pondelok, 10. júna 2013

Japonci to vedia - tip na maskaru


Nedávno som v článku o maskarách opisovala, aké trable mám so svojimi nie práve najdlhšími ani najhustejšími a ešte aj rovnými mihalnicami.

Tentokrát vám predstavím maskaru, ktorú už mám niekoľký krát (prípadne som mala od tej istej značky veľmi podobnú, výsledkom v podstate identickú). Je to japonská Cosmagic Exte Bomber Mascara. O Japoncoch je známe, že majú podobné mihalnice ako ja, teda kratšie, rovné a nepríliš husté. Tiež som počula, že podstupujú plastické operácie viečok, aby získali európsky tvar oka :) no ale späť k maskare :)


Takto vyzerá balenie

Má zaujímavý farebný obal, taký detsko-teenagerský, kde je všetko okrem názvu napísané japonsky, takže múdre z toho nebudete, ale z obrázkov pochopíte všetko a maskaru vie hádam používať každý somár :) Gumená kefka je prepracovaná, naberie aj tú najmenšiu mihalničku, krásne odseparuje a predĺži. Zahustenie nie je ktoviečo, ale tiež je dostatočne badateľné. Vo farbe obsahuje mikrovlákna, ktoré sa nalepia na mihalnice a tým ich predĺžia, niečo ako Illegal Lengths od Maybelline, ale tie vlákna sú iné, nie mikrochlpy ako z vaty (joj, ako neznášam, keď mi taký chlp vlezie do oka, vrrr), ale drobné, akoby nastrihané vlasy alebo chĺpky (až pri odličovaní skúmavým pohľadom na tampón zistíte, čo sú vlastne zač, dokonca sa lesknú na zeleno :-O)

Moje mihalnice sú s touto hračkou veľmi spokojné a určite sa k nej z času na čas vrátim. Zoženiete ju na ebay, ja som kupovala u Alpha Beauty Store (má najlepšie ceny, moja stála cca 9 USD, pozor, ceny u iných predajcov sa môžu pohybovať aj okolo 40-50 USD), ale momentálne má iba tú druhú Megaton Wing Mascara tu (osobne som medzi nimi nevidela rozdiel).


Vo vnútri sa nachádza aj mascara guard, ktorý by mal uľahčiť aplikáciu maskary, ale neviem, neskúšala som



Moje holé očko
 

S touto maskarou


Kuk

Vyskúšali ste už nejakú ázijskú maskaru? Mňa lákajú aj ďalšie, napr. Majolica Majorca a podobne :)




8 komentárov:

  1. Waauuu tak to teda je niečo! Japonci majú úžasnú kozmetiku len škoda že nie je u nás až taká dostupná. Iba cez internet :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru.. ale zase keby bola u nás v obchodoch, bola by asi šialene drahá.. a pritom toto sú bežné drogérkové značky.

      Odstrániť
  2. Zaujímava kefka a výborný výsledok. Mám podobné mihalnice, takže tiež hľadám skôr predlžujúce špirály a zatiaľ som nasjpokojnejšia bola s Wonderlash od Oriflame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, oriflejmácke maskary nepoznám. Kiežby som mala mihalnice ako môj chlap, to by som vôbec nič nepotrebovala :D

      Odstrániť
  3. Výsledek vypadá výborně a podobné kartáčky mám moc ráda :)

    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, mojim riasam lepšie vyhovujú ako klasické špirály.

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. No, Japonci, Kórejci a podobne sa s takýmito vecičkami vedia vyhrať :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)