streda, 17. apríla 2013

Recenzia - Biofáza Nobilis Tilia


Takmer by som to bola nevydržala a pustila sa do nej už skôr, ale povedala som si, že dám tomu dostatok času, aby som na sebe mohla pozorovať účinky používania a dať vám tak ten najlepší feedback.

Čo to vlastne tá biofáza je? Na stránke značky Nobilis Tilia sa môžeme dočítať, že je to unikátna metóda prírodného ošetrovania pokožky, založená na stimulácii enzýmov, ktoré pokožka priamo obsahuje. Samotné výrobky žiadne enzýmy neobsahujú. Biofáza podporuje vitalitu, regeneráciu pleti a pomáha pri celom rade problémov, ako je napr. akné, rôzne dermatitídy, vrásky, jazvy, rozšírené žilky atď. Odporúča sa používať ju na jar a na jeseň.




Rozhodnutie začať používať biofázu prišlo s koncom zimy, pretože po zime je moja pleť zvyčajne unavená, našedlá, bledá, potrebuje revitalizovať ako soľ. Hľadala som niečo, čo by ju pomohlo oživiť a dopumpovať energiou, až som sa dopracovala k biofáze. Biofáza pozostáva z 3 krokov - sér, ktoré sa nanášajú v presne určenom poradí. Je to taký malý večerný rituál, na ktorý si musíte vyhradiť čas a ktorý pred spaním pôsobí blahodarne nielen na pleť, ale aj na vašu psychiku.

1. KROK - Sérum Geránium - jeho cieľom je na úvod pokožku prekrviť a prehriať, čím ju pripravíme na nasledujúce kroky. Môže spôsobiť jemné mravčenie a začervenanie, čo je však v poriadku. Sérum jemne pretrepeme, cca 10 kvapiek si nakvapkáme do dlane a zľahka nanesieme na pleť, aby nestekalo, necháme pôsobiť 10 minút, nestierame.

2. KROK - Sérum Tymián - toto sérum pokožku ochladí a osvieži, jeho vôňa je neopakovateľná, pôsobí neuveriteľne relaxačne, odstráni začervenanie a takmer okamžite sa cítite veľmi príjemne. Rovnako ako s prvým sérom, aj z tohoto nakvapkáme 10 kvapiek, nanesieme na pleť a necháme pôsobiť 10 minút, nestierame.

3. KROK - Sérum podľa vlastného výberu - tu máme na výber niekoľko druhov, podľa toho, aký máme typ pleti resp. aký problém potrebujeme riešiť:

Bazalka - na suchú a zrelú pleť, pomáha proti vráskam a keloidným jazvám, aj jazvám po akné.
Calendula - na suchú citlivú aj mastnú citlivú pleť, urýchľuje hojenie a regeneráciu tkanív.
Koriander - utišuje bolesti, uvoľňuje kŕče, je vhodné na zle hojacu sa pokožku a novotvary - jazvy.
Levanduľa - vhodné na citlivú pleť, pôsobí proti svrbeniu, uvoľňuje svalové aj psychické napätie, vhodné aj na rozšírené žilky.
Rozmarín - prehrieva, zlepšuje prekrvenie a látkovú výmenu, vhodné na aknóznu, nečistú a ochablú pleť.
Santal - na suchú, zrelú, šupinatú pleť, zlepšuje elasticitu, pôsobí proti vráskam, zjemňuje jazvy a mozole.
Šalvia - na mastnú seboroickú a dysseboroickú pleť (nečistá, nadmerná produkcia mazu), vhodné pri poruchách pigmentácie, akné a komedónoch.
Tuja - zlepšuje funkciu lymfatického systému, zmenšuje opuchy, rozšírené póry, vhodné pri celulitíde a rosaceii.

Niektoré séra je možné aj kombinovať (napr. Calendula + Levanduľa 1:1), avšak s týmto by som radšej neexperimentovala a buď sa poradila s odborníkmi priamo na stránke Nobilis, alebo v salóne, kde túto metódu používajú.

Ja som si vybrala sérum Levanduľa, keďže mám rada vôňu levandule, a zároveň mám citlivú pleť a sklon k praskaniu žiliek. 

Pozitíva: 
Vzhľad mojej pleti sa zlepšil, pleť ožila, pôsobí homogénnejšie, má rovnomernejšiu farbu - je menej začervenaná a bez fľakov, je hladšia, vláčnejšia, prestala sa po zime šúpať, popraskané žilky (z používania kortikoidov) sú menej viditeľné, zmizli našedlé kruhy pod očami. 
Negatíva:
Jediné jedno - zdĺhavé nanášanie.

Celkové hodnotenie:
Biofázu budem používať aj naďalej a odporúčam ju všetkými desiatimi. Objednám si ďalšie sérum, tentokrát to bude šalvia, ešte rozmýšľam aj nad bazalkou a calendulou a určite aj levanduľou, keďže tá na mňa pôsobí pred spaním upokojujúco. Objednám si aj väčšie balenia zo sér Geránium a Tymián.

Objednať sa dá napríklad z týchto stránok:
Nobilis.cz: tu
JVNatur.sk: tu
Bioshop.sk: tu 
Návrat k prírode: tu




21 komentárov:

  1. Supiš už som sa nevedela dočkať tejto recenzie:) dakujem veľmi pekne. Hned idem objednať. Stránku mám odloženú už dva mesiace, že objednám a stále som váhala. Teraz je rozhodnuté, len teda si vybrať posledný tretie sérum správne pre mňa. Bud Santal alebo Bazalka kedže mám suchú pleť. Len som niekde tuším čítala že Santal strašne smrdí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, vraj smrdí. ale tak, keď je účinný... ja by som skúsila na tvojom mieste tú Bazalku. a myslím si, že ani Levanduľou nemôžeš nič pokaziť, tá je taká univerzálna. ja mám normálne chuť skúsiť všetky :D

      Odstrániť
  2. Objednané. Zobrala som si Bazalku, plus zopár vecí čo si odporúčala v predošlých článkoch:) Trošku vyššia investícia na prvý krát tak ale budem taká krásna, že až:D Budem si musieť na to kupiť novú poličku do kupelne:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej no, to verím, ale zase si zober, koľko stoja krémy a séra v parfumériách... a toto máš prírodné, žiadne škodliviny ti nebudú prenikať cez pokožku, a aj niečo vydržia tie prípravky. odkiaľ si nakoniec kúpila? tak dúfam, že budeš spokojná, a že dáš vedieť, ako tie experimenty dopadli :D

      Odstrániť
    2. všetko z JVNatur:) a rovno tie väčšie balenia hihi

      Odstrániť
    3. fíha, ty si odvážna :D no to fakt novú poličku aby si kúpila :D

      Odstrániť
    4. inak, neviem či ti to pošlú hneď, ja vždy musím čakať kým im dôjde tovar. ale zase pani z JVN je veľmi milá a zavolá keby dačo. a vždy pošle kopu vzoriek.

      Odstrániť
    5. však v pohode, počkám:)
      tak ja hned väčšie aby som nemusela hned nové objednávať. myslím pozitívne, všetko bude super a využijem to hihi

      Odstrániť
    6. ja som si tiež pôvodne chcela objednať väčšie, a ľutujem, že som tak neurobila. ale, ak nie si zvyknutá na vône (tieto výrobky sú veľmi silno aromatické), tak môžeš mať problém si zvyknúť, prípadne tvoje okolie :) ja nemám problém, pre mňa sú tie vône úplne nádherné :))

      Odstrániť
  3. Prima článek, mrknu na to blíž:-)
    Díky Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite mrkni, ja som fakt nadšená :)

      Odstrániť
  4. juchuu, ja sa tiez tesim a dakujem za recenziu!super je! :) len ja som teraz objednavala stetce + nejake kremy z atoku..vsak vies..tak si musim dat trosku pohov..ale presne mam inak zalusk na levandulu alebo calendulu..alebo aj vsetky :D
    *zz*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no však viem :D inak budem robiť recenziu na štetce, super sú! a tiež sa chystám na ďalšie séra, už sa teším :D

      Odstrániť
  5. Ešte ma napadla otázka, aký krém používaš po biofáze? či nekrémuješ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiaden.. po biofáze som taká mastná, že na krém nemám ani pomyslenie.. a väčšinou už po treťom sére zaspávam :D

      Odstrániť
  6. ja tiež, som išla do kupelne že po tretom si dám ešte nejaký krem a kukám na seba ako olej som vyzerala:)) mierne aromatické na môj vkus ale inak som zatiaľ spokojná. uvidím po mesiaci ako budem na tom:)
    a keď tak o tom rozmýšlam tak som tiež išla po pár minútach do postele a spala ako mimčo až do rána:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to nesmírně zajímavě, už jsem o ní slyšela na vícero místech a nejspíš ji zkusím, celkově mě enzymy lákají :)Moc pěkný článek!
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekný článok, no osobne sa mi to až také zdĺhavé nezdá, keď si človek zvykne je to príjemný rituál :) Očistenie, tonizácia, séra a relax :) V letáčiku Nobilis Tilia sú uvedené aj kombinácie s ďalšími výrobkami. A treba dávať len pár kvapiek :) http://www.navratkprirode.sk/images/letaky/mar018.pdf

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, este stale pouzivas Biofazu? ako ju hodnotis z dlhodobeho horizontu? Niektori pisali,ze po prvych tyzdnoch uz nezaznamenali ziadne zlepsenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne nie. Mala by sa používať ako kúra na jar a na jeseň, ale teraz mám úplne iné veci. Časom sa k nej možno vrátim, ale stále ma lákajú nejaké novinky :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)