piatok, 2. augusta 2013

Aktuálni obľúbenci


Nie som typická beauty bloggerka, nie som ani food bloggerka, posty publikujem podľa momentálnej chuti, nálady a podľa toho, ktorou nohou ma kopne múza. Momentálne ma kopla tou, ktorá inšpiruje k písaniu o obľúbených produktoch. Zatiaľ som nepísala bilančné články typu "monthly favorites", ale radšej nikdy nehovorím nikdy, takže nevylučujem, že sa s článkami tohoto typu niekedy v budúcnosti nestretnete.

Teraz by som vám chcela predstaviť, čo mi aktuálne v krásnych horúcich letných dňoch robí radosť a zároveň poskytuje dobré služby.

Prvým produktom je Hydrating Mist Toner od Trilogy. Táto novozélandská značka prírodnej kozmetiky sa momentálne (nielen u mňa) teší veľkej obľube. V preklade hydratačný hmlový toner znie síce veľmi divne, ale je dokonalým spoločníkom v horúčavách. Po vybratí z chladničky a nasprejovaní na tvár a dekolt z cca 30 cm vzdialenosti pôsobí na pleť blahodárnymi hydratačnými účinkami. Okrem toho pleť okamžite ochladí, upokojí a osvieži. Je ho možné aplikovať aj na make-up. Obsahuje šťavu z aloe vera, ružový, gerániový a levanduľový olej, vďaka čomu príjemne čisto vonia a je to dokonalý balzam na nervy. Neobsahuje alkohol. Kúpite napr. tu, tu alebo tu (treba sledovať, kedy mávajú zľavy).




V mojej kozmetickej taštičke sa udomácnila aj najmladšia sestrička Naked paliet od Urban Decay - mini paleta Naked Basics. Dlho som odolávala, kým som si ju kúpila, tieňov mám dosť aj bez rôznych ďalších paliet, ale nakoniec som rada, že som jej podľahla. Je naozaj malinká, skladná, má dokonalý tvar na nosenie v kabelke (ktorá vôbec nemusí byť maxi size). Tiene sú výborne pigmentované, skvele držia a pomaly sa míňajú, takže vydržia dlho. Kúpite napr. tu.






Veeeľmi ma potešila výhra na blogu u eM - kvetinková kľúčenka. Kto ma pozná, vie, že zbožňujem kvietky akéhokoľvek druhu a všetko kvetinkové. Kľúčenka je navyše v mojich obľúbených letných farbách - mint a korálovej, čo viac si môžem priať! :) Milá eM, veľmi pekne ďakujem, kvetinka sa hneď skamarátila s kravičkou Pupa Miss Milkie, ktorú mám na zväzku kľúčov už najmenej 8 rokov :)




Z oblečenia v týchto dňoch najradšej nosím šaty, ktoré ráno iba hodím na seba a môžem ísť, netreba k nim ladiť žiadne iné časti odevu. Obzvlášť rada mám dvojo modrých šiat z H&M z výpredajov. Okrem šiat nosím sukne všetkých dĺžok (nie však opaskoidné ultra mini). Keďže chodím do práce na siedmu a vstávam o pol 6, zvykla som si oblečenie pripravovať už večer predtým, a tak ráno nemusím stresovať. Na fotke sú šaty trochu (dosť) pokrčené, vytiahla som ich totiž z prádla, pardon :)




Z dobrôtok som si obľúbila maslové sušienky a kolumbijskú zrnkovú kávu z anglickej predajne Whittard, ktorá sa nachádza v Brne v Olympii. Sušienky boli v zľave, takže som neodolala a navyše majú takúto krásnu krabičku. No nekúp to! :))




A čo vaši favoriti, prezradíte niečo? :)


16 komentárov:

  1. Díky za tip na Trilogy. UD Naked Basic je asi nejlepší paletka co mám. A to hlavně z toho důvodu, že je právě tak subtilní, skladná, že těch stínů je jen 6 a že všechny našly u mě využití. Teď v létě ale odpočívá:) Tu krabičku od Whittard bych koupila, ikdyby v ní byly piliny:) Je krásná a pokud jsou stejně dobré i sušenky, není co řešit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet za čo! Dokonca predčila moju milovanú ružovú vodu. UD NB má fakt všetky tiene také, ktoré využijem, u ostatných UD paliet to tak nebolo. Krabička je krásna, že? Ešte neviem, čo do nej budem dávať, ale už sama o sebe ako dekorácia je úžasná, celý ten obchod je krásny, len som tam achkala a ochkala.

      Odstrániť
  2. Milá Margitko, tak za prvé jsem strašně ráda, že se Ti kytička líbí a že se hned zkamarádila s kravičkou, to je pro tvůrce nejhezčí odměna, když jeho věci žijou u někoho dál a někoho jiného těší. A musím říct, že Tvoji další oblíbenci vypadají fakt skvěle, už hned to Trilogy vypadá naprostě úžasně, mám hned pocit, že ho potřebuju. No a Naked: asi jsem už jediná, co je nemá :-) uvidím, jak dlouho ještě odolám ty odstíny jsou krásné, a souhlasím s tutto tu krabičku bych koupila i s pilinami, já miluju tyhle dózičky a krabičky....No a ty šaty! Ty jsou úplně podle mého vkusu - miluju modrou a jedny šatičky mám - ale asi půjdu vykoupit Háemko :) jediná moje záchrana je, že nejbližší obchod mám 30 km daleko. Krásný víkend Ti přeji!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marci, kytička ma fakt nadchla, je jednoduchá a milá, presne si sa mi trafila do vkusu :)) Trilogy fakt odporúčam a Naked - ja som ju vymákla už ani neviem na ktorom shope so zľavou, takže som finančne nevykrvácala, a som nadšená, hoci teraz v teple netieňujem celé viečka, iba šuch sem, šuch tam a je to :) Ja tiež milujem dózičky, krabičky, plechovičky... ešte som sem zabudla dať jednu s Audrey, v tej mám oriešky :)) A šaty - modrá je moja najobľúbenejšia farba, spolu s bielou, a modrobiela kombinácia je úplný ideál :)

      Odstrániť
  3. Margaretka trilogy velmi tuzím vyskusat, ale akosi sa neviem dokopat k nakupu, cena tiez stoji za povazenie, ale tym postom si ma znacne nahlodala :) saty vyzeraju naozaj krasne, najma tie jednofarebne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ, cena je vyššia ako iné pleťové a kvetinové vody, čo používam, ale som fakt spokojná s pocitom na pleti, ani po minerálnych vodách v spreji typu Avene som taký pocit nemala - cítim, že pleť je hydratovaná a má sa dobre :)) Tie shopy mávajú akcie, 15% zľava je dosť často, občas aj 20-25%, takže nakupujem vtedy, som tam registrovaná a chodí mi to na mail. A ďakujem, šaty sú naživo ešte krajšie, foťák mi zožral farby.

      Odstrániť
  4. Jé Trilogy! :) Tahle "mlha" je výborná, už mám jen 20 mil balení, ale časem určitě pořídím znovu, teď si ale brousím zuby na něco od Kivvi..Naked paletku mám asi měsíc a jsme s ní zatím taky moc spokojená a ty sušenky vypadají výborně...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mlha :) je skveláá, čím viac ju používam, tým som z nej nadšenejšia a momentálne sa ani nekrémujem, len prestriekam a po zaschnutí mám pocit, že som sa nakrémovala. Kivvi ma tiež láka, rovnako ako Narura Siberica, ale chystám sa na REN :))

      Odstrániť
  5. Všechno je to takové milé a zlaté...Šaty jsou nádherné a klíčenka od eM je výhrou, která by potěšila snad úplně každého. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vivinko :) Kľúčenka od eM je milučká, myslím, že by bez problémov zapadla do tvojich krásnych koláží a určite by sa skamarátila aj s kolouškami :))

      Odstrániť
  6. paletky Naked su urcite skvele, verim tomu, no mna tiene celkovo obchadzaju a moj tienovaci vrchol som dosiahla u NYC, s tienmi mam pokoj urcite aj na dva roky:D ja si radsej zajdem pre nejake ceruzky do pupy alebo goshacke linky:D inak trilogy toner vyzera super a na absolvovanej dovolenke by sa mi veru sikol hlavne ako dokonaly balzam na nervy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, viem, že preferuješ ceruzky a že tiene pre teba asi nebudú to pravé orechové :) Toner je vážne skvelý a fakt tu aromaterapia funguje :D

      Odstrániť
  7. Ách, tak tady jsem zaplesala =) Trilogy - hm, řadím na wishlist, kurňa, proč máme tak podobné kosmetické zájmy? ;) Máslové sušenky miluju. Já mám jednu tajnou lásku, kterou však nemůžu už od svého dětství sehnat.. jsou to trubičky - pralinky, vevnitř s pravým nasládlým likérem, obalené v hořké čokoládě a navíc ještě v hořkém kaku. Vyráběl je Lindt, ale od té doby jsem je nikde nobjevila. Naposledy právě 20 let zpět ve Švýcarsku. Nevynechám jedinou zahraniční benzinku, nebo obchod, kde bych se nepodívala, jestli je náhodou nemají =)
    šaty v létě miluju. Navíc jsem si hrozně oblíbila maxisukně a a sukně obecně. nemusíš se ráno vymýšlet s několika kusy oblečení.
    Naked mi taky nějaký ten pátek dělá radost a kytička od eM taky!! =D jen já mám čistě modrou a mám takové podezření, že si ji dám na své kolo, teda až ho jednou dostanu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehm, ani nechci vedieť, čo všetko mám ja vo wishliste po tvojich článkoch! :DD Teda, tie pralinkové trubičky museli byť... hmmm, hneď by som si dala :)
      Šaty sú v lete naj! Vraj sa má v piatok ochladiť a pršať a ja už teraz dumám, čo si oblečiem, žeby som vytiahla gumáky? :-O tak som si zvykla na šaty, že už pomaly ani kombinovať neviem :))
      Naked som u teba tiež videla aj kytičku od eM, je šikovná tá naša eM, že? :))

      Odstrániť
  8. No super, nasla som novy blog 30+ ... to zas bude zavislosti a casu na nete kym ho preskumam :-). Ale nie, pekne napisane, tiez si ma navnadila na Trilogy, pockame na zlavy a nieco vyskusam. Vdaka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aj ja sa vždy poteším, keď nájdem nový blog 30+ alebo milý blog o prírodne kozmetike :) A ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)