pondelok, 1. júla 2013

Dúhový TAG a kecanie okolo toho


Zrejme s krížikom po funuse, lebo tento tag robil už asi každý, ale čo ja pre tú Annu neurobím :P... dostala som štafetu a navyše som si mala k písaniu pustiť toto :D (pozor, pustite si len na vlastnú zodpovednosť, neručím za následky):




Tak najskôr malá rekapitulácia - aké to má vlastne dúha farby? Jednu som si cvakla:





No, síce z tejto fotky to veľmi poznať nejde, ale niekde tam sú, takže:

ČERVENÁ:

Samozrejme, vybrať jeden produkt pre danú farbu je pre takú nerozhodnú osobu ako som ja úplne nepredstaviteľné, takže ich bude viac, ale nenahneváte sa, že nie? :)

Vybrala som jeden z momentálne trendy rúžov Rimmel Lasting Finish by Kate Moss odtieň 01 a prečo? Pretože je to tmavá klasická červená, ktorá pristane každému farebnému typu, večer vyzerá nádherne sýto nanesená, na denné nosenie stačí pery jemne "poťupkať" :) Má skvelú výdrž a naozaj intenzívnu pigmentáciu, navyše nestojí majland a vedeli ste, že je to perfektný dupe pre Russian Red od MAC?

Ďalším červeným obľúbencom je lak na pery od YSL Rouge Pur Couture Vernis à Lèvres Glossy Stain odtieň 10 Rouge Filtre. Tento lak je niečím medzi leskom a fixou na pery, prvá vrstva pery jemne zafarbí, druhá dodá lesk. Absolútne nevysušuje a nelepí. Môj odtieň je ideálna letná svieža červená farba, výdrž je vynikajúca! Niet čo dodať, treba vyskúšať. Keby neboli také drahé, kúpila by som si určite x ďalších :)

Náušnice lienky som dostala od priateľa a mám ich veľmi rada :) Ešte tam mám anjelika, ktorých mám celkom slušnú zbierku a vosk do aromalampy od Yankee Candle Mandarin Cranberry. Väčšinou dávam prednosť sladkým vanilkovým vôňam, ale z ovocných práve brusnicové zbožňujem.




ORANŽOVÁ:

Z oranžovej farby som vybrala čistiaci gél z mojej obľúbenej sady s vitamínom C od Avalon Organics, o ktorej som už písala tu. Príjemný gel s pomarančovou vôňou jemne pení, veľmi dobre odlíči a vyčistí, nevysušuje a je ideálnym spoločníkom na leto.




ŽLTÁ:

Vybrať zástupcu žltej farby bol trochu problém, pretože žltými prípravkami na pleť či telo moje zásoby vôbec neoplývajú. Zvolila som krém na ruky od Yves Rocher z limitovanej vianočnej edície citrón & vanilka. Krém som dostala od kamarátky spolu s tekutým mydlom. Značku YR neobľubujem, ale tento krém slušne hydratuje a navyše má pre mňa jednu významnú vlastnosť - vonia ako moje obľúbené citrónové muffiny :) takže si ho šetrím a používam iba občasne, keď mám chuť svoje ruky rozmaznať touto príjemnou vôňou. Škoda, že to bola limitka, ale snáď ju YR ešte zopakuje.

Citrón na fotke musí byť! :D A Vanilla Cupcake vosk do aromalampy.




ZELENÁ:

Za zeleného protagonistu som zvolila micelárnu vodu Corine de Farme, o ktorej ste sa už mohli dočítať v tomto článku. Má podobné odličovacie vlastnosti ako Mixa a používam ju ako náhradu za Biodermu Sensibio. Síce odlíčenie očí nie je také expresne rýchle ako v prípade Biodermy, ale stále lepšie ako u iných micelárok.

Okrem micelárky na fotke nemôže chýbať jedna z mojich obľúbených líceniek od Alverde, ktorá nie a nie sa minúť :) a tiež anticelulitídový olej, ktorý som si veľmi obľúbila a používam ho každý deň. Náušnice, ktoré vyzerajú, akoby v nich bola zelená voda, mám od sestry a hodia sa mi k očiam :)




MODRÁ A INDIGO:

Mám rada všetky farby, ale modrá je môj absolútny favorit, asi som bola v minulom živote námorník :). O mojom najobľúbenejšom make-upe Shiseido Sun Protection Liquid Foundation ste už určite počuli alebo čítali u mňa na blogu). Síce tá farba je skôr tyrkysová, ale nevadí :)

Čo sa týka indigovej farby, mám nových favoritov - šampón a balzam od Avalon Organics, ktorým chcem venovať samostatnú podrobnejšiu recenziu.

No a keď sme pri modrej farbe, nedalo sa nevynechať bieliacie prúžky na zuby Crest Whitestripes. Používam ich z času na čas, keď mám pocit, že zase začínam mať zažltnuté zuby od kávy/čaju, takže mi vydržia veľmi dlho. Pozor, ak máte vlastnú sklovinu žltšiu, ako aj ja, žiarivo biele zuby nikdy mať nebudete, ale výrazne belšie určite áno.

Na fotku sa mi ešte priplietla maskara Rocket Volum' Express od Maybelline a podklad pod očné tiene Too Faced Shadow Insurance, s ktorým tiene držia ako pribité. Používam ho iba občas, takže ani nemám šancu ho minúť :)




FIALOVÁ:

Fialový krém od Original Atok Acai-červené víno patrí medzi stálice v mojej kozmetickej výbave. Úžasne hydratuje, pleť zanecháva vláčnu a hebkú,  príjemne prírodne vonia a je bio, môžeme niečo viac od krému chcieť? Navyše vďaka obsahu acai a výťažkom z hrozna je plný dôležitých antioxidantov, ktoré sú hlavne v lete pre pleť absolútne nevyhnutné.

Očný tieň Pupa Ombretto Cotto Trio Luminys odtieň 02 vytvára krásny kontrast s mojimi zelenými očami. Pupa, čo sa týka výdrže, pigmentácie a konzistencie má bez debaty jedny z najlepších tieňov na trhu vôbec.

Lak na nechty Rimmel Lycra Pro odtieň 312 Ultra Violet je nádherná letná pastelová fialka :)




No a aby ostatné farby neboli smutné, tak pridávam ešte:

RUŽOVÁ:

O maskare Cosmagic Exte Bomber som už písala tu.

Depilačné voskové pásiky Peel Rose kúpite bežne v drogérii a sú pre mňa príjemným prekvapením. Pásiky Veet mi spôsobovali alergické reakcie a miestami doslova spiekli kožu, takže som sa veľmi obávala vyskúšať tieto, ale žiadny horor sa nekonal a depilujú (teda skôr epilujú, nie?) veľmi dobre.

No a lak na pery Dior je niečo, čo používam už roky. Drží ako prilepený a farba je nádherná, nádherná, nádherná. Bohužiaľ tento odtieň 464 už nie je v ponuke.




HNEDÁ, ČIERNA, VIACFAREBNÁ...

Z farieb, ktoré ostali musím spomenúť mojú milovanú tmavohnedú farbu na vlasy Khadi. Čierno čierny očný tieň s trblietkami Collistar, ktorý už čosi zažil, ale stále je ho dosť. Sypký púder Chanel (môj top of the tops). Shiseido Super Exfoliating Disc, po ktorom mám pleť takú hladkú, akoby ani nebola moja.

A ešte jedno varovanie - ak nechcete mať kožu vysušenú ako stará korytnačka, NEKUPUJTE si sprcháč Balea. Navyše vonia ako tekuté bonpary a má šialene modrú farbu. Za mňa veľké NIE.




Tak, hádam som vás týmto traktátom úplne neunudila :) A ak by sa niekto ešte chcel pridať, rada si prečítam :)





22 komentárov:

  1. Ja mám presne túto Baleu a za mňa áno:))) Nehovorím, že je super hydratačný, ale ani som nebola vysušená. Taká stredná cesta pre mňa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som sušienka, takže ee :(

      Odstrániť
    2. No veď jasné, každá sme iná a máme iné požiadavky...to som len urobila takú pripomienku zo strany takej normálnej pokožky:)

      Odstrániť
    3. Áno, chápem ako to myslíš a keby sme všetci boli rovnakí, určite by na svete nebolo toľko druhov kozmetiky :D

      Odstrániť
  2. Super! :) Hezky jsem si početla a jdu si udělat citronové muffiny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, my sme mali minulý týždeň a zmizli akoby ich zmietol hurikán.

      Odstrániť
    2. A jak je děláš, jestli se můžu zeptat?

      Odstrániť
    3. Jasné, mám tu recept http://frammentidellavita.blogspot.cz/2013/04/citronove-muffiny.html

      Odstrániť
    4. Super, díky. Btw právě jsem si pustila Dejvida a nemůžu to vyhnat z hlavy. :(

      Odstrániť
    5. Chápem, je to poriadny šroub do hlavy :))

      Odstrániť
  3. Tento tag je super, taky ho už mám za sebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Njn, nie je to veru žiadna novinka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujaly mě věci od Avalon Cosmetics, děkuji za rozšíření obzorů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzera to vazne krasne takto farebne :) inak tiez ma najvia zaujali avalon vyrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé to je moc hezká duha, vyhrála sis s barvičkami krásně, barevný podklad i doplňky. Vidím, že asi u žádné ženy nehrozí, že by měla málo červených věcí :-) a ta YSL tomu dodá punc luxusu - moc pěkně jsi to namíchala...Zaujalo mě to Alverde na celulitidu někde jsem četla, že prý nevoní a lepí, ale chtěla bych ho zkusit nebo něco od Saloosu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och ďakujem, od teba ako znalkyne umenia ma to obzvlášť teší! :) Alverde na celulitídu je úplne super! Možno predtým bolo niečo iné, ale tento olej vôbec nelepí, krásne sa vsiakne, a pre mňa vonia nádherne - čerstvý rozmarín s citrónovou šťavou, a do toho niečo sladké... Aj môjmu chlapovi vonia, a ten má veru luxusný noštek :D plus k tomu sprchový peeling ako doplnok je tiež fajn. Ja už nutne musím do DMky po ďalšie balenie :) Inak aj ten Saloos je fajn.

      Odstrániť
  8. pěkné věcičky :) taky se konečně musím do tohoto TAGu pustit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezký článek, moc se mi líbí fotky :-). A děkuji ua sledování mého blogu! :-)

    Můj TAG najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/letni-barvy-duhy-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)