utorok, 20. augusta 2013

Čo nosím v kabelke - malá verzia


Tento druh príspevkov si na iných blogoch vždy rada prečítam, a preto som sa rozhodla aj ja spísať svoj zoznam. Musím sa priznať, že toto leto sa moja kabelka úplne vymykala mojim zvykom. Nosila som totiž väčšinou malú kabelku (fakt malú, typu Chanel Classic Flap Bag), čo je na mňa fakt úplná miniatúra, keďže som bola zvyknutá nosiť obludy, do ktorých sa mi zmestilo pol domácnosti a prevláčala som so sebou kilá hore-dolu. No na počudovanie sa mi tam zmestilo všetko čo som potrebovala. A to konkrétne tieto propriety:

  • kľúče od bytu - to by bolo dosť blbé, keby som ich nechala doma.
  • peňaženka - so všetkými potrebnými kartami, platobnými aj zákazníckymi, stravnými lístkami a nejakou malou hotovosťou "na kávičku".
  • puzdro s dokladmi - k tomu niet asi čo dodať :)
  • náplaste - v lete v sandáloch mávam "šťastie" na otlaky a odreniny (btw aj vám sa stáva, že vás otlačia topánky, ktoré ste predtým v pohode nosili rok-dva? :-O)
  • telefón - v mojom prípade 2 - CZ a SK, obidva sú stupidphone, na smartphone sa ale niekedy v budúcnosti chystám :)
  • zrkadlo - zíde sa vždy.. napr. ak budete chcieť niekomu zachrániť život a pomocou zrkadielka zistiť, či dýcha. Toto má dokonca LED osvetlenie a kúpite ho napr. na feelunique (momentálne majú len s hadím vzorom).
  • vložka alebo tampón - nepostrádateľná vec, čo ak ju budete potrebovať vy, alebo kolegyňa :)
  • antibakteriálny gel na ruky - nie vždy má človek možnosť umyť si ruky a toto je aspoň také placebo pre lepší pocit čistých rúk. Konkrétne tento gel je od fy Manufaktura s vôňou mojita. S tým alkoholom, ktorý každý antibakteriálny gel obsahuje vo veľkom množstve, fakt vonia ako origoš mojito :))
  • papierové vreckovky - toto leto som ich  minula na kvantá, napr. vždy ráno po príchode do práce som si z čela a zátylku utierala litre potu :))
  • Ibalgin alebo niečo iné proti bolestiam hlavy - ak je niekto migrenik, vie, o čom hovorím :/
  • kozmetika - keďže sa mi do malej kabelky nič nazvyš nezmestí, nenosím kozmetickú taštičku, iba matujúce papieriky, korektor a rúž. V prípade väčšej kabelky nosím normálne kozmetickú taštičku, jej obsah možno bližšie popíšem inokedy :) Ešte zvyknem mať hodenú v kabelke nejakú vzorku parfému, ale väčšinou ju nikdy nepoužijem :)
  • pero - nikdy neviem, kedy si budem potrebovať niečo zapísať a tak mám pero vždy so sebou. Toto krásne Montblanc som dostala kedysi dávno ako darček.
  • gumička na vlasy - v horúčavách som ani raz nemala rozpustené vlasy. Neznášam pocit lepkavých upotených vlasov na krku, blee!
  • hrebeň - jednoducho sa rada češem :)
  • slnečné okuliare - tie síce nosím na nose alebo na hlave, ale sú mojou pravidelnou súčasťou, takže tiež sa priplietli na foku.





A čo nosíte v kabelke vy? Ja sa chystám ešte na nožík - rybku :))


22 komentárov:

  1. Ja okrem tých základných vecí nosím v kabelke ešte túto vychytávku, ktorá obsahuje všetko potrebné: http://www.alza.sk/victorinox-swiss-card-classic-translucent-d136091.htm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, vďaka Eli, presne niečo také by sa mi šiklo :)

      Odstrániť
  2. Ja nosím približne to isté, ešte manikúrové nožničky, Travalo s parfumom, resp. 2-3 Travalá, Cocculine na nevoľnosť pri cestovaní, držiak na kabelku, mini diár, termálnu vodu v spreji. A s otlakmi je to tak, že ma otlačia topánky, ktoré som dlhšie nemala, teda na začiatku zimy čižmy, začiatkom leta sandálky, začiatkom jari lodičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Manikúrové nožničky a pilník atď nosím v kozmetickej taštičke keď mám väčšiu kabelku, minerálku v spreji a fľašu s vodu napitie tiež a ešte dačo pod zub :)) a kopu blbostí, cez ktoré sa potom prehrabujem a kým dačo nájdem chytajú ma nervy :)) Mňa otláčajú napr. sandále, ktoré nosím od začiatku leta a teraz mám otlaky, nechápem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno sa ti len trošičku medzičasom opotrebovala určitá časť remienka, že to ani nie je viditeľné, ale o kožu sa to šúcha.

      Odstrániť
    2. No, to bude tá amortizácia :))

      Odstrániť
  4. mam to podobne, no chybat mi nemoze este mala manikurova zostava:)+ este navyse skleny pilnik. neznesiem, ked sa mi zlomi necht a potom s takym musim cely den existovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj a este som zabudla zuvacky a skladaciu eko tasku na nakup:)

      Odstrániť
    2. Joj, tiež neznášam zlomený necht, pilník mám aj v práci v šuplíku. Eko tašku tiež nosím, ale vo väčšej kabelke, do tejto pidi ju už nenarvem :))

      Odstrániť
  5. A já měla pocit, že z tebe cítím mojito! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásné věcičky v kabelce a dostalo mě jak krásně spolu ladí a vidět mou kytičku v takové společnosti je pro mě velká radost. Teda Tvoje kabelka je božská!!! Já svou mini verzi nosím minimálně, většinou je to ten velký BAG, do kterého se vleze celý chleba a minerálka :-) - ale když čtu, co všechno nosíš, tak nosíš jen potřebné věci - úplně to samé nosím i já včetně Ibalginu a hyg. potřeb pro dámy !-)). Jé a nožík rybku jsem měla v dětství, teď bych si moc přála multifunkční nožík dámský ze Švýcarska :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujem, kytičke sa u mňa veľmi páči a dúfam, že sa rýchlo nezničí, to by mi bolo veľmi ľúto! Tiež čoskoro príde čas na big bag, je to praktickejšie, lebo fakt tam strčíš všetko aj celý nákup :) Aj ja som mala nožík rybku ako decko od otca, netuším kde skončila :) Multifunkčný nožík je svelá vec :)

      Odstrániť
    2. Neboj, až se kytička zničí, napiš, udělám novou !-)

      Odstrániť
    3. Jeee, ďakujem, si zlatíčko! :)

      Odstrániť
  7. Keby si dam gumičku do tašky tak ju asi nenajdem keď ju budem potrebovať tak ju mam stale na ruke,a ja so sebou skor nosim panadol ten mi zatial pomaha:)ostatne tam mam tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo veľkej kabelke má u mňa špeciálnu zazipsovanú priehradku, inak by som ju asi tiež hľadala dve hodiny :))

      Odstrániť
  8. wow tak to zrcátko je naprosto dokonalé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak z toho všetkého mi chýba už len antibakteiálny gel a ruky a slnečné okuliare :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)