pondelok 19. augusta 2013

Gurmánsky TAG



Tento tag som našla u Juliany a samozrejme by som to nebola ja, keby som sa doňho hneď nepustila :) Takže tu sú moje gurmánske odpovede:



1. Moja najobľúbenejšia polievka

Ja som absolútne polievková, takže v podstate akákoľvek. Zbožňujem paradajkovú, krémovú špargľovú, dyňovú a mamkinu zemiakovú na kyslo, mňam :)


2. Moje najobľúbenejšie hlavné jedlo

Cestoviny bolognese jednoznačne.


3. Môj najobľúbenejší nealkoholický nápoj

Voda s citrónovou šťavou, veľa :)


4. Môj najobľúbenejší alkoholický nápoj
No.. mojito predsa! :)


5. Môj najobľúbenejší dezert
Čooo? Ja neviem! :D Ale asi cheesecake, tiramisu, panna cotta s malinami... a zmrzlina.


6. Moje najobľúbenejšie predjedlo

Carpaccio... ach!


http://everydaygourmet.tv/recipes/353

7. Moje najobľúbenejšie raňajky
Ovsená kaša alebo vajíčka od priateľa s našim domácim chlebom.


8. Moja najobľúbenejšia sladkosť
Už roky rokúce - Horalky od Sedity :) a čokoláda, čokoláda, kvantá čokolády :))


9. Moja najobľúbenejšia slanosť
Obyčajné slané zemiakové lupienky (pozor nie chipsy, ale lupienky :)), najlepšie predáva Vietnamec u nás vo večierke :)


10. Moja najobľúbenejšia zmrzlina
Citrónová z Cafe Cremeria Milano z bratislavskej Eurovei. A všeobecne talianske zmrzliny, naberané veľkou lopatkou do veľkého cornetta :) a najobľúbenejšia gelateria je táto http://www.youtube.com/watch?v=NrLW-rPHx6g.


11. Môj naj obchod na potraviny
Ehm... po poslednej návšteve asi Globus... aj keď tam akurát nemali mleté hovädzie, čím ma veľmi sklamali...


12. Moje najčastejšie jedlo

Polievky, šaláty a ako prílohu mám najradšej ryžu (sranda je, že ako decko som ju neznášala).


13. Moje najkalorickejšie jedlo, ktorému neodolám
Vyprážaný syr, domáce sadlo, domáca údená slaninka a samozrejme sladkosti.


14. Môj naobľúbenejší syr
Grana padano.


15. Moje naj ovocie
Citróny. Citróny. Citróny... dlho dlho nič a potom letné - jahody, maliny, melóny.


16. Moja naj zelenina
Paradajky a mrkva.


17. Čo si najradšej dávam na chlieb

Maslo a soľ.


18. Najobľúbenejší šalát
S tuniakom a s cícerom.


19. Čo mi doma nikdy nesmie chýbať
Citróny :))


20. Čo prvé moje chuťové poháriky každý deň ochutnajú
Vodu s citrónom.. a espresso.


21. Čo posledné moje chuťové poháriky každý deň ochutnajú

Vodu.


22. Na čo mám alergiu
Na vlašské orechy... pozorným čitateľom určite neuniklo, že všade pchám pekanové. Tak to preto. Tie mi paradoxne nič nerobia.


23. Čo nikdy nebudem jesť

Držky, ryžový nákyp a chrobáky.


24. Najrýchlejšie teplé jedlo, ktoré v prípade núdze zachráni

Cestoviny s hocičím.


25. Na čo nie som hrdá
Že milujem sladkosti a dokážem zjesť naozaj veľké porcie jedla, ktoré mi chutí. Potom funím a fňukám, že som prejedená. Ale občas si jednoducho neviem pomôcť... :)



Ktokoľvek je vítaný prebrať štafetu :)


23 komentárov:

  1. Fíííha, to bola rýchlosť :-) Tak ďakujem, že sa môj TAG šíri :-) Super odpovede a trošku sme sa aj zhodli, minimálne vo vyprážanom syre, večernej vode a alergii :-DDD Takéto rýchlovky sa čítajú veľmi dobre, príjemne a je to naozaj relax.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda aj ty si bleskovka s komentárom :DD A dobre sa to aj píše, že? :)

      Odstrániť
    2. Áno, veď to je len taká oddychovka, taký nenáročný príspevok za krátky čas a predsa aspoň niečo aj pri nedostatku času pre verných :-)

      Odstrániť
    3. Ja celkom rada tagujem, baví ma to písať aj čítať u iných, aspoň sa vždy niečo viac o niekom dozviem :)

      Odstrániť
  2. Téda, ty si ale gurmán:) Spoločné máme obľúbené paradajky a vodu s citrónovou šťavou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jááá přeberu štafetu moc ráda :) Tohle je jeden z nejkrásnějších tagů, jaké jsem kdy viděla! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. baaaaaammm, 80% odpovedí správnych:D .......to bude tým "občasným" spoločným jedením:D:D .....dnes mi šibe, to si nevšímaj:D a teraz k veci, veľa mnamkavých vecí máš rada:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno "občasným" :D aaaa kedy ti nešibe? :D no šak nie som žiadne Béčko :D

      Odstrániť
    2. hmmmmm no to je tiež pravda, tak ale včera mi mimoriadne preskakovalo v hlavičke:D:D

      Odstrániť
    3. ;) nič novééé na svete, dááááme si repete ))

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/08/gurmansky-tag.html Hír!

      Odstrániť
  6. Paradajky niesu zelenina a melony niesu ovocie :) len pre info . Poslednu odpoved mam s tebou rovnaku tiez sa prejedam a hlavne vecer a potom nemozem zaspat a fnukam, ze ma boli brucho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O paradajkách som to písala tuším v článku o paradajkovej polievke a o melóne to samozrejme tiež viem, ale jednoducho je to tak zaužívané, takže sa tu nebudeme ťahať za slovíčka :) No, neviem či je horšia bolesť brucha, alebo fakt, že nemám stopku, čiže žiadne bolesti, len proste plné brucho a blbý pocit, že som sa zase prežrala :D

      Odstrániť
  7. No tak to je krásný tag a vůbec se nedivím, že ses do něho pustila Margitko, protože Ty jsi opravdová gurmánka! Musím říct, že máme hodně společné chutě :-),ale to mě vůbec nepřekvapilo. Zaujalo mě, jak miluješ citrony, já je mám teda taky doma pořád, a když dojdou, docela hysterčím, když si nemůžu ocitronovat ledový čaj :-). Tento tag budu muset taky jednou zpracovat, jen se bude muset zařadit do fronty :-). Měj krásný gurmánský den!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to s tými citrónmi nejak nechápem, ale hlavne posledný rok-dva ich musím mať vždy :)) Budem sa tešiť na tvoje spracovanie eM! :)

      Odstrániť
  8. Taky mám nejradši vodu s citrónem! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)