piatok, 14. júna 2013

TAG: Nežijem len make-upom


Tak, a je tu TAG. Môj prvý :) Síce už je dosť rozšírený, ale keďže ma TUTTOBENE tagla, dúfam, že si radi prečítate aj pár teplých slov odo mňa :)


Kuk, tu som :)

Občas sa cítim ako čierna ovca, či labuť? Prípadne mimozemšťan :)

 

1. Pozeráš na televíziu? Aký je tvoj obľúbený program, alebo seriál?

 

Pozerám, ale väčšinou nie nejak cielene. Obľúbené programy - ani neviem, či je obľúbený, ale nejak som si zvykla sledovať Prostřeno. Väčšinou žasnem, aké rôzne typy ľudí sa tam stretnú a (ne)dokážu spolu komunikovať, ako "šmejdí" v cudzích domácnostiach a dokážu byť k sebe hnusní, pritom častokrát nevedia o varení základné veci. Inak sledujeme v pondelok Grimma na Coole, The big bang theory (to aj sťahujeme v origináli a na Coole pozeráme s dabingom), práve sme skončili 3.sériu Game of Thrones (vrrrr, zase čakať rok na ďalšiu!) a začali sme 1. sériu Vikings. Z čoho je zrejme jasné, že máme radi historické a fantasy, občas strašidelno-záhadné príbehy. Teraz už veľmi nie, ale dokázala som presedieť hodiny pri Supernatural, Aktoch X, Mestečku Twin Peaks, True Blood, Vampire diaries a podobne.

2. Varíš? Aké je tvoje najobľúbenejšie hlavné jedlo a dezert?

 

Varím. To je snáď zo skladby môjho blogu hneď každému jasné :) Som veľký gurmán, mám rada kvalitné suroviny, priemyslene nespracované a neéčkové potraviny, snažím sa nakupovať sezónne produkty - to čo momentálne rastie u nás, aj keď samozrejme obľubujem citrusy, banány, ananás..., čo logicky musíme dovážať. A milujem sladké!!! Snažím sa obmedzovať, pečiem väčšinou len na špeciálne príležitosti, prípadne keď sa chystáme na návštevu a nechcem tam ísť s prázdnymi rukami :) Rada si pochutím na čokoláde, kvalitnej káve a niekedy sa mi aj sníva o vynikajúcej talianskej zmrzline (na SK majú asi najlepšiu v Eurovei v Cafe Cremeria Milano). Obľúbené jedlo sú boloňské špagety a dezerty VŠETKY!

3. Vysnívané povolanie?

 

Majiteľka cukrárne :) Keď som bola malá, chcela som byť Fantomas, kvôli tomu, že mal lietajúce auto a vedel sa zamaskovať za kohokoľvek :)

4. Ovládaš nejaký cudzí jazyk? Akým jazykom by si sa chcela vedieť dorozumieť?

 

Angličtina je nutnosť, aj keď stále je tam čo zlepšovať. Dohovorím sa relatívne slušnou kuchynskou taliančinou, ale keďže som veľa rokov nerozprávala, neskutočne zabúdam slovíčka. Parole, parole, parole.... Preto sa snažím aspoň nejaké talianske youtuberky sledovať :) a nemčinu, ktorú som na strednej škole ovládala celkom slušne, som nejako úplne vytesnila. Nemecky voľačo ceknem, niečo v obchode si ešte vypýtam, ale viacej by som už žiaľ nezvládla.

5. Za čo utrácaš v rámci kategórie "pre radosť", keď nie za make up?

 

Za jedlo. A keďže momentálne som v situácii, keď veľa utrácať nemôžem, tak len to jedlo mi ostáva. Inak by som rada utrácala za oblečenie, kabelky, topánky a samozrejme cestovanie :)

6.  Zoznamuješ sa ľahko s neznámymi ľuďmi?

 

Zoznámiť sa zoznámim, ale niekedy si s nimi nemám čo povedať. U mňa veľa robí prvý dojem, ak človek pôsobí nevrlo, nepríjemne, stiahnem sa do ulity a je problém z nej vyliezť. Mám rada slušných, milých ľudí, nemusím pozérov, snobov a vulgaritu. Ak si niekoho obľúbim, dokážem byť príjemná a veselá spoločníčka a len tak ľahko sa ma ten dotyčný nezbaví :)

7. Čítaš knižky, alebo preferuješ internet?

 

V poslednom čase je to viac internet a blogy, ale knihy sú proste knihy. Mám rada knihy takmer z každého súdka, ako teenagerka som fičala na Scarlett O'Hara, Malom princovi, poviedkach od E.A. Poea, zbožňujem Oscara Wildea a strašidelné Rozprávky pani Husi. Ale tiež čítam aj knihy ako Miluj svoj život, Tajomstvo a podobne, aby som úplne duševne nezakrpatela :)

8. Čo je tvoja najhoršia a najlepšia vlastnosť?  

 

Moja homeopatka mi povedala, že som extrémne precitlivelá a mám to v tomto krutom svete ťažké :). To je tá zlá vlastnosť. Všetko si príliš beriem k srdcu a dokážem sa rozplakať aj pri reklame. Na druhej strane som nesmierne empatická a mám veľmi dobrú intuíciu.

9. Chodíš sa večer baviť medzi ľudí, alebo preferuješ komornú spoločnosť?

 

Komornú spoločnosť :) Väčšinou si vystačíme sami s partnerom, máme svoj vlastný svet :) Ale radi sa stretneme s priateľmi, a samozrejme aj každý zvlášť so svojimi :)

10. Keby si neblogovala, medzi aké činnosti by si si rozdelila voľný čas, ktorého by odrazu boli zrejme mraky?

 

Asi by som trochu viacej upratovala, možno konečne domaľovala pár obrázkov a viac čítala knihy :)

 Ja by som si rada prečítala odpovede ešte u Julianky, Bašky a Anny :)

 


18 komentárov:

  1. No, ze sa docitam na nejakom blogu o Perraultovych rozpravkach, by ma teda nikdy nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuju za přebranou štafetu:) Zhostila si se toho perfektně. Skvěle jsem si početla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujeme tebe, dobre som sa pobavila pri písaní :)

      Odstrániť
  3. Krásny TAG! A veľmi dobre sa čítal. Na tvoj blog som narazila len nedávno a hneď som si ho zamilovala. Len som nemala ešte možnosť poriadne ho poprezerať si. Preto ma potešil tento tag a prekvapilo ma že maľuješ toto som fakt nevedela :)A knihy milujem aj ja :D
    PS: Kvoli tvojím úžasným jedlám som si založila diar a píšem si tam všetky tvoje mňamky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wooow, ďakujem! Som rada, že sa blog páči, aj moje recepty! :) No, maľovať som začala po dllllhom čase tento rok, pretože som na Vianoce dostala od priateľa olejové farby. A som samouk, takže žiadne umelecké diela to nie sú, viacmenej sa iba hrám s farbičkami ako decko :))
      Ak sa ti (aj ostatným kočkám) tag páči, pokojne do toho, rada si prečítam! :)

      Odstrániť
  4. Tak teda jdu na to. :) A víš co? Nesnáším tě - podle toho, co tu píšeš, jsi cca o 10 let starší a přitom vypadáš o dost líp, pche! Jak to děláš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, teším sa :D Ja neviem ako to robím :) ale je to tak, vyzerám mlado... asi gény :) a vieš čo, všetky moje kamošky sú cca o 10 rokov mladšie, možno aj tým to bude :)

      Odstrániť
    2. Hotovo. :) http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/06/tag-neziju-jen-make-upem.html

      Odstrániť
    3. Super :) s fotkou Noriky si zabila :D

      Odstrániť
  5. ooomg, si ma oznacila :) heh dakujem, pokusim sa teda aj ja nieco o sebe napisat :)inak zaujimave odpovede, niektore som cakala, ale napriklad fantasy zaner by som do teba nepovedala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa na prečítanie :) no vidíš to, som rada, že som prekvapila :D

      Odstrániť
  6. supe,konecne niekto kto ma rad jedlo-varenia a aj modu a kozmetiku a ma to tu tak nejak pokope:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A ja že sa niečo nové dozviem:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. twin peaks,ooochh.zatial som videla celu seriu dvakrat,poteší ma,že to niekto pozná a má to rád.big bang občas zazriem.mám rada takýto humor.pekný tag,tlieskam.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hehe, doteraz mám nočné mory z Boba :D A ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)