utorok, 9. júla 2013

Ľadová káva a samé dobré správy :)


Tak, po dnešnom hektickom dni a behaní v horúčave (prišla som asi o pol roka života a minimálne liter vody) si konečne najedená (rýchle špagety s rukolovým pestom) v kľude sadám k počítaču, aby som tu všetko zo seba vysypala :)

Po prvé - tip na osviežujúcu ľadovú kávu. Máte radi kávu? Máte radi zmrzlinu? A najradšej všetko dokopy? Tak si skúste pripraviť túto osviežujúcu lahôdku. 




Potrebujeme (pre dve osoby):

4 kopčeky vanilkovej zmrzliny
1 vaničku ľadu 
2 dl mlieka
javorový sirup alebo trstinový cukor na dosladenie (nie je nutné)
dvojité espresso

Do nádoby mixéra, ktorý má funkciu drvenia ľadu, dáme všetky ingrediencie a chvíľu mixujeme. Ak dáte ľad až nakoniec, budete mať v pohári viac ľadovej drte (niečo ako granitu) a na vrchu penu. Ja som ho dala tentokrát ako prvú ingredienciu do mixéra, takže mi vznikla iba ľadová pena. Obom nám to s priateľom veľmi chutí a robievame si to vo veľkých horúčavách dosť často :) Ak chcete ešte kalorickejšiu bombu :D, môžete si na vrch dať ešte šľahačku a posypať čokoládou alebo poliať nejakým sirupom (karamelovým, orieškovým...) Recept sme odkukali v našej obľúbenej kaviarni Gloria Jean's Coffee, ktorú už bohužiaľ zrušili, tak aspoň takto si na ňu zaspomíname.

Po druhé - konečne som si bola na pošte vyzdvihnúť výhru od justforfun. Veeeeľmi ma potešila (veď ja som v živote nič nevyhrala (teda až na nejakú tombolu)!) a všetky produkty s radosťou využijem :) Lucka, ďakujem veľmi pekne, aj za milú správičku! :) :-*


Peniažky boli ešte dva, ale už som ich zjedla :)

Po tretie - konečne sa mi na balkóne začali červenať paradajky. Tak ma to potešilo, že to musím sem dať :)) Túto malú potvorku som už zjedla, bola výborná, sladučká, presne taká, aké majú byť paradajky vypestované na vzduchu a slnku :)




Po štvrté - toto je najlepšia správa dňa, teda aspoň pre mňa. Od zajtra nastupujem do práce! Po pol roku! Už som sa dostatočne zrelaxovala, tak je na čase zase začať makať a zarábať peniažky :) Jeeej! Čo z toho vyplýva? Že zase budem mať čo utrácať :D Len dúfam, že pracovné povinnosti nijako neovplyvnia moje prispievanie na blog.

No a po piate a posledné - oznamujem, že čoskoro sa môžete tešiť na giveaway (ako sorry, ale fakt to slovo neznášam :D) rozdávanie darčekov! Už mám cca rozmyslené, čo to bude, a myslím, že sa vám to bude páčiť :) Tak sledujte môj blog a dozviete sa viac. Chcela som to urobiť pri príležitosti 50 odberateľov cez GFC, ale možno to bude skôr, možno neskôr, nechajte sa prekvapiť :)

Prajem krásne leto a krásny deň! :)





30 komentárov:

  1. Tak to Ti Margitko gratuluji k dobrým zprávám a práci. Ať se Ti daří. Jé, ledovou kávu si udělám hned jak příjdu domů :), já dávám jen šlehačku, jinak ji vyrábím stejně - mám strašně ráda přesně tu zmrzlinku co máš vyfocenou :-D....a gratuluju k výhře, tak to já si neuvědomila, že jsi vyhrála to samé :-). Tak to budeme vesele testovat, co. A Tvoje výpěstky jsou teda výstavní :). Krásný zbytek dne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem Marcelka :) Ľadová káva v lete musí byť :) a tá zmrzlina je jedna z mála, čo obsahuje naozajstnú smotanu :) Joo budeme testovať výhru! Aj tebe krásny zbytok dňa :)

      Odstrániť
  2. Noblissima su tie najlepsie zmrzky na svete, lepsie jako Carte d´or, aspoň podla mna, ja som sa včera napchavala karamelovou a Crema di mascarpone, to je nieco! Leni, ja som hned vedela, ze mas pracu, este som len citala nazov prispevku :-) Juuuj, konecne, tesim sa s tebou! Tak teraz uz tak skoro nezavitas do Ke :-/ Aj my sme včera viazali paradajky, za 2 tyzdne, co sme tu neboli, hotova dzungla v zahrade a rastliny obtazkane paradajkami, len este zelenymi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som tiež videla v Lidli, nabudúce skúsime :) Ďakujeeem, aj ja sa teším :) No, fakt netuším, kedy prídem do KE. Aj ja mám kopu zelených, a zopár už je žltých a veľmi málo červených :) Ale ja mám malinké balkónové cherry, ani viazať ich netreba.

      Odstrániť
  3. Hned by som si tu kavu išla spraviť len keby mam doma zmrzlinu :)) ja tiež nemsuím to slovo giveaway tak použivam aj súťaž neviem čoby sa dalo ešte vymyslieť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup do Lidla po zmrzku :)) Noo, rozdávačka, darovačka, aj súťaž.. hocičo, len nie to slovo na G :D

      Odstrániť
  4. aj mne by celkom bodol taky pol rocny oddych:) samozrejme ale k novej praci blahozelam a tiez aj k vyhre! ach, paradajky, nie je nad doma vypestovane! a na rozdavacku som zvedava:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja si to neviem vynachváliť :) Veľmi mi to pomohlo psychicky aj zdravotne. Len už sa míňajú financie, tak treba opäť nastúpiť do pracovného kolotoča :) Veru, niet nad domáce bio paradajky. Aj ja sama som zvedavá :))

      Odstrániť
  5. téda to si mi ale udělala chuť na ledovou kávu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluju k smaým dobrým zprávám, a díky za tip na super letní kafe. A zmrzlina z Lidlu je jedna z nejlepších, co se dají běžně koupit. Taky je ráda kupuju a podíl smetany je v nich vážně znát!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne tutti a niet začo :) Presne to si myslím aj ja, síce nejaké to éčko sa tam nájde, ale stále menej ako v iných zmrzkách, čo obsahujú navyše kadajaké sajrajty a smotanu ani len nevideli.

      Odstrániť
  7. Milujem Noblissima zrmzliny, hlavne čokoládovú a orieškovú, naposledy som mala aj capuccino a bolo tiež fajn:) Gratulujem k výhre, k paradajkám (viem ako ich miluješ) a k práci samozrejme:)) Bol to naozaj úspešný deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Orieškovú som ešte nevidela, iba orechovú a ani cappuccino, to musím skontrolovať :)) A ďakujem zlatko :)) O práci dám vediet in private :)

      Odstrániť
    2. hej myslela som orechovú - t.j. vlasšké orechy:) cappuccino som kúpila v rakúskom Lidli. Tam majú príchute, ktoré u nás nedostať a samozrejme sú aj lacnejšie:)
      ouky douky, už sa teším:)

      Odstrániť
    3. No klasika, u nás je ten sortiment vždy užší.. a všetko drahšie, vrrr.

      Odstrániť
  8. Leni, to su ozaj mile pozitivne spravy :-)gabika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow a aka robota? to sa moc tesim stebou, robota je vzdy super vec potom si clovek moze dovolit kupovat same super veci :)

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Práca je podobná, ako v bývalej firme, ale nie s kozmetikou :) nechcem písať konkrétne čo. Idem kuk k tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Margarétka/Lenka gratulujem predovšetkým k práci :D tiež nastupujem od septembra :D uži si výhru, som rada, že sa šťastie usmialo na teba, tvoj blog mám obzvlášť rada ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej Luci ďakujem za gratuláciu aj pochvalu hihi, a aj ja tebe gratulujem k práci, super, tak ešte si užiješ leto aspoň :)

      Odstrániť
  12. ta káva vypadá lahodně a moc se mi líbí sklenice, ve které ji máš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj dnes sme si robili :)) Pohár je z dvojitého skla, takže udržuje teplotu, a je z Lidlu tiež :)

      Odstrániť
  13. super recept, skoda, ze nanpozeram teraz:), hend by som si dala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak aspoň máš inšpiráciu nabudúce :)

      Odstrániť
  14. To je super, ďakujem za odkaz na tvoju verziu. Instantnú kávu tiež neuznávam, preto som bola sklamaná keď som našla na internete recept práve s instantnou kávou.. Skúsim ju dnes urobiť podľa teba, určite bude lepšia.. :-)

    Ešte raz vďaka za tip.
    S pozdravom Zuzana Stanko, autorka blogu Sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, dúfam, že bude chutiť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)