pondelok, 13. mája 2013

Špargľová polievka č. 3 :)


Po predchádzajúcich dvoch úspešných pokusoch som vytvorila tretiu variáciu na špargľovú polievku. Postup je veľmi podobný, ako v predchádzajúcich dvoch tu a tu, takže ho nebudem rozpisovať do detailov. 





Nakrájanú špargľu som pridala k cibuľke opečenej na masle, k nej som prihodila 2 na malé kocky nakrájané zemiaky a 2 strúčiky cesnaku, priliala 1 dl bieleho vína, zaliala vývarom. Pred dovarením som pridala smotanu, dochutila soľou a korením a rozmixovala. Na tanieri som polievku ozdobila opečeným chlebom a nakrájanou pažítkou.

Dobrú chuť! :)


2 komentáre:

  1. Moja úplne že najobľúbenejšia špargľová polievka je len zo špargle, zemiakov, korenia a soli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, to len ja furt niečo vymýšľam :)) a mohla by som ich jesť každý deň :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)