piatok, 19. júla 2013

TAG: 15 divných vecí o mne


A zase raz jeden tag, ktorý ma zaujal a pobavil na iných blogoch, tak som sa rozhodla aj ja prispieť do blogerského sveta svojimi odpoveďami :) Budem rada, ak sa pridajú ďalšie blogokamošky :)

1. Aká je tvoja prezývka, ktorú používa tvoja rodina? 

Prezývky som vám už vytrúbila v úvodnom slove o sebe, ale ešte by sa zopár určite našlo. Rodina ma prezývkami nevolá, ale kamaráti a kolegovia mi vždy čosi prišili. Napr. na strednej škole ma spolužiaci volali Kurča (skratka od Kuriatko - tak ma začal volať inštruktor na lyžiarskom výcviku). Ďalšia prezývka odvodená od bývalého zamestnania bola Pupa alebo Pupka. Najkrajšie prezývky mi však dáva môj priateľ - tie ale neprezradím, je a aj ostane to iba medzi nami dvoma :)

2. Aký máš zlozvyk?

Ožužlávam si nechty a nechtovú kožtičku (dúfam, že vás to veľmi nepobúrilo). Často si nevyberám vlasy z hrebeňa. Natáčam si prameň vlasov na prst. A nezatváram sprchové gely (vraj sa tým skracuje ich expiračná doba). 


https://www.keepcalm-o-matic.co.uk/product/poster/i-am-not-weird-but-i-am-limited-edition/


3. Máš nejakú fóbiu? 

Neznášam hmyz. Kľudne ku mne dajte hada, ale stonožky, ucholaky, všelijaké larvy a kukly - to je niečo, čo nemôžem ani vidieť, nieto ešte chytať do rúk. Paradoxne najmenej zo všetkého hmyzu mi vadia pavúky. Dokonca ani motýle nemusím - vadí mi ich tučné larvovité telo :)) Jediné čo beriem na milosť sú včielky - mám rada med, a lienky - tie sú celkom milé (ale nie zospodu). Okrem toho som klaustrofobik - neznášam malé uzavreté priestory a nedokážem spať medzi stenou a niekým - mám pocit, že sa dusím, že sa stena pohne a zatlačí ma :D 


http://www.troll.me/2012/10/23/futurama-fry/not-sure-if-i-am-weird-or-u-are/


4. Akú pesničku si najradšej spievaš?

Najradšej? Ja si spievam takmer stále. Čokoľvek počujem, si súčasne pohmkávam. Spievam si aj v kúpeľni (susedia dolu musia mať radosť, cez stúpačky počuť všetko), aj na WC, pri varení, dokonca práve teraz pri písaní si mrmlem spolu s Britney Spears Toxic (nie, nemám rada Britney). Niektoré pesničky sú také chytľavé, že napriek tomu, že sa mi nepáčia, ostanú mi v hlave ešte dlho po skončení, a tak som schopná si spievať aj úplné desné (s)hity, trebárs od Miroslava Martina a Drahomíry Masarykovej, dua Katka a Jindra, Double J Ona je pekná ná ná ná a podobné hudobné perly :)




5. Čo ťa dokáže vytočiť?

Ehm, hocičo, niekedy som dosť nervák :) Napr. dnes ma vytočilo, že mi v práci zmizla moja obľúbená lyžička s opičkou a hneď nato ma rozzúrila nespláchnutá toaleta. V tej chvíli som mala chuť letieť k pc a napísať mail milým kolegyniam, že to tlačítko, ktoré sa nachádza nad doskou, slúži po stlačení na odstránenie obsahu misy, na ktorý naozaj nikto nie je zvedavý.

6. Povedz jednu vec, ktorú robíš, keď si nervózna.

Nechty - viď otázka č. 2.

7. Na ktorej strane postele spíš? 

Na pravej. Lebo priateľ spáva na pravom boku a musí ma pri spaní stískať. Inak mi to je v podstate jedno, pokiaľ mám stenu za hlavou :))

8. Aké pitie si objednávaš v reštaurácii/v bare?

Teraz v lete väčšinou kofolu, ale mám rada aj citrónový radler alebo mojito a zázvorový tonic. Na tom ale nie je predpokladám nič divné.

9. Aký bol tvoj prvý plyšák a ako sa volal?

Tak ďaleko mi pamäť nesiaha (šak som už nejaká stará korčula), ale na fotkách, kde mám 1 rok, je pri mne veľký ružový medveď. Nikdy som nemala k plyšákom vzťah, takže mená po mne nechcite. Mala som ale zopár medveďov a nejakých mončičákov samozrejme tiež (ale nie toho s monoklami, ten bol hnusný). So sestrou sme mali v obľube bábiky, ktorým sme dávali kadejaké podivné mená, ktoré sme niekde počuli, napr. Africká slaninka, Zimomriavka-kožuch, Šéfko (to bola taká holá blonďavá černoška), Bohdan Warchal, Marcel drží sa na nohách, a podobne :)

10. Aké kozmetické pravidlo doporučuješ a sama (ne)dodržuješ?

Táto otázka tuším v pôvodnom znení mala "nedodržuješ", ale ja všetko čo odporúčam aj dodržiavam :) Takže:
- odličovať a jemne čistiť
- dopriavať si kozmetiku a samozrejme aj stravu bohatú na antioxidanty (vitamín C!)
- jemne exfoliovať
- hydratovať, hydratovať, hydratovať (a staré známe Leninove "Učiť sa, učiť sa, učiť sa" čiže čítať o novinkách, študovať zloženia, zaujímať sa o to, čo na seba dávam)
- nepreháňať to s množstvami.

11.  Akým smerom stojíš v sprche?

Sprchu nemáme, takže väčšinou sedím alebo čupím vo vani. Otočená smerom k sprcháčom a šampónom, to dá rozum :)

12. Dokážeš niečo zvláštne so svojím telom?

Čo ja viem.. snáď nejaké prvky z tribalu (osmičky, shimmy, maya, body wave), inak asi nič špeciálne.

13. Ktoré je tvoje naj nezdravé jedlo? 

Mmmm... všetko... sladké, slané, vyprážané... tak, utrela som slinu a snívam ďalej :)
 
14.Akú frázu najčastejšie používaš?

Asi - ty kokos :)

15. V čom spíš?
 
V nočnej košeli. Pri spaní musím mať holé nohy a spodnú polovicu tela, nohy musím mať možnosť vystrčiť na perinu (preto neznášam taliansky spôsob ustielania postelí, kde som sa cítila ako vo zveráku), žiadne ponožky, proste nohy musia dýchať (a občas aj zadok hihi). Samozrejme, gombíky na obliečke MUSIA byť pri nohách a vankúš mám rada čo najmenší, niekedy ho dokonca vyšmarím a spím bez.

Tak, čo myslíte, som dostatočne divná? :)



21 komentárov:

  1. Super tag :D celkem jsem se u čtení pobavila. Sprcháče taky nezavírám a vůbec jsem si nemyslela že jim to škodí :D skvělý blog, jsem nová followerka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, rada som pobavila :)) a vďaka aj za sledovanie.

      Odstrániť
  2. ked si odmyslim to ozuzlavanie a nevyberanie vlasov z hrebena, je to celkom v pohode :D kedysi som s nechtovou kozickou robila to iste a dokazala som si ju do krvi odtrhnut a potom sa mi to aj dva tyzdne hojilo, ble. a ty kokos pouzivam najcastejsie aj ja! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedysi som hrýzla ako divná, teraz už len žužlám alebo jemne hryzkám, t.j. nie až do krvi :D No my sme teda dvojka :D

      Odstrániť
  3. gombiky na obliečke musim aj ja vždy otočiť k nohám ale už sa mi stalo že sa mi nechcelo ju otačať :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to by som musela myť extrémne unavená, aby sa mi nechcelo ju otáčať :D

      Odstrániť
    2. Já to taky tak musím mít..za všech okolností :D

      Odstrániť
  4. Super, docela mě pobavilo to o těch beruškách :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je dokonalý TAG.. Zasmiala som sa tak dobre, ako už dávno nie.. S tými gombíkmi na perine to mám rovnako O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, som rada, že si sa zasmiala, smiech je dôležitý :) Tie gombíky sú sranda, môj priateľ kľudne zaspí akokoľvek, dokonca aj tak, že mu polovica paplóna trčí z obliečky. To ja nemôžem, niekedy si to ešte aj potme štelujem do úplnej dokonalosti, inak by som asi nezaspala :))

      Odstrániť
    2. No, vidím, že je nás tu takých viac :))

      Odstrániť
  6. ani nie, už sme si zvykli;);)..................bazinga:DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už si asi aj horšie veci u mňa zažila, či? :D

      Odstrániť
    2. :D hmmmm čo ti ja viem...asi nie:) všetko je zatiaľ v rámci mojej normy:D

      Odstrániť
  7. tag som si spravila aj ja na mojom blogu, môžeš si pozrieť :) http://julietandnicol.blogspot.sk/
    a tvoje odpovede ma naozaj pobavili ! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)