štvrtok 4. júla 2013

Dopĺňanie zásob alebo čo som dnes nakúpila


Konečne som sa dnes vybrala na nákup potrebných vecí, pričom som si dala záväzok, že kúpim len to, čo naozaj potrebujem plus ak budú, laky Gabriella Salvete Stars Enamel, ktoré sú zase v obchodoch. Bohužiaľ v Rossmannovi v Olympii nemali novú kolekciu, tak som si zobrala aspoň 2 laky z pôvodnej limitky - fialový Sapphire a strieborný Mistero Grey. Samozrejme som si nimi musela hneď nalakovať nechty, veď ako inak :) Ospravedlňte prosím zníženú kvalitu môjho lakovania, ja sa tie moje malinké a krátke nechtíky asi nikdy slušne nalakovať nenaučím :)


Fotené na slnku





Fotené vnútri
 






Súrne som potrebovala nový podlak a nadlak, pretože môj obľúbený od Sally Hansen sa blížil ku dnu a zvyšok, čo ostal, úplne stuhol, takže sa nedal použiť. Na radu kamošky (Silvi S. ďakujem!) som si vzala Essence Studio Nails Better Than Gel Nails - Base Sealer a Top Sealer. Dajú sa kúpiť  iba tam, kde majú 2 Essence stojany.






Ako posledný nasledoval sprcháč, ktorý som nutne potrebovala, keďže baleácky Fiji Passionfruit mi žiaľ absolútne nesadol. So značkou Radox mám dobré skúsenosti, tak som si vybrala vanilkovo-zázvorový. Na leto mi nie sú veľmi príjemné sladké sprcháče, ale tento napriek tomu, že je vanilkový, nepôsobí ťažko a lepkavo, vďaka prídavku zázvoru. Veľmi vydarená vôňa :)




Do lekárne som zamierila s malou dušičkou a dúfajúc, že budú mať akciu na Biodermu Sensibio 1+1. Áno, mali, jupíííí, zase mám minimálne na rok vystarané :))




Ďalšie moje kroky smerovali do DMky, kde som mala za úlohu zobrať spotrebované anticelulitídové duo olej+sprchový peeling. Už som ho tu niekoľkokrát ospevovala, ale nemôžem si pomôcť, sú to výborné produkty (a voňavé!) :) Okrem nich som do košíka prihodila aj mini melónové telové maslo, na ktoré som sa nechala zlákať u eM. Je fajn! Pripomína klasické makadamiové (rovnaký základ), ale jemne vonia po žltom melóne. Mňam! :)






No... ale, keďže som bola v Olympii, a z každého obchodu sa na mňa valili obrovské nápisy SLEVY a VÝPRODEJ, nakukla som aj do niekoľkých obchodov s oblečením. Našťastie pre moju peňaženku ma ale takmer nič neohúrilo. Všade samé handry. Paradoxne jediný nákup som uskutočnila v New Yorkeri, ktorý vôbec nemám rada. Ale nemohla som odolať mint farbe tohoto trička. Prosím pekne, to čo je na fotke je zadná strana. Predná je úplne obyčajná hladká. Strih je voľný a veľmi príjemný tenučký materiál.




Ešte ma na prvý pohľad zaujal tento náramok (asi to chcel byť trošku Cruciani štýl), hodí sa takmer ku všetkému :)



No a úplne posledná položka tohto shoppingovania je môj tradičný guilty pleasure - časopis Apetit :D Tentokrát bol aj s nákupnou taškou, tá sa hodí vždy :)



A viete čo, videla som aj Coloramu a Dermacol Love Lips, no odolala som a nekúpila! Som dobrá že? :D





14 komentárov:

  1. No jo, laky jsou koukám doma. :) Já si dneska donesla domů ten neonově růžový z nové kolekce, heč heč. V drogerii na Orlí je mají všechny, tak už tam konečně jdi, když tě tam pořád posílám. :)

    Jinak to triko se mi líbí moc - nebylo i v jiných barvách? V mint vypadám bohužel vyblitě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, našťastie ich mali. Ja by som z tých nových chcela ten tyrkysový, alebo modrý, rozhodnem sa keď ich uvidím naživo :) No, musím tam už veru zájsť konečne :)

      Triko - keď som toto zbadala, už som nič iné okolo nevnímala, ale zdá sa mi, že aj iné farby tam viseli, asi béžové a už neviem :/ Inak bolo dosť zlacnené, z okolo 300 na 179 a pri pokladni ma slečna potešila, že iba 129 :)

      Odstrániť
  2. tie trblietave laky su fakt nadherne ako vesmir mi pripominaju:)) alverde sa v poslednej dobe aj mne pači

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš to, áno presne, hviezdny prach :) Aj mne sa páči.

      Odstrániť
  3. Jé a vypadá to, že i Saphire má v soběty velké třpytky. Ten z první vlny je v sobě nemá. Holky teda to alverde máslo si budu muset taky obstarat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, má! Vyzerá to zaujímavo v tom piesku :) Ja som sa toho masla trochu obávala, tak som si vzala na skúšku to mini balenie (30 Kč), ale som veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  4. v NY som nebola uz vecnost, tiez ho moc neoblubujem, ale tricko vyzera super, aj trihovo aj farbou. inak celkovo fajn nakup, bioderma, alverde!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, najprv som pozerala po šatách, ale nič extra, tak som skončila s tričkom. A ďakujem, aj ja som spokojná :)

      Odstrániť
  5. My se shodneme v mnoha věcech, Biodermu 1 plus 1 zdarma jsem si taky pořídila, essence better than gel nails top sealer miluju, na Stars laky od Gabrielly Salvete se chystám a sprchové gely od Radox jednoduše zbožňuju!

    Krásné nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidím, že si môj človek :) Tie laky sú super, len sa trochu ťažšie odlakovávajú, teraz som to šúchala ako blbec a všade mám glitre :) A ďakujeeem :)

      Odstrániť
  6. Ja sa asi rozplačem, v celom našom meste predávajú Stars enamel len v jednej jedinej drogérii a aj to iba 4 farby. Keď som tam prišla, samozrejme na stojane z chudobných 4 farieb ostali už len 2 a tak som sa musela uspokojiť aspoň s tými.. Inak tie nové odtiene sú dokonalé a budem po nich zase pátrať asi pol roka... :D

    PS: Radox sprcháče ospevuje veľa ľudí, takže aj na tie si robím zálusk až dojdú zásoby..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvoju lakovú story som čítala ;). Neplaaaač, ak by si ich veľmi chcela, tak ti ich kúpim a pošlem, no problem :)

      Odstrániť
  7. Perfektny clanok, som normal neverila, ked som videla svoje meno spomenute :) akoby som bola v tv:D
    tie laky su super, ked bude robotka, dam si ich vazne kupit, alebo ta navstivim :)drzim nadalej palce s tvojim blogom, si sikula. s.s.*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)