piatok, 10. mája 2013

Novinky z drogérie


Minule som spomínala, že už dlhšie som si nekúpila nič z dekoratívnej kozmetiky a snažím sa vymíňať to, čo mám. Ale vždy, keď idem okolo DMky alebo inej drogérie, tak sa musím veľmi silno držať, aby som nevošla a nevykúpila všetko, čo sa mi zapáči (a že toho vždy je...). Občas sa ale neudržím a jednoducho si musím urobiť radosť :D

Vecičky, ktoré som si kúpila, možno pre vás nebudú novinky, o niektorých som už čítala na iných blogoch, prípadne sú na trhu už dlhšie.

Neviem, či som už spomínala, že hrozne, ale strašne, nemám rada značku Balea. Totižto všetko, čo som skúsila, boli totálne prepadáky - napr. odličovače neodličovali, šampóny mastili korienky a sušili končeky, sprcháče vysušovali, telové mlieka síce voňali, ale to bola asi ich jediná funkcia... Suma sumárum - proste Baleu nemusím. ALE! Na Juliankinom blogu, v článku o obľúbených produktoch na leto, som sa dočítala o masle na nohy Balea, ktoré je vraj skvelé, a tak som si povedala, že ho vyskúšam. Nakoniec som okrem masla vzala aj pemzu, pretože nie nie nič horšie ako suché popraskané päty v sandáloch (vlastne je, pleseň na dlhých žltých nechtoch, ale do týchto detailov radšej príliš nezachádzam..:D) A ešte som si do košíka prihodila náplaste, ktoré sa na letné vychádzky a výlety vždy hodia :)  Maslo som skúsila zatiaľ trikrát a veľmi chválim, skvele hydratuje suchú namáhanú pokožku na pätách a úžasne uvoľní a ochladí nohy v teple. Vonia ako krém na nohy, ale veľmi príjemne, citrusovo mätovo, žiadna Alpa ani Lesana.





Ďalšia vec, čo ma zaujala, boli sety mojej obľúbenej maskary Rocket Volum' Express od Maybelline spoločne s tieňom Color Tattoo. Mali dve verzie, s ružovým tieňom, ktorý by som ja veľmi nevyužila, a teda som si vzala tú druhú s čiernym tieňom, ktorý využijem na linky alebo na smokey eyes. Cena balenia bola 169 Kč, pričom len samostatná maskara stojí 245 Kč. Takže super deal. Videla som to v DMke a ešte v jednej drogérii (bohužiaľ si nepamätám názov), a myslím, že v DMke platí táto akcia v priebehu mája.



Od Alverde som si vzala Lash Booster, čiže sérum na podporu rastu a pevnosti mihalníc. Dala som si ho zatiaľ trikrát, takže vôbec netuším, či bude niečo robiť, ale tak nestálo majland (nepamätám si presne cenu, ale okolo 100-150 Kč). Takže zatiaľ žiaden výsledok, ale ak by mi náhodou narástli z tých mojich úbohých mihalničiek obrovské vejáre, určite o ňom ešte budete počuť :)



Z Rimmel stojana sa v mojom košíku ocitol jeden z nových lakov na pery Apocalips, odtieň 101 Celestial. Pekná nevtieravá, tmavšia nude farba. Síce nemá výdrž ako Dior alebo YSL, ale páči sa mi a určite ho vynosím, aj keď mi trochu prekáža jeho ovocná chuť.






No a nakoniec v ďalšej drogérke som si kúpila lak na nechty od Gabrielly Salvete z limitovanej kolekcie Stars Enamel odtieň 03 Intense Coral, ktorý sa tiež momentálne medzi blogerkami teší popularite. Je to krásna trblietavá koralová, ako stvorená na leto. K nemu mi ešte dali zdarma na výber ďalší lak od Gabrielly S, tak som si vzala tmavomodrý :)



Takže toľko k mojim nákupom a idem sa zase krotiť :)




9 komentárov:

  1. Leni, tak to som rada, že sa ti maslo na nohy tiež páči, ja ho už teraz v tom teple používam veľmi rada a inak tiež neznášam Baleu, je to veľmi nekvalitná značka. A tú maskaru už toľko ospevuješ, že už si ju určite zaobstarám a po Color Tattoo už tiež pokukujem dlhšiu dobu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maslo je super, teším sa z neho! a k maskare - s tvojimi mihalnicami ti stačí aj dáka Miss Sporty :D ja sa s tými mojimi neexistujúcimi viac natrápim, kým z nich niečo stvorím :)) Color Tattoo určite skús, držia ako pribité :)

      Odstrániť
  2. super, vďaka za info, asi si zbehnem pre to maslo na nôžky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lienka :) pekny clanok, mna zaujal najma ten lak od GS z limitovanej kolekcie. vraj od maja mali byt aj u nas, ale uz je polka mesiaca prec a a po nich ani chyru. Ako si s nim spokojna, nevadi ti ten drsny povrch? Vela zdaru s blogom moja :) Silvia S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lak je super, drsný povrch nevadí, nie je to až také znateľné, že by sa zadrapoval o pančuchy alebo také niečo. akurát sa trochu pomalšie odlakováva. inak podobné trblietkové laky som videla od Rimmelu a Dermacolu. a ďakujem Silvi :)

      Odstrániť
  4. Celestial mám taky, mám ten odstín hodně ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, videla som článok na blogu :)) aj ja ho mám rada, teraz ho nosím stále, síce mi nechutí, ale odtieň je veľmi pekný, taký akurát, nie príliš nápadný, ale ani žiadna mŕtvola :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)