štvrtok, 11. apríla 2013

Mini recenzia - Ružová voda Purity Vision


Ako som už spomínala v príspevku o starostlivosti o pleť, používam rôzne kvetinové pleťové vody. Táto na mňa zažmurkala v kúpeľni z poličky, a tak som sa rozhodla, že vám o nej niečo napíšem.
Mám už neviemkoľkáte balenie, vydrží mi cca 3-4 mesiace a to ju používam dosť často.





Pokiaľ nám jej indický výrobca nezatajuje nejakú tajnú ingredienciu, v jej zložení nájdeme len jedinú zložku a to 100% Rosa Borboniana Flower Extract. Čiže by to mal byť čistý destilát z lupienkov bourbonskej ruže.

Pozitíva: 
  • pokiaľ máte radi vôňu ruží - vôňa
  • dobrý hydratant, vhodný pod pleťové regeneračné oleje
  • v lete skvele osvieži - ak ju držíme v chladničke
  • prestriekanie používam aj na fixáciu makeupu
  • sklenená fľaštička je pekná a plniteľná - dá sa použiť napr. ako rozprašovač na orchidey, alebo ju môžeme naplniť minerálkou (napr. Evian) a používať namiesto termálnej vody Avene a pod.
  • ľahká dostupnosť - bežne v sieti DM, stojí okolo 8€, obsah 100 ml

Negatíva:
  • pre mňa vôňa :D - ale už som si na ňu zvykla, nie je extra perzistentná
  • fľaštička je dosť veľká a ťažká na prenášanie - dá sa z nej však odliať do menšieho balenia

Viac o tejto vode si môžete prečítať na tejto stránke: http://www.purityvision.cz/p/ruzova-voda.html, kde nájdete viac informácií o možnostiach jej použitia, dokonca je vraj možné používať ju aj do jedla :)




8 komentárov:

  1. Tuhle růžovou vodu miluji! Mám už také několikáté balení a skvěle mi funguje pod oleje...Ale na vůni jsme si zpočátku taky musela zvykat, je poměrně silná :D
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tak, vôňa je zvláštna, ako veľmi staré ruže :D ale inak voda je skvelá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vôňu ruží moc nemusím, ale už som si zvykla na vôňu ruže v pleťovom oleji, tak si snáď zvyknem aj na toto. Inak lícenka Bourjois "vonia" ako veľmi staré ruže a tiež som si zvykla, dokonca mi už vonia, aj keď spočiatku to bol pre mňa des. Vodičku mám objednanú, takže mi čoskoro príde, tak som zvedavá, nalákali ma na ňu recenzie od eM:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si zvykneš, keď si prežila olej, tak už si stará otrlá harcovníčka a už ťa len tak ľahko vôňa starých ruží nezaskočí :))

      Odstrániť
    2. mala si pravdu, vôňa oleja je oveľa výraznejšia ako voda, voda je úplná pohodka!

      Odstrániť
    3. Žeee :) odporúčam dať ju do chladničky, skvele osvieži :)

      Odstrániť
  4. Ahoojte, ja som skúšala ružovú a levanduľovú vodu Hanus..:) Tu je krátke video:)

    http://www.youtube.com/watch?v=XBApkC9yioA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už som kukla :) nevyzerajú zle tie vody, ale v ČR som o nich ešte nepočula.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)