sobota, 4. mája 2013

Poďakovanie :)


Môj blog má len čosi vyše mesiaca a počet zobrazení stránky už presiahol číslo 3000! Neskutočne ma to teší a vážim si to, ani si neviete predstaviť ako! :) Chcem sa preto všetkým, čo ma čítajú, veľmi pekne poďakovať - či už je to moja rodina, moji priatelia, ktorí ma podporujú aj cez FB, alebo náhodní návštevníci, ktorí ma našli cez uja googla. 

Ďakujem aj za pozitívne reakcie na moje kozmetické tipy, som rada, keď vám mnou odporúčané produkty dobre slúžia. Rovnako som potešená, keď mi dáte vedieť, že sa môj recept u vás doma stretol s úspechom :))


 
Budem sa o to viac snažiť prispievať zaujímavými a kvalitnými príspevkami, a dúfam, že sa aj trochu zlepším vo fotografovaní :))

Sľubujem, že v budúcnosti pripravím aj súťaž (nemám rada slovo giveaway :D) o zaujímavú (kozmetickú aj jedlú) cenu! :) Zúčastniť sa budú môcť moji odoberatelia ;), takže sa neváhajte pripojiť :)

Prajem vám pekný zvyšok víkendu a ešte raz a zo srdca ďakujem! 







4 komentáre:

  1. juchuuuu! no viiidiiis, a si sa bala :) BOZE aj mna uz zacina trhat za blogovanim ;)
    *zz*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, bála, a hlavne som to odkladala roky :D tak vidíš, neváhaj a do toho! písať vieš dobre ;)

      Odstrániť
  2. To ja ďakujem za skvelé rady a recepty:) Vďaka tebe som objavila čaro špargle. Dnes je to už 3x za posledný týždeň čo som si kúpila pol kila špargle:) a už sa teším, keď budem môcť vyskúšať všetky tvoje cheesecaky:)) plánujem takisto vyskúšať chlebík, lososa a cviklu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, ďakujem Dani, veľmi si ma potešila, ty si taká moja verná kamoško-fanynka :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)