piatok, 5. apríla 2013

Ako si urobiť poriadok v kabelke


Sme ženy a nosíme kabelky. Milujeme kabelky. Niekedy nevieme, či ich milujeme viac, ako topánky. Väčšinou je to remíza. Najradšej by sme si každý deň kúpili aspoň jednu. Naši chlapi pri slove kabelka automaticky vypínajú sluch, maximálne tak prevrátia oči. Každá z nás vlastní niekoľko kabeliek, určite je minimum tých, ktoré majú iba jednu a pýtajú ich až za Viedňu.

Problém však nastáva, keď ráno pred odchodom do práce zistíme, že "kurnik, táto kabelka sa mi absolútne nehodí k tomu čo mám na sebe!" Kým si však preložíme všetky pakšamétle z jednej kabelky do druhej, ujdú nám minimálne 2 autobusy a 4 električky, zmeškáme do práce a dostaneme pokarhanie od šéfa, v horšom prípade výpoveď.

Ďalší big problém nastáva, keď urýchlene potrebujeme niečo v kabelke nájsť, hľadáme, potíme sa, nadávame a hľadanú vec aj tak nenachádzame. Takže nastáva okamih, kedy chtiac nechtiac musíme potupne vysypať celý obsah kabelky a konečne víťazoslávne schmatneme inkriminovanú vec do rúk. Niekedy však danú vec nenájdeme ani po vysypaní kabelky, pretože napr. zapadla niekam pod futro, alebo sme ju stratili, či niekam bezmyšlienkovite strčili a ani za toho paroma si nevieme spomenúť, kam... ale nie o tom som chcela.


Priznajme si, máme vždy vo svojich kabelkách poriadok? Ja sa bez mučenia priznávam, že tam mám chaos a bordel, väčšinou. A okrem toho, nemám čas prekladať všetky veci z jednej kabelky do druhej, pretože moju deravú hlavu nikdy nenapadne preložiť si ich už večer, ale vždy až ráno. Ale objavila som vychytanú vecičku, ktorú vymysleli pravdepodobne naši bratři z Čínskej ľudovej republiky, alebo aj nie, ale minimálne sa tam dá kúpiť.

Je to toto:



Kúpite napr. na ebay, stačí si vyhľadať handbag organizer: tu

Takže už stačí len preložiť organizér z jednej kabelky do druhej, a môže sa ísť :)



8 komentárov:

  1. Tak ja som potom jedna z toho minima:) mám až jednu aj tú neviem kde:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si tá výnimka, čo potvrdzuje pravidlo :)

      Odstrániť
  2. A ja som tiež šiši, ale opačným spôsobom. Ja si to vždy preložím do druhej kabelky už večer, lebo už večer presne viem, čo si oblečiem a akú k tomu kabelku a topánky a všetko :-/ A poriadok si robím v kabelke každý deň, lebo ma znervózňuje vedomie, že viem, že tam je niečo nakrivo a dezorganizované. Ale to si netreba všímať, ja som ojedinelý cvok!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :-DDD Leni, keby si vedela, aka som obcas sama so sebou zijuc, unavena. Mam to so sebou tazke!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no si proste pedant, ja som zase občas abstinujúci bordelár, liečiaci sa :D

      Odstrániť
  4. ja myslim, ze aj v tom organizeri by som mala strasny bordel a chaos :D v pohode nosim v kabele kabliky, kedysi dva hrebene, 4 balzamy na usta, 3 kremy na ruky, milion sponiek, 3 zosity, diar, 5 pier a 1 ceruzka, struhatko na ceruzky, 2 spreje do nosa, aktualne aj do hrdla mam 2 pri sebe, papieriky. a samozrejme, ze ajn kozmeticka tastisko...a kedze sa mi tan nezmestia treningove veci, takze chodim ovesana kabelou a taskou este dalsou :D nastatsie nemam cas na koralkovanie, tak uz aspon klieste 3je nepevlacam ale chodza so zatazou to je kazdy den :D takze vlastne nosim len jednu a raz za cas ju upracem :D tusiom by sa mi taka babkovska taska na koleckach zisla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. náhodou babkovská taška je super praktická vec, keď dožijeme, určite využijeme :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)