pondelok, 24. júna 2013

Víkend :)


Cez víkend sme si ešte užívali krásne slnečné počasie a s priateľom sme sa rozhodli, že si urobíme výlet do našej obľúbenej kaviarne/reštaurácie Café Fara v Klentnici pod Pálavskými vrchmi, kde práve počas uplynulého víkendu prebiehali Jahodové dni. Café Fara sa nachádza v priestoroch bývalej fary, ktorú šikovní ľudia krásne zrekonštruovali do súčasnej štýlovej podoby. Na ich kuchyni je úžasné to, že využívajú vlastné sezónne potraviny, takže sa tam vždy stretnete s novou ponukou a odlišným zaujímavým menu.

Vždy, keď tam sme, nechám sa pohltiť pohodovou atmosférou, nasávam ju každým dychom a úplne zabúdam fotiť, takže fotky akosi nie sú :) Jediných pár fotiek má môj priateľ v mobile, keď ma fotil počas toho, ako som pri vedľajšom stole pozorovala nádherné malé dievčatko :) Takže z toho pochádzajú takéto zamysleno-usmiate fotky:






Keďže mi veľmi chutí tunajšia káva, neodolali sme a jednu plechovku zrnkovej kávy sme si kúpili. Už sa teším, ako ju doma nameliem a pripravím (dúfam rovnako chutné) espresso. Ak sa budete nachádzať v tejto oblasti, určite toto zaujímavé miesto stojí za návštevu. Viac informácií nájdete na http://www.cafefara.cz/. Dá sa tam dokonca aj ubytovať, ja sa chystám, že tam raz prespím :) A na WC majú najkrajšiu splachovaciu nádrž akú som kedy videla :DD




Po výdatnom obede pozostávajúcom zo samých jahodových dobrôt sme sa vybrali do pár kilometrov vzdialeného mesta Mikulov, známeho dobrým vínom, ktoré mi pripadá ako z iného sveta. Mala som tam pocit, akoby som bola v nejakom prímorskom mestečku, slnečné počasie a príjemný vánok tejto ilúzii skvele nahrávali :)

V Mikulove sme strávili príjemné popoludnie, vytrepali sme sa na Svatý kopec a odtiaľ sa kochali výhľadom na mesto.








A čo vy? Dúfam, že ste tiež strávili krásny víkend s milou spoločnosťou a slniečkom :)




12 komentárov:

  1. Leni, na tých fotkách si prekrásna! A ten výhľad je naozaj úžasný, to je skvelé, že tak často chodíte na výlety, musí to aj úžasne posilňovať vzťah :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ďakujem! To možno tým, že sú trocha neostré :D
      Výlety máme samozrejme radi, ale dôležité je, že sme spolu, takže kľudne aj na balkóne alebo na bicykloch po okolí :)

      Odstrániť
  2. ja som čakala, že tú bude aj tá fotka tej splachovacej nádže:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jj, nabudúce nám prosím ťa odfoť tú splachovaciu nádrž :-D
    p.s.: veľmi ti to sekne ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D som vás navnadila čo? :D
      A ďakujem! :)

      Odstrániť
  4. Ty jsi nádherná, nesnáším tě! :D

    Jinak Faru v Klentnici znám, ale moc to tam ráda nemám. Prostředí je nádherné, ale obsluha byla děsivá. Ale je fakt, že už to budou dva roky od poslední návštěvy, asi to tam zase prozkoumám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, tak dík :'(

      Ja som tam bola prvýkrát pred rokom, odvtedy to tam zase dosť pomenili a rozšírili, a na obsluhu sme mali vždy šťastie.

      Odstrániť
  5. Páni ale v tom Mikulově jste měli moc pěkné počasí ^.^
    aspoň, že tak ✌(◕ω◕)✌ Na té fotce ti to moc sluší, což souhlasím s Ann, je deprimující :'333

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno mali sme nádherné počasie, len mňa zase vôbec neopálilo, fňuk :/
      Teda, to sú po dlhom čase fotky, kde sa sama na seba podobám a nevyzerám ako pako, inak väčšinou je to des :) ale ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Teda Margitko, jestli Ty bys chtěla moje nehty - tak já chci vypadat jako Ty :) - jsi tak krásná baba!!!! A tipem na dobré kafíčko či výlet nikdy nepohrdnu, musím se konečně na to Slovensko vydat...Krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaaaaaaaaaaaaa Marci, čo siiii! Ale ďakujem za kompliment! Inak toto je Južná Morava, ale možno aj zo SK dám nejaký tip :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)