streda, 31. júla 2013

TAG: Jedno slovo



Tento tag je veľmi milý a jednoduchý, zaberie nanajvýš pár minút, takže neváhajte a pridajte sa :)


Tvoje vlasy? Lesklé


Obľúbená vec? Mastercard


Sen z minulej noci?
More


Obľúbené pitie? Voda


Vysnívané auto? Fantomasove





Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš? Spálňa


Tvoj strach? Tma


Aká by si chcela byť o 10 rokov? Naplnená


S kým si strávila včerajší večer? S partnerom


Čo niesi? Cynik


Posledné, čo si robila? Večerala




Čo máš na sebe? Pyžamo


Tvoja obľúbená kniha? Jedna?


Posledné, čo si jedla?
Chlieb


Tvoj život? Premenlivý


Tvoja nálada? Skvelá


Tvoje leto? Pracovné


Kedy si sa naposledy smiala? Teraz


Najobľúbenejšia víkendová činnosť?
Výlet


Tvoj počítač? Minibook


Pivo? Kelt


Zima?
Lyže


Dovolenka? Paráda


Na tvojej posteli? Pohoda


Láska? Zdieľanie


:)



12 komentárov:

  1. Obrazová príloha ma pobavila:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) ďakujem, aj mňa keď som to tam dávala :D

      Odstrániť
  2. Oblíbená věc a auto mě pobavily, stejně tak i obrázky, palec nahoru! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, po tom aute túžim odmalička, síce nie je najkrajšie (mohlo by napr. vyzerať ako MINI Cooper), ale lieta, takže je naj :D

      Odstrániť
  3. Moc pěkná rychlovka Margitko :-), ta Mastercard mě hodně pobavila - souhlasím :-) ještě kdyby tak byla bezedná...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že platobná karta nie je len moja obľúbená vecička :))

      Odstrániť
  4. Rychlé, vtipné:) S obrázky souhlasím s předchozími kometáři.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ta Mastercard mě taktéž pobavila :) A vůbec tenhle TAG se mi moc líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kedže ma tvoj tag veľmi pobavil tak tu máš ten môj :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/2013/08/tag-jedno-slovo.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)