štvrtok, 16. mája 2013

Obľúbené produkty značky Alverde


Značku Alverde určite netreba predstavovať. A ak predsa áno, ponúka ju sieť drogérií DM ako svoju privátnu, čisto prírodnú značku, bez obsahu syntetických vonných, farbiacich a konzervačných látok. Navyše je cenovo dostupná, takže nezaťaží peňaženky :)






Predstavím vám produkty, ktoré som si od tejto značky obľúbila, ku ktorým sa opakovane vraciam a ktoré vrele odporúčam.

O púdri a lícenkách som už písala v článku venovanom samostatne týmto produktom, takže k nim viac slov netreba, jednoducho sú skvelé, skúste ich :)




Takisto som sa už v článku o starostlivosti o vlasy zmienila o olejčeku na vlasy Haaröl Mandel Argan. Niektoré blogerky sa naňho sťažujú, že je príliš mastný. Ale veď prepánakráľa, je to olej! Stačí naozaj jednu kvapku rozotrieť do dlane a votrieť do končekov vlasov, žiadne mastné škuty z toho mať nebudete. Naopak, konce vlasov budú vyživené, budú sa krásne lesknúť a určite sa vám v budúcnosti poďakujú tým, že sa nebudú štiepiť.




Nemôžem nezmieniť produkty zamerané na starostlivosť o pery, rovnako ako dekoratívku určenú na pery. Úplne zbožňujem kontúrku Lip Liner odtieň č. 19 Terra. Má krémovú textúru, takže sa môže použiť nielen na orámovanie, ale aj vyplnenie celých pier.




Kontúrka perfektne ladí s rúžom Color & Care Lippenstift odtieň 52 Primrose, ktorý je dlhodobo môj najobľúbenejší , už mám asi piaty alebo šiesty kus :) Príjemná nude farba, ani ružová, ani hnedá, ani tmavá, ani mŕtvolne svetlá, proste akurát, zároveň vďaka obsahu jojobového oleja pery zvlhčuje a nevysušuje. Pozor, rúže v zelenom obale mňa osobne strašne vysušujú, dobré sú iba tieto v striebornom obale (!!). 

Mám aj bázu pod rúž Lippenbasis - celkom slušne spĺňa svoj účel a Lippen Maximierer - ten síce pery nezväčší (ale to mne žiaden maximizer), ako lesk je však fajn :), no neviem, či sa ešte predávajú, lebo som ich už dlhšie nevidela. Na alverďáckej stránke sú namiesto nich iné produkty, ale u nás som na nich zatiaľ nenatrafila, a ktovie, či sa sem vôbec dostanú, kuk sem.  

Gloss Tube - lesk na pery bola zrejme limitka, má krásnu berry farbu a veľmi rada ho nosím, nemá výdrž ako Lancome Juicy Tubes, ale aspoň tak šialene nelepí. 

No a konečne Lippenbalsam - majú 2 druhy, nechtíkový (ten vyzerá takto) a tento čo mám ja - vanilkovo-mandarínkový. Balzam na pery je jeden z najlepších, aké som kedy skúsila, je na báze bambuckého masla, olivového oleja, mandľového oleja a včelieho vosku, takže neobsahuje žiadne parafíny ani iné umeliny.









Jedna z najobľúbenejších vecičiek je gel na obočie Augenbrauengel, ktorý moje rozšantené vždy vykukujúce chĺpky na všetky strany pekne zafixuje a celý deň mám s nimi pokoj, nemusím si ich dookola kontrolovať v zrkadle. Ja som v tíme bieleho gelu, tie farebné ma až tak neoslovili. Okrem bieleho, resp. transparentného existujú ešte dve hnedé varianty - pre blondínky a pre tmavovlásky. Mám ten tmavší 02 Braun, avšak pre mňa je to príliš teplá farba, preto ho musím kombinovať s tmavším tieňom, aby mi na obočí príliš nekričal. Okrem toho, väčšinou si ním namaľujem nielen obočie, ale narobím si aj šmuhy všade naokolo (našťastie ide ľahko dole).




A nakoniec som si nechala bonbónik - tiene na oči, čo sú moje TOP produkty z Alverde. Nie krémové, nie paletky, ale spekané mono tiene alias Gebackener Lidschatten. Nemám rada trblietavé očné tiene, ale tieto sú zaujímavo leské, až metalické bez výrazných trblietok. Majú neuveriteľnú výdrž, tým, že sú to zapečené prášky, majú výbornú konzistenciu, vďaka čomu sa s nimi dobre pracuje. Pripomínajú tiene od Diora, Urban Decay alebo aj L'Oreal Color Infaillible, akurát sú za zlomkovú cenu :). Sú krásne silno pigmentované. Ich jedinou nevýhodou je to, že majú málo odtieňov a väčšinou sú rozobrané, v horšom prípade vďaka nevychovaným zákazníčkam porozbíjané (niekomu by som fakt ruky dolámala!). Ak tieto tiene nepoznáte, určite určite určite ich skúste! :))

Mám tieto odtiene:
01 Elegant Beige - jemná béžová zlatistá farba, vhodná ako podklad
09 Nude Rose - bledoružová telová, rovnako vhodná ako podklad
04 Pearly Lilac - krásna svetlofialová farba
02 Glam Mauve - stredne hnedý chladnejší odtieň (majú aj teplejší hnedý, 08 Golden Chestnut)
03 Silky Grey - tmavosivá vhodná pre smokey eyes

Okrem nich mám ešte Mono Lidschatten odtieň 50 Satin Taupe - veľmi pekná a hlavne matná, veľmi jemne saténová svetlohnedá farba s nádychom do fialova, pripomína Satin Taupe od MAC, používam ho na vytieňovanie záhybu oka na bežné denné líčenie.






Máte aj vy nejaké obľúbené produkty z tejto značky? :)




4 komentáre:

  1. Tak som sa inšpirovala a už mám doma gél na obočie, olej na vlasy a ešte aj telový olej z ruží. Potom ti dám info, ako som spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no som zvedavá, telový olej som ešte nemala :)

      Odstrániť
  2. tiež som si alverde oblúbila tiež ich mám niekolko a nemam žiadne vyhrady:))

    inak zaujimavy blog davam follow budem rada keď aj mňa navštívite :)) http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite prídem na návštevu :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)