nedeľa, 14. júla 2013

Úlovky z výpredajov a... rozdávačka! :)


V piatok som si potrebovala vybaviť zopár vecí v meste a prechádzajúc po České som sa nemohla nezastaviť v mojich obľúbených obchodoch Zara a Reserved. Zo Zary som tentokrát odchádzala s veľkým sklamaním - skúšala som si 5 nohavíc, ale ani jedny mi nesedeli. Veľkosť S alebo 36 síce navlečiem, ale vyzerala som v tom ako napechovaná saláma, pretože nemám nožičky paličky a nohavice boli na lýtkach príšerne úzke a látka bez štipky elastanu. Veľkosť 38 alebo M je už zase ako na slona. Tak ja neviem, asi mám totálne atypickú a nekonfekčnú postavu alebo čo :) Inak ma už v Zare nezaujalo nič, okrem vecí z novej kolekcie, ale plnú sumu za nich nevysolím :)

Zato v Reservede som ostala veľmi milo prekvapená, do kabínky som odchádzala aspoň s 10 kusmi oblečenia (ale pssst, môže sa iba s piatimi) - šaty, košele, tričká, svetrík... Keby som mohla, určite tam oplieskam oveľa viacej peňazí, ale nakoniec som si vybrala "iba" 3 veci:

1. biele tričko s krátkymi rukávmi, okrúhlym výstrihom vzadu na zapínanie a perličkovou aplikáciou à la golierik okolo krku. Neviem ale, dokedy vydržia tie perličky :/

2. denimovú košeľu, ktorú som už chcela veľmi dlho

3. čipkové (krajkové) biele šaty, tie som tam nemohla nechať, lebo mi sedia ako uliate :) Čo poviete na moje "úlovky", páčia sa vám? :)





Do zbierky lakov mi pribudli ďalšie Stars Enamel od Gabrielly Salvete, tentorát Acquamarina 06 a Azzurro 08. Videla som ich u eM a okamžite som sa zamilovala :)




Tak, pochválila som sa, hehe a nasleduje ešte jedna dôležitá vec. Minule som vám sľúbila rozdávačku, tak je tu :) Najskôr som chcela urobiť jeden balíček, ale keďže sa mi nazbieralo viac vecí, rozhodla som sa obdarovať dve z vás.

V balíčku číslo 1 nájdete:

- Gabriella Salvete Stars Enamel odtieň 04 Mistero Grey plus ďalšie dva laky Gabriella Salvete
- Lavera Hĺbkovo čistiaca maska
- Alverde mini melónové maslo
- Make Up Forever mini červený rúž z Ladyboxu
- sada štetcov z časopisu Marianne - prekvapivo sú celkom dobré
- vzorky Goldwell a Sisley 




Balíček číslo 2 obsahuje:

- Gabriella Salvete Stars Enamel odtieň 01 Lila plus ďalšie dva laky Gabriella Salvete
- Dermacol Love Lips odtieň 06 Láska
- hydratačný krém Mixa z Ladyboxu
- Alverde mini sprchový gel Olive Aloe Vera
- vzorka mojich obľúbených matujúcich papierikov Shiseido
- vzorky Goldwell a Sisley




Podmienky :

1. byť mojím pravidelnýcm čitateľom buď cez GFC alebo cez Facebook, prípadne oboje :) Pridať alebo odobrať sa môžete kedykoľvek.

3. mať korešpondenčnú adresu v Česko-Slovensku

2. nechať pod týmto príspevkom komentár s vašou mailovou adresou a budem rada, ak mi napíšete, čo vás v poslednom čase potešilo, čo sa vám na mojom blogu páči alebo nepáči, prípadne pridajte tip na vašu letnú vychytávku :) Ak sa vám nič písať nechce, postačí aj mailová adresa.

Ak vás zaujal niektorý konkrétny balíček, môžete pripísať, o ktorý by ste mali záujem, resp. v akom poradí by ste ich uprednostnili.

Súťaž ukončím 31.7.

Vopred ďakujem všetkým zúčastneným a budem sa veľmi tešiť na vyhodnotenie! :)





27 komentárov:

  1. potesila by ma kopka c.2 :) Sledujem zatial kratko, ale najviac "zeriem" tvoje food posty :)
    viacstylu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sikovnica na nakupoch....ja som ulovila v H&M oranzovo-modro-biele maxi saty...a INTIMISSIMI som asi vyrabovala...pojdu so mnou na dovcu...balicek č.2 sa mi paci...ingrid.lupova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach, ty šaty jsou nádherné.. tento styl se mi moc líbí, ale já si je bohužel dovolit nemůžu, tak se budu jenom kochat;)
    jinak by se mi více zamlouval druhý balíček, ale samozřejmě nedohrdnu ani tím prvním ;)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem romy page,, nadherne baličky mne sa páči ten 2.balik kde sa nachádza aj balzam na pery :))
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky se přidávám k fanynkám krajkových šatů. Tvoje fanynka jsem už nějaký ten týden, doslova jsem se namotala na deli posty a ty kosmetické mám taky ráda, proto se tu cítím jako ryba ve vodě:)
    tuttobenecz@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hej jako! Už jsem ti sem psala ráno a nevidím to tu, jak to? Spiknutí strojů, nebo jsi mě smazala? :D

    Tak pro pořádek ještě jednou. Sleduju a ráda tě čtu už dávno, máš moc hezký nákup a radost mi dělají léto, cestování a hudební festivaly. :)

    50.shades.of.anana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rpattz2498@gmail.com

    Radosť mi neskutočnú spravily výpredaje (no jo, som shopaholik) a blížiaca sa dovolenka :-)
    Mimochodom krásny blog, idem ho už aj čeknút celý.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem, sledujem a najradšej vždy tvoje "koláčové" príspevky...ako ja vždy pri nich trpím:D Balíček č. 1 sa mi pozdáva. A šatočky sú úplne krásne.
    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak do tejto rozdavacky sa zapojim a viac sa mi paci balicek 1. na tvoj blog ma prilakali hlavne recepty, ale samozrejme kozmeticke posty su tiez kvalitne. sledujem ako Bashi, barbora.kollarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, krásné nákupy Margitko, bílé šatičky jsou krásné a jeansovou košili už taky potřebuji novou-ta moje nejoblíbenější se už na mě za chvíli začne rozpadat :-D...Každopádně s Tebou souhlasím, někdy se vejdu v pohodě do S a většinou do 36 a někdy nechápu to M - připadá mi, že ty věcičky jsou šité na jinou věkovou kategorii - i přesto že jsme třicátnice štíhlé !)...
    Krásná rozdávačka a tak se s radostí přidám :-). Tvůj blog jsem objevila nedávno a do teď nechápu jak to, že tak pozdě...Jsi sympatická ženská, navíc můj ročník, což je hódně povzbuzující a máme podobný vkus, takže mě se tady líbí všecko! Kdybych si mohla vymýšlet, přála bych si balíček č. 2, protože z jedničky už spoustu věcí mám !-)...
    Tvoj fanúšik eM emeverydaylife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. na tvém blogu se mi líbí samozřejmě recepty, kterými se nechávám inspirovat ;)


    Balíček by se mi líbil číslo jedna.

    mail: stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. práve som objavila tvoj blog a na prvý dojem sa mi veľmi páči,chystala som si ťa pridať aj bez súťaže, ale keď už,tak už skúsim šťastie :) veľmi sa mi páči ten prvý balíček a hlavne tie štetce! :) za letnú vychytávku považujem farebné neónové nechty a opálenú pokožku :)
    veo.baginova@gmail.com

    www.veolittlealien.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sleduju přes gfc :)
    2.cena
    líbí se mi recepty a vzhled - neb fialová je moje oblíbená :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milá Lenočka, mne by sa páčil balíček č. 1 a sledujem Ťa cez GFC aj FB.
    Páčia sa mi samozrejme Tvoje úžasné recepty, ale tiež Tvoja mini záhradka na terase a Tvoj úžasný BIO prístup ku kozmetike i všetkému v živote!
    juliana.ponikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja som si ta pridala na zaklade odporucania julky ponikovej :) rada si totiz necham poradit a inspirovat. zuzana.priwitzer@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tedy první balíček je super díky rtěnce MUFE. fx80010@gmail.com
    Martina Elegant40

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Me se hrozne libi ty saty. Jsou takove uplejsi?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tie šatočky sú nádherné. Vieš že ja nie som na šaty ale tieto sú úplne fantastické:) veru bolo by hriech ich tam nechať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na tvoj a blog emeverydaylife chodím oddychovať a vždy odchádzam z úsmevom. Snáď zo všetkých Vašich príspevkov vyžaruje taká akási pohoda, takže meniť by som asi nič nemenila. Šatičky sa mi veľmi páčia a z Českej sa veru bez nákupu mne ani odísť nedá, najhoršie je to v sezóne výpredajov, je tam totiž veľké množstvo obchodov, ktoré mám rada na jednej kope:))) Veľmi rada sa zapojím aj do GA. Balíčky sú krásne oba, to bolo asi jedno, z každého už niečo mám a niečo nemám. Sledujem ako Ela a mail je alliknowaboutcosmetics@gmail.com Pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Lenocka, aj ja sa xcem zapojit :-) Ako som ti pisala, najradsej mam tvoju starostlivost o tvar, vlasy a boj s celulitidou alebo tvoje recenzie. :) Noze este prihod dake sikovne cviky. :) Alebo tvoj recept na cuketovo-paradajkovu omacku na cestovinky. :)
    n.hepnerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Juu, bol by hriech nezapojiť sa pri tak krásnych cenách :-) Síce som tvoj skvelý blog objavila len pár minút dozadu, ale tvoj spôsob písania a malé nenápadné vtipné poznámky ma strašne bavia, takže určite tu nie som naposledy. Myslím, že už je jasné ktorý blog budem teraz dosť často navštevovať. Som veľmi zvedavá čo všetko tu máš, takže čakaj hromadu komentárov od môjho skromného JA.

    mailík: sueandcolours@gmail.com
    a ak si teda smiem vybrať, tak balíček číslo 1 ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahoj, tvůj blog jsem objevila vlastně víceméně náhodou a jsem za to ráda, protože na první obkouknutí se mi moc líbí, ale musím to tady ještě důkladně prolustrovat :)))

    Oba balíčky jsou moc krásné, ale kdyby se na mě usmálo štěstíčko, tak bych o něco víc preferovala dvojku :)

    svetpodles@seznam.cz
    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Skúsim šťastie;) lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Musím říct, že ty šaty jsou božské! A laky na nehty od GS jsou bezkonkurenční.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  25. takisto skusim šťastie :-),ak by som si mohla vybrat,tak baliček č.2, ale radost by spravil aj 1. gabika1904@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sledujem ťa pod menom Petra Fejová
    petra.fejova@gmail.com
    Laky od GS sú dokonalé. Práve mám na nechtoch ten čo sa nachádza v balíčku číslo dva a nemôžem sa naň vynadívať.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. wou, tie saty su nadherne. do reserved zabludim fakt malokedy, ale asi to pri najblizsej prileitosti zmenim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)