nedeľa, 28. apríla 2013

Trojčokoládový cheesecake s malinami


Čokoláda s malinami je úžasná kombinácia. Rovnako úžasný je aj tento cheesecake :)




Potrebujeme:

Na korpus:
1 sušienky Hobbits kakaové
cca 50 g mletých mandlí (alebo iných orieškov)
100 g masla

Na náplň:
500 g mascarpone alebo iného krémového syra
200 g veľmi jemného tvarohu
200 g kyslej smotany
3-4 vajíčka
5 lyžíc cukru
vanilkový extrakt
1 biela čokoláda
1 mliečna čokoláda
1 horká čokoláda

Na polevu:
cca 300 g malín (ja som dala mrazené)
želatína
2 lyžice cukru


Postup:

1. Rozdrvené sušienky zmiešame s roztopeným maslom a mletými orieškami a dobre natlačíme na dno tortovej formy.  Dáme na chvíľu stuhnúť do chladničky.

2. Vajíčka vyšľaháme s cukrom, pridáme mascarpone, tvaroh, kyslú smotnu a vanilkový extrakt. Rozdelíme do 3 misiek.

3. Každú čokoládu roztopíme zvlášť vo vodnom kúpeli a pridáme do 3 misiek s náplňou. Na sušienkový základ nalejeme najprv hmotu s mliečnou čokoládou, na ňu hmotu s bielou čokoládou a nakoniec s horkou čokoládou. Keďže hmoty sú dosť tekuté, trochu sa premiešajú a vytvoria zaujímavý mramorový efekt.

3. Pečieme vo vodnom kúpeli pri 150°C cca 45 minút. O pečení cheesecake som písala už tu.

4. Na vychladnutý cheesecake nalejeme maliny so želatínou (pripravíme podľa návodu), necháme vychladnúť a dáme stuhnúť do chladničky, najlepšie cez noc. 


Dobrú chuť! :)


10 komentárov:

  1. Leni uzasne to vyzera,ked bude cas vyskusam
    :)
    SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bol výborný :) piekla som ho na návštevu a tam sme ho krájali a fotili, trošku sa podžabal, ale nikomu nevadilo :D

      Odstrániť
  2. Nech sa páči, takto vyzerá nebo:) ach jo....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Brutaaaaaaaaalne dobry kolac, vsetci su z neho paf!!! Dakujem za recept :) Potom odskusam aj dalsie, ked uz som zvladla tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cheesecake som robila a mal neskutočný úspech, hneď si odo mňa aj recept pýtala návšteva :D Len žijeme dočasne v Prahe a mala som problém zohnať vôbec nejaké kakaové sušienky do toho... A ja, lenivá osôbka, som si to dosť zjednodušila a čokolády som spravila naraz, ušetrila som veľa riadu a trošku času :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, teším sa, šikulka :) inak, keď sa robí nie z mascarpone, ale z philadelphie, tak hmoty sú tuhšie, nepremiešajú sa a vyjdú pekné 3 vrstvy. A sušienky nemusia byť kakaové, ale v podstate akékoľvek, aj maslové, bebe... podľa toho, čo práve máme po ruke :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)