streda, 21. augusta 2013

Moje obľúbené CZ a SK blogerky


Niekoho to možno neprekvapí, niekoho možno inšpirujem k odoberaniu nového zaujímavého blogu. Nebudem spomínať blogy, ktoré sú veľmi populárne a majú vysokú návštevnosť, ale blogy malé, milé a môjmu srdcu blízke. Budem rada, ak si ich obľúbite, pretože stoja za preštudovanie :)

 
1. Ako prvú dámu tu máme slečnu s krásnym menom Anna Ananasová. Ako ste iste pochopili, je to jej pseudonym, čo ale ničomu nevadí, že? :) Na Anninom blogu 50 shades of Anna ma zaujali veľmi vtipne písané články, postrehy a recenzie, ktoré sú pútavé a prečítate ich jedným dychom. Čo sa mi na nej páči najviac, je jej úprimnosť a pichľavý humor, ktorý nemusí každému vyhovovať, pretože si nedáva servítku pred ústa a všetko nazve pravým menom, ale mne tento jej štýl absolútne vyhovuje :) Je svojská a to sa cení. Navyše je to v reáli veľmi sympatická a pekná osoba :)




2. Nasleduje Bashi z Lifeparade by Bashi. Baška je milá girl-next-door, ktorá píše rovnako ako ja nielen o kozmetike, ale aj o jedle, výletoch a útržkoch so svojho života. Na jej blogu som sa hneď cítila ako doma, pretože mi pripadá, akoby som ju poznala už dávno a mám pocit, že naživo by sme si celkom osobnostne sadli. Veľké plus pre mňa je to, že píše o kozmetike, ktorá je po a) nie absolútne komerčná, b) nemusíte ju zháňať po všetkých čertoch, c) je cenovo dostupná, d) stále viac sa vyberá smerom prírodnej kozmetiky, čomu ja veľmi fandím :).




3. Treťou v poradí je Ela z blogu All I know about cometics. Ela už síce nie je v blogosfére úplný greenhorn, blog píše cca rok a má už aj celkom slušný počet odberateľov, ale stále sa dá považovať za nováčika a zaslúži si, aby ju čítalo ešte viac ľudí :) Podľa mňa je veľmi milá a priateľská, na každého reaguje prívetivo a z jej článkov na mňa vždy dýchne niečo príjemné, relaxačné a mám chuť sa k nej vrátiť znovu. Pôsobia tak, že to čo píše, myslí naozaj seriózne. Ela má rada prírodnú kozmetiku, takú, ktorá nemá len pekný obal, ale aj kvalitné a účinné vnútro. A má nákazlivý úsmev! :)





4. eM z eM's Everyday Life - moja milá Marcelka! Mám ju veľmi rada, pretože píše články nabité pozitívnou energiou, pri čítaní ktorých sa musím usmievať, má cit pre farby, robí vždy krásne, oku lahodiace fotky a píše tie najmilšie komentáre, pri čítaní ktorých sa niekedy neubránim slze v oku! Naživo to musí byť úžasne pozitívna osoba a opak energetického upíra :) Navyše sme v rovnakom veku, takže jej tipy a triky čítam s veľkým záujmom a veľmi rada by som sa s ňou niekedy stretla aj osobne. Plus rada varí, takže k nej smelo nakuknite :)




5. Helen zo Something new by Helen - Helen je pre mňa ruža medzi tŕním. Je to jedna z prvých blogeriek, ktoré som začala pravidelne čítať, a to mala vtedy iba 19 rokov! V podstate by to mohla byť moja dcéra :)) Jej štýl písania však rozhodne teenagerský nie je.  U dievčat jej veku by ste skôr čakali príspevky o tom, ktorá limitka z Essence je naj, prípadne nejaké nakrucovacie fotky z instagramu. Helen je iná, píše veľmi kvalitné kozmetické príspevky o mojej milovanej prírodnej kometike a značkách, ktoré by ste vôbec nečakali, že bude poznať, jej recenzie sú vždy podrobné a nemajú jedno hluché miestečko. Výkrik do tmy - viac odberateľov pre Helen!




6. Juli ana z My beauty fascination - Julianku nebudem spomínať iba preto, že je to moja kamarátka a že pochádzame z jedného mesta. Myslím, že jej blog by si rozhodne zaslúžil väčšiu pozornosť ako má. Je to veľmi šikovná a kreatívna perfekcionistka, ktorá stíha byť mamou, pracujúcou ženou, šikovnou kuchárkou a cukrárkou a zároveň vždy upravenou lady. Nie je to žiadna namyslená zlatokopka, vie čo chce, rada si stanovuje výzvy a posúva sa vpred. Jej štýl písania je svojský, vie byť zábavná, niekedy sebareflexívna, niekedy sa blysne skvelým nápadom do domácnosti, či fejtónom alebo esejou na rôzne témy, ktoré nám život prináša.




7. Nemôžem vynechať Mitsuuko a jej blog Mitsuuko de Ak. Čo by som k nej napísala? Mitsuuko je proste - Mitsuuko :D Veselá, živá, vtipná, úprimná, impulzívna, expresívna a straaašne ukecaná, resp. upísaná :) Jej príspevky sú väčšinou siahodlhé, ale patrí jej všetka česť, že ich vždy zhltnem ako malinu a prečítam do konca, čo na niektorých iných blogoch jednoducho nezvládam. Navyše majú hlavu a pätu a sú o prípravkoch a značkách, ktoré patria medzi moje obľúbené. Míša sa totiž zameriava na prírodnú kozmetiku, čím si ma okamžite získala od prvého príspevku, takže už len dodám - nech žije Mitsuuko!




8. A ako by som mohla nespomenúť moju milú tuttobene?? Tutti mi vo veľa ohľadoch pripomína mňa, alebo by mohla byť mojím lepším ja :) Neviem prečo, ale pripadá mi to tak. Pri návšteve jej blogu na vás dýchne elegancia a luxus, keďže tutti je veľkou parfémovou nadšenkyňou, obdivovateľkou a zberateľkou. Ak by som si niekedy mala dať od niekoho poradiť vo výbere vône, určite by to bola ona. Sme v podobnom veku, máme zrejme aj podobné záľuby, obe máme slabosť pre krásne veci, dobré jedlo a knihy :) Rovnako ako všetky predchádzajúce blogodámy, ktoré som ešte nemala tú česť stretnúť naživo, by som sa s ňou veľmi rada spoznala aj osobne.





Tak, čo hovoríte na moje tipy? Poznáte tieto blogy? Dáte mi tip na váš obľúbený blog? Budem veľmi rada :)



29 komentárov:

  1. Zaznamenala jsem zvýšený tok návštěvníků směrem od Tebe a tady visí toto! No teda, jsem z toho naměkko - to mi nedělej, moje pracně budovaná image drsňačky je ohrožená! :D

    Ne, fakt moc díky, jsi zlatá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, to už, no to je ale rýchlosť :) Len tak ďalej! :)) A neboj, image ohrozená nebude, však ty zas napíšeš niečo ostré :))

      A ďakujem aj ja :)

      Odstrániť
    2. Už mám účet v provozu, tak máš u mě pivo/víno/whatever. Za reklamu. :)

      Odstrániť
  2. Leni, ty si naozaj úžasná! Veľmi pekne ďakujem, že ma považuješ za hodnú byť súčasťou takéhoto článku! Som veľmi príjemne prekvapená a poctená! Všetko, čo si napísala platí presne tak isto aj o tebe a ja som veľmi rada, že sa poznáme, hoci už celé roky, ale takto bližšie len posledné mesiace. Ešte raz ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli, nemáš začo, napísala som len to, čo si myslím a dúfam, že to priláka k tebe nových čitateľov :) A ďakujem pekne, aj ja som naozaj rada!

      Odstrániť
  3. A ďakujem za skvelé tipy na ďalšie blogy, nepochybujem, že keď zaujali, či dokonca uchvátili Teba, budú to pravé orechové aj pre mňa!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já čtu Elu a Tuttobene, ostatní neznám, jdu je omrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ó mockrát ti děkuji Margaretko, neskutečně mě to potěšilo :) Jsem moc ráda, že se ti u mě líbí a určitě okouknu další blogy, většinu znám, ale dva hned omrknu, jsem vždy ráda za dobrý tip:) A ještě jednou děkuji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamáličko :) Aj ja sa teším, že ťa to potešilo :)

      Odstrániť
  6. margaretka, ty si neuveritelna! ked som otvarala tvoj prispevok a videla svoj blog hned druhy, veru, aj som sa zacervenala za monitorom :) strasne moc dakujem, vazim si to a som rada, ze mas moj blog rada. ja tvoj tiez a rovnako si myslim, ze by sme si sadli a rozumeli si aj nazivo.
    z uvedenych blogov nepoznam len dva, ale zajtra to urcite napravim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, musela si byť druhá, veď B ide hneď po A :) A nemáš začo, ja som vždy rada, keď si u teba môžem niečo nové prečítať! :)

      Odstrániť
  7. Čtu Annu, eM, Mitsuuko a tutto :) Tvoje tipy prozkoumám při dlouhých večerech :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabi bude moja obľúbená v druhej várke, lebo ju ešte až tak preskúmanú nemám, ale je to tiež sympoška veľká! :) ;))

      Odstrániť
  8. veľke dik za članok na dalšie dobre blogerky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No toto Margaretka,do takej milej spoločnosti si ma zaradila, ostatné dievčatá poväčšine poznám, resp. čítam. Veľmi si toho od teba vážim...a k tomu ešte aj ten milý popis...naozaj ĎAKUJEM a prajem pekný dník:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi rada Eli, určite do tej spoločnosti patríš.. fakt nemáš začo a aj ja ďakujem :)

      Odstrániť
  10. Teda Margitko, co to tady čtu :-) - Ty jsi prostě miláček! Já mám taky jeden tip na skvělý blog - přece ten Tvůj!!! Ocitla jsem se ve skvělé společnosti a jsem tomu strašně ráda a je mi ctí. Všechny děvčata čtu taky a naprosto souhlasím s Tvými názory - jen jsem netušila, že Bashi má svůj blog, tak tam hned spěchám z komentářů je to milá holka, takže díky za tip (trochu občas nestíhám sledovat kdo je kdo :-).Jinak Anna je skvělá vydrzlá holka, vnesla hned čerstvý závan do blogosféry a moc mě baví, Eli to je skvělá,milá a sympatická holka, tutto je lepší já asi nás všech :) a moje parfum-guru, jsem moc ráda, že mi občas poradí a pomáhá orientovat se v téhle kouzelné oblasti, zírám, že Helen je jen tolik, další čupr holka, která má skvělé kosmetické tipy...no a Mitsuuko, co na ni říct, je strašně fajn!...Ale Margitko s Tebou bych se já taky moc ráda někdy setkala, musíme něco jednou spáchat!!! Jinak v Brně je ještě jedna holčinka, kterou ráda čtu, je vtipná a má dobré nápady Evelínka http://svetpodleeveliny.blogspot.cz/..Díky moc za poctu a měj se krásně!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda Marci.. ja ani nemám čo dodať, proste nemám slov :) Miláček si ty :)) a teda veľmi by sa mi páčilo také mega stretnutie nás všetkých, to by bolo niečo! :) Evelínu preštudujem, vďaka za tip, myslím, že som na ňu už aj narazila, ale baby je vás toľko skvelých, že to už pomaly nestíham sledovať! A nemáš začo :-*

      Odstrániť
  11. Tyhle blogy znám, alespoň většinu z nich :))
    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I don't knows this blogs ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No toto, já si říkala, že během mé nepřítomnosti mi nějak záhadně přibyly čtenářky. A záhada je rozluštěna:D Mockrát děkuju za nominaci do skvělé společnosti! Stejně jako eM mám za to, že do výčtu tipů patříš jednoznačně i Ty! A ano, doufám, že někdy odložíme "blogoroušku" a sejdeme se na živo.
    Přiznám se, že všechny blogy neznám, proto jsem moc ráda za nové tipy! Zvlášť pak od mého blogového druhého já:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, detektív Oriešok rozlúštil záhadu :) Niet začo, tvoje a eMčine príspevky vždy čítam prednostne :D A snáď sa ti zapáčia aj ďalšie moje tipy :)

      Odstrániť
  14. A já dodávám, ať žije Margaretka!! =D jak to, že jsem se k tomuto článku nedostala dřív? ;) Děkuji moc za krásná slova..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)