosť lepšie. Akurát mávam zlé stavy v zime, keď mi praskajú pery od mrazu, ale na to mi najlepšie zaberá kalciová masť.

      Odstrániť
  2. Ha! Já věděla, že ty jsi pro ten krém ta pravá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha... to s tím narsem je vtipný! no a není to náhodou ten, co původně do oběhu pustila Rena? pokud jo, tak jsem úplně mimo z toho, že jste všechny tak tmavé, aby vám sedl odstín. si teď fakt přijdu jako čerstvě omítnutá stěna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vidíš to, hotový námet na film :) Netuším, kto celú lavínu spustil, žiaľ nebol k nemu pribalený žiadny message vo fľaši :) A inak neboj, ja tmavá nie som ani náhodou, aj moje celkom neočakávane nadobudnuté letné "opálenie" postupne mizne do nenávratna, ale krém sa mi na počudovanie pekne prispôsobí, v podstate sa úplne stratí :). Okrem toho si dávam len máličko a aj to iba na lícne kosti a nos.

      Odstrániť
  4. Narsovská historka je vtipná! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Korres máslo :3 jinak Nars mne pobavila :)

    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to maslo na pery ma krasnu farbu a co som prekvapena, ze dost vyraznu, ale to by mi rozhodne nevadilo:) inak, ten trilogy olej vyzera paradne a ked to este tak skvele popises rozpises (v minulom clanku), tak dokazes riadne nalakat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žeee, krásnu, aj keď v reále je trošičku svetlejšia než na foto. Ale na perách je nádherná, taká šťavnatá :)) Olej je super, kupujem ďalší :))

      Odstrániť
  7. O tom tonovaku od Nars som teda uz citala kade tade,taky cestovatel:D Do masielka som zamilovana aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)