utorok, 11. júna 2013

Šalát s polníčkom a cícerom


Dnes som si pre vás pripravila šalát, ktorý sa skvele hodí ako hlavný chod, pretože je dostatočne sýty, v menšom množstve je samozrejme vhodný ako chutná príloha. Kombinácia chutí je fantastická, skúste, nebudete ľutovať :) A ide sa rysovať do plaviek, haha!




Potrebujeme (pre 2 osoby alebo 1 veeľmi hladnú):

cca 50 g polníčka (polovica sáčku)
2 dobré paradajky
100-130 g syra feta
200 g Alnatura cíceru (cizrna)
polovica mladej cukety
1 menšia alebo polovica veľkej červenej cibule
polovica veľkého ružového grapefruitu


Postup:

1. Premytý a odkvapkaný polníček dáme do šalátovej misy, pridáme na kocky nakrájané paradajky, nakrájanú fetu, cícer (bez šťavy), cuketu nakrájanú na pásiky, cibuľu nakrájanú na kolieska a vylúpaný grapefruit rozdelený na menšie kusy.

2. Ochutíme citrónovou šťavou, olivovým olejom, prípadne balsamicom a dobre premiešame. Môžete si pridať čerstvé bylinky podľa chuti. Soliť netreba, feta je dosť slaná.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ďalšia verzia šalátu je s cherry paradajkami namiesto veľkých, pridala som malú papriku, zelenú cibuľku, petržlenovú vňať, bazalku a namiesto grapefruitu som použila jablko nakrájané na kocky.


Dobrú chuť! :)


6 komentárov:

  1. Úžasné! K takovému salátu se dostat, tak nezbyde ani "drobeček" ;-). Nic naplat, musím ho co nejdřív udělat a všechen sníst. Už jsem podle tvého receptu zkoušela kváskový chlebík a kupodivu (nejsem na pečení zrovna nejšikovnější) se moc povedl ;-). Zlatá jsi!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, Vivi, ďakujem! Ja zbožňujem tvoj blog, takže je to pre mňa veľká pocta! ;) A šalát skús, ja už 2 dni takmer nič iné nejem, a akurát rozmýšľam, že si dám aj zajtra, ale asi by som už mala zmeniť repertoár :D

      Odstrániť
  2. Jůůů, ten vypadá báječně!! Dobrá inspirace k obědu :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veselý a chutný šalát:) Musím vyskúšať:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, ja sa ho neviem dojesť, a je fakt sýty!

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)