sobota 1. júna 2013

Novinky z drogérie 2


Zase som raz šla okolo DMky, a zase som podľahla volaniu "Vojdi, vojdi, vojdi, veď len nakukni, nič kupovať nemusíš"... A skončila som zase s plnou taškou :D Odôvodnila som si to tým, že všetko určite nastopercent potrebujem, využijem a zíde sa :) Niečo predstavím teraz, ostatné veci nabudúce, keď ich poriadne otestujem.

Z limitovanej vílovej kolekcie Alverde Feenzauber (na SK ju ešte majú, v ČR neviem, nepozerala som) som si vybrala svoje obľúbené Gebackener Lidschatten - odtiene 30 Lichterkleid  - biely s platinovým až zlatým leskom - krásne prejasní vnútorné kútiky a pod obočím, a 40 Blütenmeer - podľa odrazu  svetla staroružová až svetlá bordová farba, hodí sa (nielen) k zeleným očiam. Dajú sa nanášať nasucho a pre intenzívnejšiu farbu s navlhčeným štetcom/aplikátorom. O týchto tieňoch som sa už vyjadrovala v superlatívoch tu, takže k nim len toľko, že sú skvelé skvelé skvelé, vyskúšajte, kupujte, kým sú :) Okrem týchto dvoch odtieňov sú v kolekcii ešte ďalšie dva - svetlá tyrkysová a svetlá oranžová. Kus stojí 3,59 €.










Kolekcia ďalej pozostáva zo 4 rúžov, 3 leskov na pery, jedného rozjasňovača v tyčinke (ten ma neohúril, obsahuje trblietky), 2 očných liniek v divných farbách, nejakého parfumu a náááááádherného bronzera/rozjasňovača Body&Face Powder, ktorý som tam samozrejme nemohla nechať :) Obsahuje výťažky z goji a podobne ako tiene je to tiež zapečený prášok, takže má presne tú istú zamatovo saténovú konzistenciu, obsah 7g, krásny jemný lesk, a stál iba 3,99 €!








No a ešte jeden tip. Tiež milujete micelárku Bioderma Sensibio a tiež vás štve jej cena, prípadne nezmyselné akcie 1+1 250ml balenia (dve 250 ml balenia stoja viac ako jedno 500 ml balenie, aký to má prosím vás zmysel) a tiež hľadáte jej dôstojnú náhradníčku? Ak áno, dávam do pozornosti micelárnu vodu od Corine de Farme (ďakujem Juli za tip!). Táto značka je mne úplne neznáma a v DMke od nej majú dokopy asi 4-5 produktov, takže sa medzi inými dosť strácajú (nejaká pleťová voda, odličovacie mlieko, a tuším obrúsky alebo také čosi). Micelárka ma príjemne prekvapila, odličuje minimálne rovnako dobre ako Bioderma, neštípe v očiach, nedráždi pleť, nelepí a vraj obsahuje až 97% ingrediencií prírodného pôvodu. Obsahuje extrakt z pivonky, takže celkom výrazne vonia, ale žiadna prudká umelina. Obsah 200 ml za 5,29 €, no nekúp to :)






No, inšpirovala som vás na nákupy? :))




14 komentárov:

  1. no s tou micelarkou urcite ano, aj ked mam este polku velkej biodermy, premyslam aku lacnejsiu alternativu po nej zvolit. akurat ze znacku som este nikde nevidela, skusim pozriet v rakusku v dm. inak velmi sa mi pacia balenia u alverde, akurat ze ja tomu liceniu moc nedam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bashi, Corine určite majú v DM na SK, len treba fakt poriadne pozerať, je väčšinou na najspodnejšej polici v regáli kde sú odličovače, vatové tampóny a tak. veďľa seba sú všetky produkty od nej, majú zeleno-biele obaly. v ČR by ju mal mať Rossmann.

      Odstrániť
  2. Juchuuu, Leni, to sa teším, že už máš Corine de Farme a hlavne, že ti tiež vyhovuje. Kým Bioderma nepouvažuje nad normálnejšou cenou, alebo akciou, budem si pokojne fičať na Corine. Tými tieňmi si ma zaujala, určite vyskúšam! A o tom zdôvodnení, čo mne tiež všetko treba, viem svoje, vždy si vymyslím také vierohodné zdôvodnenie, že mu až sama uverím. Taká som ja klamárka, aj sama seba oklamem :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je super! aj keď nie som zvyknutá na voňavú micelárku, ale nevadí. a tiene vyskúšaj určite!

      Odstrániť
  3. Ta micelárka vypadá zajímavě, v ČR ji seženu taky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vraj Rossmann má Corine de Farme, DMko zrejme nie.

      Odstrániť
  4. tu micelarku som mala v rukach a stale vratila, bo ten poloxamer ma matie, znie tak strasidelne, ale tak skusim, hlavne na oci potrebujem, zvysok odlicujem kokosovym olejom
    pipka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja detto :) tiež sa mi to nezdalo, ale čítala som dobré recenzie, tak som nakoniec kúpila. ja tiež len oči, na zvyšok mám oleje a hydrofiláky.

      Odstrániť
  5. omg, alverde ma väčšinou necháva chladnou, ale táto limitka vyzerá tak rozkošne, že už teraz sa modlím, aby sa objavila aj na SR! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na SR je, videla som ju v KE v 2 DMkách :) neviem či je v ČR, ešte som to nebola obzerať.

      Odstrániť
    2. tento týždeň som bola v DM, ale vôbec som ju nevidela :( nevieš, či je to nová alebo staršia limitka? ďakujem

      Odstrániť
    3. v Nemecku tuším v máji vyšla, ešte by mala byť.. ale asi aj nie v každej DMke majú limitky.

      Odstrániť
  6. Ja som Corine dnes našla v Kauflande a musím povedať že som s ňou spokojná. 😊😊

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som Corine dnes našla v Kauflande a musím povedať že som s ňou spokojná. 😊😊

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)