streda 7. augusta 2013

TAG: "Kolik toho na sebe napatláš?"


Milá Anna Ananasová napísala zaujímavý a vtipný postreh o tom, koľko kozmetických produktov bežne denne používa a ani netušila, že sa z toho stane TAG, ktorý sa mi veľmi zapáčil, a určite nielen mne. Aj vaši chlapi sa často pri vašich reštaurátorských pokusoch o úpravu zovňajšku pozastavujú nad tým, koľko prípravkov na seba napatláte a načo vám to všetko vlastne je? Pre nich to ostane asi navždy nepochopená záhada, kdežto my ženy úplne chápeme, že všetko, čo používame, nevyhnutne potrebujeme :) Názov príspevku som ponechala v čestine, pretože môj partner to hovorí presne takto :)) Do svojho súhrnu som vynechala občasné skrášľovadlá typu pleťová maska, lak na nechty, zábaly a farba na vlasy, taktiež chystanie sa na vážnu ekšn, kde sú potrebné úžasné vlasy a make-up (a teda omnoho viac šminiek a vlasových prípravkov), a samozrejme som nezarátala banálnu zubnú kefku s pastou a zubnou niťou :)

Takže ideme počítať:

Ranná sprcha





Ráno vstávam o pol šiestej a mám hodinu nato, aby som všetko stihla. Takže nehrozí, aby som si vlasy umývala ráno. Som rada, že so zavretými očami našmátram Power tlačítko na kávovare a došmochtám sa do sprchy.

1. Sprchový gel Yves Rocher Jardins du Monde - kávový. Neviem prečo, značka Yves Rocher mi nie je extra sympatická, ich predajne viacmenej obchádzam, ale raz som u kamošky skúsila tento sprcháč a dostal ma. Je hustý, nevysušuje pokožku a nádherne, fakt nádherne vonia (ak poznáte vianočné mocca kolieska, tak presne takto!). Takže ak ráno nestíhate svoju dávku espressa, sprcháč ho aspoň trošičku nahradí - žiaľ kofeín do žíl nedá :) Čo sa týka holenia, nohy a podpazušia si teraz v lete prebehnem každé ráno, žiadny extra holiaci gel nepoužívam, stačí pena zo sprcháča.

2. Alverde Cellulite Duschpeeling Zitrone Rosmarin - už som sa nad alverďáckymi anticelulitídovými prípravkami rozplývala x-krát, takže nemám viac čo dodať, hladká pokožka hovorí za všetko :)

3. Sprchový olej Intimia od Saloos - sprchové oleje mám radšej ako klasické sprchové gely, tento je určený na intímnu hygienu a nahradila som ním svoj obligátny Lactacyd. Všetko by bolo na ňom super, len má strašne blbý obal - veľký otvor, takže sa z neho veľa vylieva a rýchlo sa míňa.


Ranná starostlivosť o telo





4. Alverde Cellulite Körperöl Zitrone Rosmarin - obľúbený olej, nanášam hneď po osprchovaní na ešte vlhkú pokožku.

5. Alverde Körperbutter Honigmelone - milujem ho! Úžasne vonia, nádherne dlhodobo hydratuje.. vraj je to limitka, takže čím skôr si kúpim ďalšie do zásoby, tým lepšie! :)

6. Antiperspirant Garnier Mineral Clear Sensation - vyskúšala som x antiperspirantov, ale tento je jednoznačne the best. Žiaľ v trópoch, ktoré aktuálne v ČR aj SR panujú, mi nestačí môj home made deodorant (musela by som ho nosiť so sebou do práce a častejšie sa pretrieť, čo sa mi nechce) a práve v takýchto situáciách sa obraciam na tento Garnier a nikdy nesklame.

7. Elie Saab Le Parfum EDP (vzorka 10ml) - nechápem, prečo táto výrazná skôr zimná vôňa sa na mojej pokožke krajšie rozvinie v teplom počasí, takže je to momentálne moja top vôňa. 

8. Vďaka Anne som objavila body spray Missha White Musk (veľmi mi pripomína moju obľúbenú líniu od Bottega Verde http://www.bottegaverde.eu/scented-nature/white-iris/musk-by-bv/musk-by-bv-LS--13070.html aaaach!), je veľmi šikovný do kabelky.


Ranná starostlivosť o pleť





V tomto počasí som nekompromisná - žiadne ťažké výživné krémy, proste ich moja pleť netoleruje.
Vystačím si s týmito produktami:

9. Trilogy Hydrating Mist Toner - písala som o ňom minule.

10. Avalon Organics Vitamin C renewal Revitalizing Eye Cream11. Vitality Facial Serum - tiež som ich už myslím viackrát spomínala, sú to ľahké, príjemné, rýchlo vstrebateľné a hydratujúce produkty, ktoré ma zachraňujú pred prílišným potením a mastením počas dňa.


Dekoratívka





Svoju líčiacu rutinu som momentálne dosť obmedzila, ale ako tak pozerám na tú fotku, málo toho nie je :))

12. Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF 30 - používam málo, trošku na líca, ak mám nejaké červené fliačky, alebo vôbec.

13. Benefit Boi-ing - používam na zamaskovanie všetkých nedostatkov od kruhov pod očami cez žilky okolo nosa až po červené fliačky.

14. Na prípadné pupáky mám radšej ešte hutnejší korektor Artdeco Camouflage.

15. T. LeClerc loose powder - môj najmilovanješí púder.

16. Lavera Mineral Compact Powder - tento kompaktný púder som si veľmi obľúbila, používam ho na záverečné prepudrovanie a tiež ho nosím so sebou počas dňa v kabelke ako záchrannú položku :)

17. YSL Terre Saharienne - nie je to najhorší bronzer, ale už sa teším, keď ho miniem a kúpim si opäť svoj obľúbený Shiseido Bronzer.

18. Artdeco Mineral Baked Blush - nádherná dlhotrvajúca letná korálová farba, o tejto lícenke som sa tiež už zmieňovala viackrát.

19. Oriflame Eyebrow Kit - kúpila som na vyskúšanie od kolegyne a je celkom fajn, aj keď svetlý odtieň nevyužijem a ten tmavý by mohol byť ešte kúštik tmavší.

20. paletka očných tieňov Urban Decay Naked Basics, momentálne veľmi používaná, mám už svoj grif, takže oči mám nalíčené raz-dva. Nepreháňam to s nánosmi samozrejme :) väčšinou len nanesiem telový tieň ako podklad, aby sa mi oko nepotilo, orámujem tmavším, rozotriem a hotovo.

21. pod tiene ešte ak v rannom zhone nezabudnem ďobnem trošku podkladu Too Faced Shadow Insurance.

22. No a maskara - Maybelline Rocket Volum' Express.

23. Jááj, a takmer by som zabudla na pusu - teraz nosím takmer výlučne Rimmel Apocalips odtieň Celestial.


Počas dňa





 V kabelke mám vždy kadejaké blbosti, ako náplaste, ružové pilulky a podobne pre prípad nehody, ale nezaobídem sa bez 24. Estee Lauder Bronze Goddess Exotic Bronzing Blush - bronzero-lícenka (nie je to novinka, myslím, že to bola limitka) v prípade nedostatku rozjasnenia si trošku pretriem líčka a hneď mám lepší pocit :)

25. Shiseido Pureness Oil Blotting Papers - to je pre mňa už jednoducho nevyhnutnosť :)


Večerné odličovanie a starostlivosť o pleť





26. Bioderma Sensibio H2O micelárka - je snáď ešte niekto, kto by ju nepoznal? :)

27. Avalon Organics Vitamin C renewal Rejuvenating Oil-Free Moisturizer - biofázu som domíňala, oleje momentálne nezvládam, takže tento krémik je moja výhra.

28. Sérum na mihalnice Alverde Lash Booster - síce myslím, že na moje mihalnice nemá žiadny účinok a nerobí absolútne nič, ale snáď aspoň vyživuje, a už ho domíňam.

29. Očný krém Lavera Intensive Eye Cream - je dobrý, ale teším sa, že vyskúšam zas nejaký iný, tento sa mi zdá momentálne málo hydratačný.

30. Cutis Help Konopný krém Seborea - primárne určený na ošetrovanie seboroickej dermatitídy, ale zistila som, že funguje aj na akékoľvek vyrážky lepšie ako Sudocrem. Večer namažem a ráno tam nič nie je :) Ale je pravda, že nemávam podkožné boule, neviem či by na niečo také zabral.


Večerná sprcha a vlasy





Sprcháče už boli, takže k vlasom:

31. a 32. Aveda Rosemary Mint Shampoo a Conditioner - moje najobľúbenejšie vlasové prípravky (striedam s Avalon Organics Thickenig), už ich mám len trochu na dne a uvažujem, či objednám nové, alebo sa nechám zlákať na Natura Siberica. Ale keď tá ich vôňa je tak osviežujúca! :)

33. Vlasový olejček Alverde - tiež už som o ňom zopárkrát písala a som s ním veľmi spokojná. Pre niekoho je príliš mastný, pre mňa úplne OK.

Tak, zvládla som to, snáď ste to zvládli aj vy .až do konca a rada podávam štafetu ďalej :))



26 komentárov:

  1. Ja v týchto teplách používam toho čoraz menej. Najmä litre sprchového gélu, kilá antiperspirantov a ešte niekoľko druhov čistiacich gélov na tvár. Nemám žiadnu chuť sa po sprche natrieť, takže hojne využívam mlieko do sprchy od Nivei. Ale na ten Alverde Cellulite Körperöl Zitrone Rosmarin si ma nalákala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ani sa ti nedivím. Ja sa natieram po sprche len ráno, večer sa mi už nechce. To mlieko do sprchy som neskúšala a zatiaľ ma neláka, ide mi na nervy že kričí z každého blogu a nemám rada takú blogomasáž :)) Ale možno raz sa k nemu dopracujem. Ten olej mám už tretie balenie, som na ňom už normálne závislá :D

      Odstrániť
    2. Ja zas potom nakoniec polovici tých veľmi propagovaných vecí prepadnem:D Mlieku som odolávala, ale skúsila som vzorku a páčila sa mi, no a keď som ho uvidela v Tescu za 72kč podľahla som:D

      Odstrániť
    3. No veď práve :D aj ja vždy niečomu nakoniec podľahnem a preto radšej čítam blogy o prírodnej kozmnetike, tam je aspoň menšie riziko, že nakúpim blbosti, a keď už, tak si aspoň nepoškodím :D

      Odstrániť
  2. No, máme toho docela požehnaně :) Podobnou statistiku jsem chtěla udělat asi před měsícem, ale pořád jsem se k tomu nedostala :) Docela mě zaujaly produkty od Avalon, ještě jsem o nich neslyšela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) veru, a to je len výcuc :)) Nezdá sa to, ale keď sa všetky tie "haraburdy" dajú na jednu kopu, tak je z toho celkom slušná zbierka. Každopádne, keď sa k tomu dostaneš, rada si prečítam :) Avalon sú príjemné produkty, také ľahké letné, na chladnejšie obdobie sa už chystám zas na niečo iné :))

      Odstrániť
  3. Ha, taky 33! :) pěkně ses do toho dala, šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, fakt, ani som si to neuvedomila :))

      Odstrániť
  4. Tak to je krásná péče, tag se mi moc líbí a líbí se mi, že jste ho u Anny za tag prohlásily :-)..Teda já se jen kochám a inspiruji Tvými nutnostmi, dost mě zaujal ten Avalon a séra, já teď krémy vůbec nemůžu a v zimě budu zas sušenka...Vlasový olej Alverde bych zkusila, pokud nestahuje barvu..Eeste Lauder bronzer tvářenka je nádherný mňam :-). Ani nevím, jestli budu mít nervy na to spočítat, co všechno na sebe patlám, ale za pokus by to stálo. Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že je to super tag Marci? :) Ja som sa zase kochala tvojimi júlovými fotkami a páči sa mi, ako sa navzájom inšpirujeme :) V zime budem tiež sušienka, to sa budem až šúpať a fialovieť od zimy, brrr. Olej farbu nesťahuje, aspoň som si to nevšimla. Dávam si len kvapku do končekov po umytí. Ak by si sa rozhodla spísať svoje propriety, budem veľmi rada :)

      Odstrániť
    2. Fakt se to tak hezky povedlo, že se inspirujeme:-). Tak ty to máš taky tak, tu zimní sušenkovitost, no už abych začala pomalu nakupovat zimní výbavu :-). Pokud budeš mít nějaké inspirace určitě ocením, jsme podobný typy i věkem...:)A už na tagu pracuji neboj, bude i u mě. Ten olej bych teda zkusila, pořád jsem něco na vlasy chtěla zkusit, mám teď i olejíček ze swapu anebo jsem četla, že olivový, co ho mám pořád v kuchyni, je taky fajn, ale zatím jsem to nezkoušela, trošku ty vlásky lajdám :-). Tak se měj krásně o víkendu!!!

      Odstrániť
    3. Áno, aj mňa to veľmi teší :) No, ja mám zimu ako obdobie celkom rada, ale moja pleť ju vyslovene neznáša, hlavne prechody z tepla do zimy. Niekedy mávam až do krvi popraskanú pusu :( Zimné inšpirácie určite budú, ja zase ocením tie tvoje a ostatných blogerských spolubojovníčok :) Na vlasy je fajn aj kokosák, ak máš doma, skús. Aj čistý arganový olej. Ďakujem a aj tebe krásny víkend :)

      Odstrániť
  5. Ale toho teda je nič z toho som ešte nepouživala jedine tu žiletku :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tyjo... Já moc ráno kosmetiky nepotřebuji. Nestíhám se sprchovat, jelikož se u nás v koupelně po ránu točí celý barák. Takže si jen občas ráno umyju vlasy. Na obličej si po ránu taky nic moc nematlám, jen něco hydratačního. Malování mám trošku méně, ale ne o moc. No a večerní sprcha, tam už jsem zase já výstřednější. Na vlasy si patlám všemožné masky, olejíčky, krystalky a já nevím co všechno a odličuji se asi dvěma přípravky:-D.
    Jinak pěkný článek:-)
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) to ja vstávam prvá, takže mám kúpeľňu sama pre seba :) A večer tiež maskujem, olejíčkujem a kadečo iné, ale v tých horúčavách som to úplne eliminovala, v noci sa mi lepšie spalo s čo najmenším, alebo žiadnym nánosom na pleti :)

      Odstrániť
  7. Wau, skvelý tag a príspevok :) raz sa doň pustím aj ja, ale už len pri predstave "koľko toho na seba napatlám" sa mi toči hlava :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no ako som už vyššie spomínala, ono sa to nezdá, keď si tie produkty berieme do ruky a nanášame jednom po druhom, ale akonáhle sa všetko dá na jednu kopu, pôsobí ten počet dosť prekvapujúco :)

      Odstrániť
  8. Veľmi pekný článok a tag..ja tiež toho vela na seba nanášam :/

    inak pozývam ťa na môj blog :)

    Suzzie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super tag, když se to takhle vypíše, tak se zjistí kolik se toho používá :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle je super tag a moc se mi líbí ty šampony od Aveda :) No a hydrating mist od Trilogy je božská!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je super :)) A predstav si, že som zistila, že som tam úplne zabudla pripočítať ešte čistiaci gel/hydrofilný olej na odličovanie a krém na ruky :)

      Odstrániť
    2. Hahá, tak jsem se konečně dokopala a sepsala to taky a celkem zajímavé je to :D Jinak chápu, že jsi na něco zapomněla, ono je to celkem diskutabilní, protože ne vždy používám zcela všechno a někdy si naopak dopřeju něco navíc...:)

      Odstrániť
    3. Veď to, on sa ten obsah dosť často mení, ale aj tak je toho pekná hromada :) idem čítať tvoje :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)