pondelok, 13. mája 2013

Obľúbené maskary


Ako som sľúbila, tu je článoček o mojich obľúbených maskarách. Mám zopár takých, ku ktorým sa opakovane vraciam, občas ich síce podvediem a skúsim niečo nové, ale potom sa s pokorou zase vrátim k starým osvedčeným, o ktorých viem, že moje mihalnice alias riasy alias řasy nesklamú.

Žiaľ, v našej rodine všetky gény na mihalnice zdedila moja sestra, takže jej stačí dať si akúkoľvek maskaru a má vejáre, ktorými môže stoly ometať. Ja som tá, čo dostala do vienka krátke, rovné a la semafor (viď obr., len ten semafor ich má hustejšie) 4 chĺpky so svetlými končekami, takže bez nalíčenia vyzerajú moje oči takmer holé.

Ešte aj dlhé ich má, potvora...


Bez maskary, mihalnice mám vytočené špeciálnym trikom s lyžičkou




































S maskarou

Kombinácia predlžujúcej a zahusťujúcej maskary


Nie som žiadny maskarový expert, ale vyskúšala som ich desiatky, ak nie stovky :) Viem už zhruba podľa kefky posúdiť, či tá ktorá bude pre mňa ok, ale niekedy sa aj tak seknem. V poslednom čase som si zvykla kupovať hlavne maskary od Maybelline, ktoré majú veľmi dobrý pomer kvalita/cena. Často, väčšinou stále, používam kombinácie 2, prípadne aj 3 maskár :) Jedna predĺži, druhá zahustí, tretia to ešte prípadne celé dotiahne do dokonalosti (haha, dokonalé to nebude nikdy, ja len jednoducho musím byť spokojná s výsledkom). Produkty, ktoré uvádzam nižšie, sú mnou odskúšané a overené, ale neznamená, že ak sadli mne, budú vyhovovať aj vám. Každá z nás má veľmi individuálne nároky, takže neostáva nič iné len skúšať a testovať metódou pokus-omyl.

Keď som sa začala na strednej škole líčiť, v obchodoch veľký výber nebol, tak sme kupovali, čo prišlo pod ruku. Potom som dlho bola verná najklasickejšej ružovo-zelenej maybellinke Great Lash. Neskôr sa mojou naj naj najobľúbenejšou maskarou všetkých čias stala Maybelline Lash Expansion. Smútim za ňou veľmi, pretože je samozrejme DISCONTINUED. Ešte niekde na ebay alebo amazone sa dá zohnať, ale predpokladám, že to budú nejaké staré suchotiny. Táto maskara ako jediná moje mihalnice zahustila, predĺžila a aj vytočila, nemusela som vymýšľať žiadne kombinácie. No, už mi ostali len oči, vlastne mihalnice pre plač.




Niekoľko mesiacov, od kedy vyšla na trh, používam Maybelline Volum' Express "the Rocket". Som s ňou veľmi spokojná, nemám po nej síce mihalnice ako z reklamy, 300 násobne predĺžené a 500 násobne zahustené, ale nejaké zahustenie a predĺženie tam viditeľné je. Stačia ale 2-3 vrstvy, inak sa drolí a mihalnice sa začnú kriviť. Masterpiece Max od Max Factor je predsa len o chĺpok lepšia, ale mám rada aj túto. Používam ju buď samostatne, alebo ako podklad pod ďalšiu maybellinku Volum' Express "the Falsies", ktorá naozaj krásne zahustí a vytvorí efekt umelých vejárikov.







Z času na čas sa rada vrátim ku klasickej Volumissime od L'Orealu. Dobre zahustí, mierne predĺži, nedrolí sa pod očami, neotláča sa, nevyrobí vám z mihalníc tvrdé drôty. Je podobná 2000 Calories od Max Factor, čo je tiež stará, rokmi overená klasika.




Predlžujúca Illegal Lenght od Maybelline. Odporúčam, ak máte husté mihalnice a potrebujete len predĺžiť, prípadne ju môžete skombinovať s inou zahusťujúcou maskarou. Obsahuje malinké vlákna, akoby drobné nastrihané chĺpky, ktoré sa nalepia na končeky mihalníc a tým ich predĺžia. Občas sa mi stalo, že mi tie vlákna napadali do očí a to je naozaj veľmi nepríjemný pocit. 

 


Pred pár rokmi som s veľkou obľubou používala zahusťujúcu Faux Cils Effet od YSL.  Síce rýchlo vysychala, ale robila mi doslova "sexy eyes" a za tie prachy stála. No posledné 2 razy, čo som ju mala, som iba nadávala, a sľúbila som si, že už si ju viac nekúpim. Vyschla asi po 2 týždňoch a neuveriteľne zlepovala mihalnice do chuchvalcov, drolila sa, proste otras. Neviem, či zmenili receptúru, ale bola som veľmi sklamaná. V nejakom vianočnom darčekovom balení som však dostala miniatúru Faux Cils Shocking, ktorá sa mi veľmi pozdáva, tak uvažujem, že zase raz dám Saint Laurentovi šancu :)




 A čo vy, aké sú vaše obľúbené maskary? :)









9 komentárov:

  1. moja naj naj je od Rimmel - Glam eyes Lash Flirt, lepsiu som nenasla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je taká čierno zlatá? tú som pozerala, má celkom fajn kefku, nabudúce skúsim :)

      Odstrániť
  2. moja obľúbená bola 2000 calorie:) nakoľko sa však maľujem "veľmi často" tak mi každá vyschne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano, ta rimmelka je cierno zlata

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano, niet lepsieho nastroja na vytocenie mihalnic ako stara dobra lyzicka ;) Moj dvojboj za posledne roky - Loreal Volume Million Lashes a Rimmel Glam Eyes Flirt cieerno-ruzova (aj ta ciernozlata rimmelka sa da, ale je na mna az prilis kremova a pracne natocene drotiky opat vyrovna)
    fiorellino

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lorealka to je ktorá? ja registrujem tie ich reklamy s mega umelými mihalnicami, ale tie maskary mi splývajú (produkujú novinky zbytočne často, rovnako ako Maybelline). Rimmelku maskaru som mala kedysi pred sto rokmi, tak by som mohla nejakú skúsiť. mám rada od Rimmelu rúže Kate Moss a laky na nechty, tak mu dám šancu :))

      Odstrániť
  5. Prosím tě, jak to děláš s tou lžičkou? Já se akorát kleštím, ale nic mi to nedělá, akorát mě ty řasy bolí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeežkove oči :D to sa ťažko opisuje, skúsim to buď nejak odfotiť alebo nájsť niekde návod. je to v podstate ten istý princíp, ako keď chceš natočiť stuhu, aby sa krútila. ja klieštiky neznášam, tiež mi to nič nerobí, maximálne prelomí riasy na polovicu a štípne viečko :)

      Odstrániť
    2. ja používam malú čajovú lyžičku, najlepšia je s tenkým a ostrým okrajom.

      tak našla som na youtube, pozri tu
      http://www.youtube.com/watch?v=aQgRvGe98w8, akurát ona iba pritláča a ja potiahnem po palci.

      tu to robí lepšie, treba rýchlo ťahať PO BRUŠKU PALCA, ale nie naťahovať viečko ani trhať riasy :)
      http://www.youtube.com/watch?v=WdUEwHRJCyw

      táto to robí inak, ale tiež možnosť
      http://www.youtube.com/watch?v=5VGSp_TY408

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)