štvrtok, 27. júna 2013

Moje letné hity


Konečne nám dnes vykuklo slniečko a to ma hneď inšpirovalo k tomu, aby som napísala príspevok o tom, čo mám v lete najradšej, bez čoho nemôžem byť a čo mi spríjemňuje horúce letné dni :)

1. Líčenie


Líčenie v horúčavách uprednostňujem úplne minimalistické. Kým v zime ma baví hrať sa s kombináciou dvoch make-upov, všetko do poslednej bodky vykorektorovať, vyzmizíkovať, vytieňovať a prepudrovávať, v lete sa mi s tým až takto detailne babrať nechce. Keďže mám už akú-takú farbu a pleť vplyvom slnka sa mi vždy vyčistí, nepotrebujem používať make-up a ak, tak len lokálne. Celkom by som privítala dobrý BB krém, ale v tom neprehľadnom množstve sa úplne strácam a úprimne, ani sa mi ich nechce skúšať, takže ostávam verná svojmu make-upu Shiseido Sun Protection Liquid Foundation (viac tu). Ak hľadáte kvalitný make-up, ktorý sa vám počas dňa neroztečie a môžete sa s ním aj kúpať, tento je ten pravý! 

Väčšinou si však vystačím s korektorom, púdrom Lavera (viac tu), bronzerom, lícenkou (viac tu), 2 tieňmi Catrice - tmavohnedým 260 I am A Coal-Girl  (kks to je názov :D) dotiahnem obočie a svetlohnedým 350 Starlight Expresso vytieňujem záhyb oka, nasleduje maskara, rúž a/alebo lesk a hotovo.

Čierna linka je in vždy, nie je tomu inak ani v lete a ja mám momentálne v obľube čiernu ceruzku od L 'Oreal Super Liner Silkissime, je vodeodolná a výborne drží, aj keď z waterline predsa len trošičku po pár hodinách zlezie.

Čo sa týka nechtov, musím sa priznať, že tento rok lakovanie nechtov na rukách strašne flákam, nelakujem takmer vôbec, zato na nohách si v lete nenalakované nechty neviem predstaviť :) Obľúbila som si hlavne laky Pupa, skvele držia a majú nádherné sýte odtiene, ale nepohrdnem ani Rimmelkami či Essie.




2. Pleť, telo a vlasy


Písala som už, aký dôležitý je pre pleť vitamín C. Obzvlášť v lete, kedy je pleť v zvýšenej miere vystavená slnečnému žiareniu, je C-čko ako antioxidant nepostrádateľné.  Preto nezabúdam na sérum s vitamínom C, momentálne mám Avalon Organics. Z rovnakej C-čkovej série mám aj očný krém a oil-free moisturizer.

Ako sa starám o telo, som už písala v príspevku o celulitíde :) Takže sa natieram alverďáckymi olejčekmi a pleť je vďaka nim krásne hydratovaná a voňavá. 

Keďže som skôr typ Snehulienky, nikdy nebudem krásne dohneda opálená, ako napr. môj priateľ :) Ešte ruky a brucho sa mi ako-tak opália, ale nohy sú večne biele, takže vyzerám ako dcéra riaditeľa vápenky. Preto som si na nohy obľúbila samoopaľovací sprej od Estee Lauder Bronze Goddess Self-Tan. Dobre sa rozotiera, nerobí fľaky, dodá naozaj PRIRODZENÚ farbu, rovnomerne sa vymýva a ten typický samoopaľovákový smrádeček tam je až úplne ďaleko ďaleko v pozadí.

Čo sa vlasov týka, nezaťažujem ich fénovaním (keďže už aj tak sú dosť zaťažené vypekaním na slnku), poctivo používam kokosový olej a samozrejme nedám dopustiť na Tangle Teezer :).




3. Oblečenie


Šaty, šaty, šaty, sukne, sukne, sukne a jednoduché topy. K letu jednoducho patria, pôsobia žensky a nikdy nevyjdú z módy (dúfam). Nemám rada lacnotu, vulgaritu a niekedy sa pri čítaní Módního pekla nestačím čudovať, čo všetko sú si niektorí ľudia, bez štipky súdnosti a vkusu, na seba schopní navliecť.




4. Bižutéria


Kedy sa vyblázniť s bižutériou všetkých možných farieb a tvarov, ak nie v lete? Na fotkách môžete vidieť zlomok mojej zbierky, obľúbené kúsky, ktoré momentálne nosievam.








5. Hudba


Som síce stará rocková a popová konzerva, ale letné hity mi vždy dokážu rozprúdiť krv v žilách :)

Teraz si celkom fičím na Daft Punk:


 


 Odkedy som u Vivi videla túto reklamu, neviem sa jej dopozerať :) a tá pesničôčka!




A ešte si stále vďaka jednej reklame pospevujem toto, inak dlhodobo môj obľúbený song :) 


 

 

6. Knihy

 

Tieto mám momentálne rozčítané :)


 

7. Parfém

 

Dlhoročným spoločníkom počas leta je Shiseido Zen, striedam ho s Cartier Eau de Cartier Essence d'Orange.


 

8. Jedlo

 

Ovocie s ovocím, zelenina so zeleninou a ovocie so zeleninou :) Nič iné mi k šťastiu v lete netreba :) Okrem hektolitrov vody samozrejme :)


 

 

9. Dobrá nálada

 

Ku všetkým obľúbeným vecičkám pridajte úsmev a radosť z maličkostí a bude to zaručene najkrajšie leto vo vašom živote :)


Krásne leto prajem všetkým! :)

 


23 komentárov:

  1. Pekný článoček. Zaujala ma najmä tvoja krásna bižu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) akurát vôbec nevynikne, lebo foťák mi zožral farby :-/

      Odstrániť
  2. Tvoj blog sa mi pavi, vzdy tu najdem nieco nove, s cim som sa este nestretla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to som rada, a čo to bolo tentokrát? :D

      Odstrániť
    2. O avalon organics citam prvy raz a globalne s recenziami ci prispevkami o estee lauder na slovenskych blogoch som sa stretla iba minimalne :)

      Odstrániť
    3. Tak to som rada, že som aspoň v niečom iná :))

      Odstrániť
  3. Jejjj Leni perfektny clanok :-)mam otazocku, odkial objednas Shiseido Sun Protection Liquid Foundation? gabika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kupovala som v Marionnaud so zľavou, ale je napr. tu http://www.feelunique.com/p/Shiseido-Suncare-Sun-Protection-Liquid-Foundation-N-SPF30-30ml, dokonca teraz majú summer sale, 15% zľava s kódom SUMMER15.

      Odstrániť
    2. ... a tiez mi neda nespomenut, ze mas krasnu bizutku, kde sa daju take krasne kusky zohnat?..znacka Avalon Organics sa da zohnat pripadne odtestovat
      kde? :-D, ..Leni velmi rada sa vzdy na tvojom blogu inspirujem gabika

      Odstrániť
    3. Ďakujem :) no, mám z každého rožka troška, z Divy (keď ešte existovala), Six, Pupa, ASOS.. už ani neviem... a ešte odtiaľ: https://www.facebook.com/Bizutka

      Odstrániť
  4. ja som tiež taky typ že sa cez leto moc do hneda neopalim ale ani mi tonevadi je to take prirodzene..nie ako niektore ženy čo chodia celu zimu do solarka a cez leto sa stale hreju na slnku jednoducho sa mi tonepači vyzeraju potom staršie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa s tým už zmierila, čo narobím, je to moja koža a inú už mať nebudem :) kvôli rozdielu farby medzi vrchnou a spodnou časťou tela ale občas dávam na nohy samoopaľovák, nech tak nesvietia :)

      Odstrániť
  5. vyborny clanok, vela noveho a hlavne ten make-up shiseido vyzera dost dobre, len podla vzorkovnika mi pridu vsetky akesi tmave. inak tiez som prestala teraz pouzivat make-up, klop klop konecne ci to mozem dovolit:) vystacim si len s pudrom a korektorom. a tie alverde mazadla si uz musim kupit! parfemy som nepoznala ale nasla som si ich a podla zlozenia tiez fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) no Shiseido MU si treba radšej najprv vyskúšať, ja som mala prvýkrát vzorku a zdal sa mi brutálne tmavý, ale keď sa zapracuje do pleti, tak sa pekne prispôsobí (mám tmavý odtieň SP60, hoci som bleduľa, najtmavší je tuším SP70). To je aká radosť, nemusieť používať make-up, že? :D Parfémy sú zvláštne, ten Cartier je dokonca unisex, ale mne dokonale sedia.

      Odstrániť
  6. To sérum s céčkem vypadá moc dobře a olejíčky od Alverde mám moc ráda...Jinak jahody a maliny -mňam, každoročně se při jejich sezoně obávám,že při takovém množství jaké jsem schopna sníst si brzo vypěstuju alergii :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sérum je skvelé, akurát som bola zvyknutá na iné druhy C-sér - vodovejšie a s kyslým zápachom/chuťou, toto je skôr emulzia a vonia ako pomarančový džús, ale na pleti je veľmi príjemné. Jahody a maliny v lete musia byť.. a ešte čerešne, melóny, broskyne.. :) :) :) :) :)

      Odstrániť
  7. pekny clanok, mas krasnu bizu.
    Pozyvam ta na GA u mna na blogg http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zasa sa tu hrabem Lenka ,vsak normalne som namotana ,dakujem ze som si ta nasla ....mpredna@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)