štvrtok, 1. augusta 2013

.....and the winner is......


A je to tu, dva týždne ubehli ako voda a máme tu vylosovanie mojej úplne prvej súťaže. Veľmi som sa tešila na vyhodnotenie. A ešte viac som sa tešila, keď som si čítala vaše milé komentáre a hodnotenia môjho blogu. Musím sa priznať, že mi tu a tam takmer ukvapla slzička. Veeeeeeeeľmi sa vám chcem všetkým poďakovať a naozaj si vážim, že sa vám blog páči, že ma čítate a povzbudzujete do ďalšieho písania.

No a aby som to nenaťahovala ako gumu v trenkoch, prejdem rovno k vyhodnoteniu.


http://www.pureholidayhomes.com/article/and-the-winner-of-the-five-star-prize-holiday-advertised-through-this-morning-is-/32



Na balíček č.1 sa môže tešiť tuttobene:

 

A balíček číslo 2 poputuje za lučiakom/lučiakou, neviem to vyskloňovať, sorry :D





GRATULUJEM! :) :) :) :) :)




Výherkyne budem kontaktovať mailom. Ešte raz ďakujem za účasť, dúfam, že som vás potešila a tie, čo ste nevyhrali nesmúťte, niekedy si to zase zopakujeme :)

Prajem pekný zvyšok dňa :)




8 komentárov:

  1. Jů. mám radost jako malé dítě. Výhra, ať je jakákoliv (a tahle rozhodně stojí za to) je vždycky sladká:) Děkuju

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je parada, strasne sa tesim, po dlhej dobe vyhre :) Velmi pekne dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto je prvýkrát, čo vidím, že random vyžreboval jednotku:)Gratulujem kočkám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, tiež som kontrolovala, či pozerám do správneho riadku :))

      Odstrániť
  4. Gratulují oběma výherkyním!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)