piatok, 26. apríla 2013

Recenzia - štetce Zoeva Bamboo set


Štetcov mám veľa, naozaj veľa, niektoré majú hádam aj zo 10-12 rokov. Moje prvé boli Artdeco, postupne k nim pribudli bratia zo značiek Kryolan, MAC, Sephora, Coastal Scents, Dior, Lancome, Eco Tools, Everyday Minerals, Lucy Minerals, Sigma, ale aj Essence, Catrice... Sem tam niektorý stratil rúčku, zmenili tvar, povypadávali z nich štetiny, prípadne častým umývaním zdrsneli a rozštiepili sa im konce, takže nastal čas, kedy bolo potrebné niektoré vymeniť. Zistila som, že mi vadia štetce zo zvieracích chlpov - dráždia mi pleť, tvár mi celá sčervená, svrbí a kýcham - zrejme alergia, preto som veľa takýchto štetcov porozdávala.

Vždy som si štetce kupovala jednotlivo a nikdy som nemala žiaden set. Zvyknem cestovať, a taký set nie je nikdy na škodu, pekne sa zbalí do kufra a je to. Rozhodovala som sa, či si kúpim Sigmu, ale nakoniec voľba padla na Zoevu, ktorú dlhodobo používa niekoľko mojich kamarátok so spokojnosťou a aj cena je taká, že nikoho nezruinuje, okolo 25€ (raz, keď budem veľká, si aj tak kúpim krásne japonské štetce Hakuhodo, alebo Tom Ford, ale zatiaľ sa ešte musím zaobísť bez nich :D).

Set Zoeva pozostáva z 12 štetcov (6 ks na tvár, 5 ks na oči a 1 ks na pery), ručne vyrábaných z taklonových vlákien, ktoré sú tak tenulinké a hebké, že pleť doslova hladkajú a hýčkajú, máte chuť si s nimi prechádzať po tvári znova a znova :). Sú oveľa jemnejšie ako mnohé štetce zo zvieracích štetín a veľmi dobre sa čistia, nezanášajú sa farbou. Na web stránke Zoeva sú zaradené v sekcii Vegan, takže sú cruelty free. Jednotlivé vlákna sú upevnené slušne pevne a v dostatočnej hustote (musím povedať, že lepšie ako u niektorých iných značkových štetcov), nepĺznu a neostávajú po tvári ani nezaliezajú do očí. Rúčky sú z bambusového dreva a na každej rúčke je popis, na čo ktorý konkrétny štetec slúži (samozrejme, každý si ich môže používať na čo chce). Dĺžka rúčok je taká akurát na domáce použitie a na cestovanie, sú dosť krátke, ale dobre sedia v ruke. Mne osobne kratšie rúčky viac vyhovujú, mám malé ruky a s dlhými si vypichujem oči :)








Jednotlivé štetce:

BUFFER BRUSH - hustý, rovno strihaný, ja používam na púder, ale je vhodný na minerálny alebo aj tekutý makeup
POWDER - dookrúhla zostrihaný, vhodný na púder, alebo na kontúrovanie
BLUSH - šikmo strihaný, výborne hustý, veľmi dobrý na nanášanie a vytieňovanie lícenky, aj na kontúrovanie
FOUNDATION - pre mňa vhodný skôr na rozjasňovač, na makeup mám osobne radšej plochý MAC alebo úplne prozaicky - prsty
CONCEALER a väčší SHADER - sú takmer rovnaké, vhodné na nanášanie korektoru, rôznych rozjasňovačov, ale aj na kontúrovanie
malý SHADER a EYE BLENDER - oba dva moje obľúbené na detailné nanášanie tieňov, na celú plochu viečka alebo do záhybu
CREASE - pre zjemňovanie ostrých kontúr, vytieňovanie do stratena
FAN - tento ja nepoužívam, maximálne tak na ometanie :)
LINER - na linky strašne veľký, používam na obočie
LIP - na pery sa mi zdá dosť veľký, používam na presné nanášanie korektoru

Kúpila som si aj dva samostatné štetce - skladací na pery do kabelky, ale prijala by som, keby bol trochu menší. Plus tenký na očné linky, ten je perfektný.








Pre porovnanie - lip contour zo setu a samostatný č. 330, myslela som, že 330 bude menší

330 v rozloženom stave

Pre porovnanie - liner zo setu a samostatný č. 312


Celkové zhodnotenie: určite odporúčam, za tú cenu sa oplatia, štetce sú naozaj výborné, jednotlivo by štetce takejto kvality vyšli oveľa drahšie.

Kúpite na:
www.zoeva.sk alebo www.zoeva.cz.





14 komentárov:

  1. Presne tú sadu mám aj ja a maximálna spokojnosť. Neviem, ako som niekedy mohla fungovať bez štetcov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak v prípade núdze sa dá aj bez, ale prečo že? :) a tiene si už vôbec neviem nanášať penovými aplikátormi, to je úplne celé zle :D

      Odstrániť
  2. Ale spomeň si, že celé gymnázium sme veselo fičali na penových :-) Staré, dobré, kozmeticky nevedomé časy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chcem sa spýtať... na stránkach ich majú v takom škaredom hnedom puzdre, a mne sa veľmi páči toto zelené... myslíš, že tá foto v tom hnedom je už stará? dodávajú teraz v zelenom? kedy si si ich kupovala? viem, že podstatné sú predovšetkým štetce a nie vzhľad puzdra, ale mne aj na takých blbostiach záleží... :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to fakt netuším, aké je aktuálne, ale mne sa zdá, že aj keď som ja objednávala (niekedy v apríli) tak bola táto fotka a prišlo mi zelené. prípadne im napíš a opýtaj sa.

      Odstrániť
    2. ďakujem.... dodala si mi nádej, že predsa len budú tie zelené... idem im pre istotu ešte napísať :D

      Odstrániť
  4. ha, dozvedela som sa, že je táto fotka upravená do zeleného podtónu, lebo puzdrá na Bamboo sú zásadne iba hnedé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD jasné, bežne upravujem fotky dozelena :D moje je fakt zelené, teda také khaki či vojenské či čo to je za farbu :) ale asi sa mi to len prisnilo podľa niekoho :D

      Odstrániť
  5. vidíš, čo si doteraz o sebe ani len netušila :DD fotky podľa všetkého upravuješ v stave námesačnom, takže o tom nevieš, no a že aj v reáli vidíš zelenú? to bude tým, že si tou zelenou proste posadnutá. s odborníkmi nemá cenu sa hádať, oni vedia všetko! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No asi to tak bude :DD teraz som to ukázala frajerovi, a aj on to našťastie vidí zelené, lebo už som sa zľakla, že mám zelený zákal :D

      Odstrániť
  6. obaja máte. je to hnedá, pochop už konečne. zelenú nerobia, pani zo Zoevy mi to vysvetlila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No dofrasa, pani má samozrejme pravdu, ona to predsa musí vedieť najlepšie, určite ich všetky osobne rozbalila a skontrolovala a ja si musím dať vyšetriť zrak.

      Odstrániť
  7. :DDD môžeš ďakovať osudu, že ma sem priviedol. veď len vďaka tomu si sa dozvedela o tvojom závažnom probléme, a nielen tvojom, ale celej rodiny :P a teraz šup šup k pánu doktorovi!
    (inak fakt nepochopím takýchto ľudí, čo sú si vždy istí len "svojou pravdou", takže tí ostatní, čo vidia čiernu miesto bielej, musia byť jednoznačne vadní. nechcem filozofovať, ale stáva sa mi to dokonca pomerne často. je to o tom, že niekto proste nedokáže akceptovať čosi, čo mu jeho obmedzený rozum neberie a tak sa potom stane, že aj zoči-voči jasným dôkazom ti povedia: to tak nemôže byť. zvláštni ľudia... )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani ja nepochopím, ale čo už, aj takí ľudia musia byť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)